Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Diverse > Archief > Partijdiscussies
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst Markeer forums als gelezen

Partijdiscussies In dit forum kun je discussiëren over (standpunten van) politieke partijen. Plaats hier alles die specifiek te maken heeft met een bepaalde partij (of meerdere partijen).

Discussietools
Oud 7 september 2005, 16:23   #21
Bad Attila
Secretaris-Generaal VN

Bad Attila's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Ambiorix
ah tuurlijk, want eigen volk laatst hé
Da's nog een idee voor een nieuwe partij, zie: Islam Behang met als slogen 'eigen volk laatst' (en de homo's en kletskoppen nog verder). 8)
Oud 7 september 2005, 16:49   #22
bartje
Minister-President

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Jong N-VA'er
Hoeren, sletten, sloerie's, slettenbakken, ...
Wat een taalgebruik hier soms aan de dag wordt gelegd...
Indd jong N-Va'er, maar m'n weet van welke kant dit taalgebruik komt hé; m'n heeft in die kant nu eenmaal totaal geen respect voor niets of niemand die hun mening niet deelt.

Liefde is iets héél kostbaars, dat moet je echt koesteren
bartje is offline  
Oud 7 september 2005, 17:00   #23
Knuppel
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Hoeren, sletten, sloerie's, slettenbakken,
Wie gebruikte in deze draad die woorden dan nog buiten N-Va-er?
Oud 7 september 2005, 17:06   #24
bartje
Minister-President

Standaard

De Knut heeft het woord aandachtshoer gebruikt en jong n-va'er had het over alle holebitopics hier op het forum waar het taalgebruik soms enorm de wensen over laat; het zijn ook mensen hé maar blijkbaar wordt dit niet altijd beseft!

bartje is offline  
Oud 7 september 2005, 17:21   #25
Fieseler
Perm. Vertegenwoordiger VN

Fieseler's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Liesje1984
Dat homo's trouwen of lesbi's kan mij nie schelen,maar ik vind niet dat zij kinderen mogen opvoeden...
Dat is het nu net Liesje...zij voeden volgens mij geen kinderen op [size=1](alhoewel ik er van overtuigd ben dat vele holebi's het zéér goed voorhebben met die kleine mannen maar da's een andere discussie)[/size] neen: zij "nemen" kinderen... (ik bedoel: zij willen kinderen "hebben" om de hetero's te immiteren).

En btw: ik heb er ook hoegenaamd niets op tegen dat ze een "samenlevingscontract" tekenen als ze hun leven samen willen doorbrengen.
Ik vind dit zelfs zeer raadzaam wegens wettelijk veel gemakkelijker (successie enz).

Maar noem het dan niet "trouwen" hé: want ook dit woord wordt naar mijn aanvoelen best (=liefst) voorbehouden voor koppels van man en vrouw.[edit]
[size=1]Edit:[/size]
[size=1]After edit by Fieseler on 07-09-2005 at 18:25
Reason:
--------------------------------

Citaat:
Dat homo's trouwen of lesbi's kan mij nie schelen,maar ik vind niet dat zij kinderen mogen opvoeden...
Dat is het nu net Liesje...zij voeden volgens mij geen kinderen op [size=1](alhoewel ik er van overtuigd ben dat vele holebi's het zéér goed voorhebben met die kleine mannen maar da's een andere discussie)[/size] neen: zij "nemen" kinderen... (ik bedoel: zij willen kinderen "hebben" om de hetero's te immiteren).

En btw: ik heb er ook hoegenaamd niets op tegen dat ze een "samenlevingscontract" tekenen als ze hun leven samen willen doorbrengen.
Ik vind dit zelfs zeer raadzaam wegens wettelijk veel gemakkelijker (successie enz).

Maar noem het dan niet "trouwen" hé: want ook dit woord wordt naar mijn aanvoelen best (=liefst) voorbehouden voor koppels van man en vrouw.[/size]

[size=1]Before any edits, post was:
--------------------------------

Citaat:
Dat is het nu net Liesje...zij voeden volgens mij geen kinderen op [size=1](alhoewel ik er van overtuigd ben dat vele holebi's het zéér goed vorhebben met die kleine mannen maar da's een andere discussie)[/size] neen: zij "nemen" kinderen... (ik bedoel: zij willen kinderen "hebben" om de hetero's te immiteren).[/size]
[/edit]

Laatst gewijzigd door Fieseler : 7 september 2005 om 17:25.
Fieseler is offline  
Oud 7 september 2005, 17:25   #26
Supe®Staaf
Secretaris-Generaal VN

Supe®Staaf's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Fieseler
Dat is het nu net Liesje...zij voeden volgens mij geen kinderen op [size=1](alhoewel ik er van overtuigd ben dat vele holebi's het zéér goed vorhebben met die kleine mannen maar da's een andere discussie)[/size] neen: zij "nemen" kinderen... (ik bedoel: zij willen kinderen "hebben" om de hetero's te immiteren).
Dit klinkt heel bevooroordeeld.
Ik zou niet graag de heterostelletjes te eten geven die kinderen eveneens 'nemen' voor:
  • sociaal aanzien
  • fiscale redenen (3e!)
  • zelfbevestiging
  • bevredigen van autoritaire neigingen
  • bevestiging van rolmodel
  • onder sociale druk
  • etc. etc.
Oud 7 september 2005, 17:26   #27
Bad Attila
Secretaris-Generaal VN

Bad Attila's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door bartje
De Knut heeft het woord aandachtshoer gebruikt en jong n-va'er had het over alle holebitopics hier op het forum waar het taalgebruik soms enorm de wensen over laat; het zijn ook mensen hé maar blijkbaar wordt dit niet altijd beseft!
Ik vind btw dat het voor één keer nogal meevalt wat taalgebruik betreft.
Oud 7 september 2005, 17:34   #28
Fieseler

Fieseler's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Supe®Staaf
Dit klinkt heel bevooroordeeld.
Ik zou niet graag de heterostelletjes te eten geven die kinderen eveneens 'nemen' voor:
  • sociaal aanzien
  • fiscale redenen (3e!)
  • zelfbevestiging
  • bevredigen van autoritaire neigingen
  • bevestiging van rolmodel
  • onder sociale druk
  • etc. etc.

*wegens geen contraceptiva
*wegens te dom om neen te zeggen
*wegens: "als ik zwanger ben dan moet hij wij wel nemen en heb ik zijn status"
*wegens: "als ze zwanger is gaat ze tenminste niet vreemd"
*
*

honderden verkeerde redenen Staafje,

En als je rond je kijkt en je ziet hoe sommigte hetero-klootzakken hun kinderen opvoeden...welnu: dan vind ik dat er sommigen zeker onmiddellijk hun kinderen mogen worden afgenomen.

Maar dit alles is hardly een argument om de kinderwens van eenelke gezinssituatie in te willigen...
Volgens mij is dit alles zelfs een aansporing om afwijkende gezinssituatie te weigeren en de hetero's nog beter voor- en in te lichten (en desnoods zelfs te controleren maar dit mag ik niet zeggen want dan noemt men mij uiteraard een nazi...).
Oud 8 september 2005, 07:56   #29
jan hyoens

jan hyoens's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door solidarnosc
Ik snap uw problem niet Knut. Net alsof er geen conservatieve moslims zouden bestaan. En we weten allemaal dat veel moslims niet op 'progressieve' lijsten gezet worden omdat ze persé progressief zouden zijn. Het is in ieder geval een probleem voor Spirit. Misschien moet je hem eens een belleke geven Knut aangezien jullie tegenwoordig alles binnenpakken.
Het is gewoon weer een voorbeeld van dubbele moraal : wanneer er vanuit katholieke hoek kritiek komt op het homo-huwelijk en -adoptie is het kot te klein en vliegen de scheldwoorden langs alle kanten maar dezelfde kritiek vanuit islamitische hoek wordt met de mantel der liefde toegedekt en in het beste geval afgedaan als uiting van een kleine minderheid van moslims.
jan hyoens is offline  
Oud 8 september 2005, 08:48   #30
solidarnosc
Secretaris-Generaal VN

solidarnosc's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door jan hyoens
Het is gewoon weer een voorbeeld van dubbele moraal : wanneer er vanuit katholieke hoek kritiek komt op het homo-huwelijk en -adoptie is het kot te klein en vliegen de scheldwoorden langs alle kanten maar dezelfde kritiek vanuit islamitische hoek wordt met de mantel der liefde toegedekt en in het beste geval afgedaan als uiting van een kleine minderheid van moslims.
Tja dit klopt wellicht maar dat komt wellicht omdat de zogenaamde 'progressieve' partijen wel stemmen krijgen van moslims en niet/minder van conservatieve katholieken. Ik zou het eerder politieke moraal (geen) noemen dan een dubbele moraal.
solidarnosc is offline  
Oud 8 september 2005, 09:31   #31
snoodaard
Gouverneur

snoodaard's schermafbeelding

Stuur een bericht via Instant Messenger naar snoodaard
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Mosasaurus
"links, bruin en islamiet "

kan het nog lager???

Alleen als hij pro adoptie voor homolesbobifreaks is.

Prins filip tijdens zijn handelsmissie in China:Ze zijn hier met veel 1 miljard 300.000 miljoen
snoodaard is offline  
Oud 8 september 2005, 09:53   #32
De Knut
Minister

De Knut's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door bartje
m'n heeft in die kant nu eenmaal totaal geen respect voor niets of niemand die hun mening niet deelt.
Moest dat zo zijn, dan zou ik wel VLD'er zijn. Dan kunt ge tenminste journalisten afdreigen, zodat ze alleen maar positief over u zouden schrijven.

Maar speciaal omdat gij het zijt zal ik 'aandachtshoer' in 't vervolg lekker politiek-correct omschrijven als "aandachtsbetaaldegezelschapsdame". Dat zal in uw PC-oorkes al wat beter klinken zeker?

Weet je wat.. laat me in 't vervolg Verhofstadt geen leugenaar meer noemen, maar een alternatieve waarheidsverteller. En Patrick Dewael is geen overspelige man, maar een relationeel progressief geöriënteerd persoon.
De Knut is offline  
Oud 8 september 2005, 18:11   #33
bartje
Minister-President

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door De Knut
Moest dat zo zijn, dan zou ik wel VLD'er zijn. Dan kunt ge tenminste journalisten afdreigen, zodat ze alleen maar positief over u zouden schrijven.

Maar speciaal omdat gij het zijt zal ik 'aandachtshoer' in 't vervolg lekker politiek-correct omschrijven als "aandachtsbetaaldegezelschapsdame". Dat zal in uw PC-oorkes al wat beter klinken zeker?

Weet je wat.. laat me in 't vervolg Verhofstadt geen leugenaar meer noemen, maar een alternatieve waarheidsverteller. En Patrick Dewael is geen overspelige man, maar een relationeel progressief geöriënteerd persoon.
Je mag je mening hebben over de VLD, en Verhofstadt, tja die is nog effe premier en het is over en out; en Patrick Dewael, tis zijn leven hé.
Nu één ding wil ik hier toch wel zeggen, ik ben sindskort geen VLD'er meer! Ik wens geen lid meer te zijn van een partij die geen respect meer heeft voor de basis en alles in de kiem smoort!

bartje is offline  
Oud 8 september 2005, 19:34   #34
Knuppel
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Je zult je nu wel rot voelen, Bartje.
Er is maar één ding goed aan en dat is, dat wat er gebeurde met de VLD, je niet plots heeft overvallen.
Oud 8 september 2005, 19:44   #35
bartje
Minister-President

Standaard

Indd en de VLD zal héél hard hun best moeten doen EN met ANDERE mensen om mij terug te overtuigen want een liberaal ben ik en blijf ik; momenteel gaat mijn symphatie naar de N-VA uit maar heb het ontzettend moeilijk met hun kartelpartner; zie ze liever alleen naar de verkiezingen gaan wat volgens mij hen aardig zou lukken hoor. Nu ik begin hier serieus off topic te gaan het ging over die Spirtist die tegen homo-adoptie is, bwa, is zijn goed recht maar tzal ook wel met zijn afkomst te maken hebben zeker.

bartje is offline  
Oud 8 september 2005, 21:28   #36
Knuppel
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Het wordt een tripartite van de drie groten, Bartje.
Ze zullen de N-VA dus niet eens nodig hebben.
Bovendien wordt het de laatste, federale regering.

Discussietools

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 18:06.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be