|  | Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. | 
| 
 | |||||||
| Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst | Markeer forums als gelezen | 
| Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. | 
|  | 
|  | Discussietools | 
|  16 september 2005, 23:38 | #21 | |
| Provinciaal Gedeputeerde Geregistreerd: 28 juli 2005 
				 |   Citaat: 
 Hoewel bovenstaande stelling waar is is ze me iets te kort door de bocht. Er zijn nu eenmaal mensen die tegen zichzelf moeten beschermd worden. Dat die kotswijven van toeters en bellen en die strandjeanetten van belmenu ongestoord hun gangetje kunnen gaan vind ik persoonlijk wraakroepend. Er bestaat een wet op kansspelen, waarom wordt die niet toegepast ? Het antwoord zal wel voor de hand liggen zeker ? Noorman | |
|   |   | 
|  17 september 2005, 00:43 | #22 | 
| Banneling Geregistreerd: 11 december 2004 Locatie: Over Laura Lynn 
				 |   Hebben ze hunne chat via teletekst dan ook afgezet (K2 en VT4)? En waarom ineens da lettergezever ook ni mee buitensmijten (als ze dan toch den dweil vasthebben)? | 
|   |   | 
|  17 september 2005, 02:02 | #23 | |
| Partijlid Geregistreerd: 13 mei 2004 
				 |   Citaat: 
 Voor zover ik dus weet zijn sekslijnen alleen opwindende teksten, en niet bedoeld om de illusie te wekken om een partner te vinden. | |
|   |   | 
|  17 september 2005, 13:13 | #24 | |
| Gouverneur Geregistreerd: 30 april 2005 
				 |   Citaat: 

__________________ Legalise & advertise ! | |
|   |   | 
|  17 september 2005, 13:21 | #25 | |
| Provinciaal Statenlid Geregistreerd: 27 april 2005 Locatie: Brussel 
				 |   Citaat: 

__________________ www.horizondebat.be | |
|   |   | 
|  17 september 2005, 13:28 | #26 | |
| Minister Geregistreerd: 13 juni 2003 Locatie: % VLAANDEREN! % 
				 |   Citaat: 

__________________ "It is dangerous to be right when the government is wrong" -voltaire- | |
|   |   |