![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst | Markeer forums als gelezen |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#21 |
Europees Commissaris
|
![]() Ja, Jan, met die aanvallen kan men nog een tijdje verder.
Maar door welke partij het VMO is opgericht en met welk doel? Dat zal u De Geert niet horen zeggen zulle. Dat het was om de laffe wezels als Anciaux, Schilds, Van grembergen en konsoorten bij hun wandelingen in Voeren, voor aanvallen van de Walen te beschermen, dat weten ze wel; maar zullen het ontkennen. Dat dan diezelfde laffe wezels, voor een pluchen zetelke onder hun kont, en een bord linzensoep voor hun neus, diezelfde mensen den dolk in de rug hebben gestoken, dat weten ze ook , maar zullen proberen ontkennen dat het zo gebeurt is. |
![]() |
![]() |
![]() |
#22 | ||
Lokaal Raadslid
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#23 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Wat het bovenvermeld incident betreft, bakt u het door uw eenzijdigheid ook wel heel bruin. Men schoot inderdaad op een kroeg, maar dan wel als antwoord op het gevuur vanuit de woning. Daarna volgde wel een lange reeks psychologisch gepest, maar dat is een ander verhaal. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#24 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#25 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#26 | ||
Lokaal Raadslid
|
![]() Citaat:
loool, ik lig plat. ![]() ![]() ....en toen werden ze nog gepest ![]() ![]()
![]() |
![]() |
#27 |
Europees Commissaris
|
![]() Jan, de vraag eerder naar de verdraaier Geert Cool gericht!
|
![]() |
![]() |
![]() |
#28 |
Lokaal Raadslid
|
![]() O ja en ze hadden gelukkig 'toevallig' hun wapens bij zich.....it doesn't end
![]() ![]() ![]()
![]() |
#29 |
Minister
|
![]() Gaat U de onderstaande 'incidenten' ook nog goedpraten?
Voor eind juli 2001: Verschillende waarschuwingen over dreigende aanslagen. Eind juli 2001: Hoogst mogelijke staat van alarm bij de CIA. 6 augustus 2001: Bush wordt gewaarschuwd over «voorbereidingen voor kapingen». 7 augustus 2001: Bush vertrekt naar zijn ranch in Texas voor een maandje vakantie. |
![]() |
![]() |
![]() |
#30 | ||
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#31 | |
|
![]() Citaat:
Ps: misschien dat ik er nog eens toe kom mijn al dikwijls aangekondigde topic over de familie Spinnewyn te potsen.
![]() |
![]() |
#32 | |||
Lokaal Raadslid
|
![]() Citaat:
en ik lig nog steeds plat van het lachen ....snif... ![]() ![]() ![]()
![]() |
![]() |
#33 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#34 | ||
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#35 | |
Minister
|
![]() Vergeten te quoten. Mijn vraag was dus of Jan ook achter het onderstaande staat?
Citaat:
Voor eind juli 2001: Verschillende waarschuwingen over dreigende aanslagen. Eind juli 2001: Hoogst mogelijke staat van alarm bij de CIA. 6 augustus 2001: Bush wordt gewaarschuwd over «voorbereidingen voor kapingen». 7 augustus 2001: Bush vertrekt naar zijn ranch in Texas voor een maandje vakantie. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#36 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Even de referenties voor diegenen die wel bereid zijn de zaken op een objectieve manier te benaderen (het boek is nog steeds te verkrijgen; ik kocht het vorig jaar nog aan): J. Baerten, Jean, Voeren 1921-1995: de Belgische democratie op drift, Maklu, Antwerpen, 1997 (206 blz.) ISBN 90-75622-02-3 |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#37 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#38 |
Europees Commissaris
|
![]() Pianola, ik betwist toch niet de data en het gebeurde?
Ik zeg juist dat geert Cool evenals U, een meester is in het verdraaien van de feiten. Waneer U een feit aanhaald moet U gans de uitleg geven, en niet alleen het stukje dat in uw kraam past. Geert Cool Linkt het VMO aan het blok. En dat is terug een lasterlijke en leugenachtige uitlating. Het VMO is opgericht door de VU. En ik heb op 31 december 2002 met Van Gremberegen staan klappen. Is van Gremberegen nu ook een Vlaams Blokker? Maar U zal hem in deze wel eventjes bijspringen he. Ik meen mij te herinneren dat er hier al zoiets op dit foruml heeft gestaan. En ik denk dat er dan ietje meer uitleg heeft gestaan over de heldendaden van links. En plots....... Waren pianola, en geert cool verdwenen. En ja U mag zelf antwoorden op uw tempo. |
![]() |
![]() |
![]() |
#39 | ||
Lokaal Raadslid
|
![]() Citaat:
Wat die professor betreft, ik ben geneigd zin bevindingen in vraag te stellen omdat dit te ongeloofwaardig klinkt. Daarom vraag ik je: wat was zijn bron om dat incident te bevestigen? Het zouden maar beter geen extr-rechtsen zijn ze
![]() |
![]() |
#40 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Een adres voor zoveel kennis: contacteer professor Baerten. Voor de rest ga ik daar geen woorden meer aan vuil maken. Blijkbaar volgt u de strategie: staan de opgesomde feiten me niet aan, dan bestempel ik ze als hilarisch en ongeloofwaardig... Professor Baertens twee boeken over Voeren zijn het resultaat van speurwerk in allerlei documenten alsook de getuigenis van de Voerenaars zelf. Misschien moet u dat, net als ook ik dat gedaan heb, eens met de mensen ter plekke spreken voor u nog eens meent de zaken beter te weten dan de mensen die erbij waren. |
|
![]() |
![]() |