![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst | Markeer forums als gelezen |
Buitenland Internationale onderwerpen, de politiek van de Europese lidstaten, over de werking van Europa, Europese instellingen, ... politieke en maatschappelijke discussies. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#21 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Dit heeft niets te amken met minachting. Ik heb hier trouwens reeds verscheidene Bekijk de video van de ondervraging door de Amerikaanse senaatscommisie en vertel me waar Galloway de bal mis slaat, waar hij leugens vertelt.
![]() |
#22 |
Banneling
|
![]() Dat is ongeveer de beste definitie van die vent. Meer is niet nodig! En van mij mag hij gerust de Nobelprijs van de leugens krijgen, de enige die hij verdient en dan wel ten volle!
|
![]() |
![]() |
![]() |
#23 | |
|
![]() Citaat:
De senaatcommisie dacht dat Britje eens ff te wassen maar had niet gerekend op deze reply: http://news.bbc.co.uk/1/hi/uk_politics/4374534.stm. Galloway kan op basis van zijn getuigenis niets ten laste gelegd worden, in tegendeel hij brengt het volledige Amerikaanse beleid in diskrediet. ![]()
![]() |
![]() |
#24 |
|
![]() Alweer een typische reactie. Tracht dan eens de leugens op een rijtje te zetten. Alweer zonder respons waarschijnlijk.