![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst | Markeer forums als gelezen |
Maatschappij en samenleving Dit subforum handelt over zaken die leven binnen de maatschappij en in die zin politiek relevant (geworden) zijn. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#21 |
Banneling
|
![]() dat homo-adoptierecht gaat één en ander veroorzaken.
jongetjes die roze een mooie kleur leren vinden, met poppen leren spelen ipv met auto's, doktertje spelen met andere jongetjes ipv voetballen... ziet ge 't al voor u? en dan just als vlaand'renland verdedigd moet worden tegen de moslims, die homootjes gaan dat niet kunnen hé, die gaan doktertje willen spelen. |
![]() |
![]() |
![]() |
#22 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Dan kunnen ze de gesneuvelden helpen hé.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#23 |
Minister
|
![]() 500?
Dat is dus ongeveer 0,005 % van de Belgische bevolking...... kortom weer een katholieke TRIOMF!!!
![]() |
#24 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
al lang geleerd en gezien exreem links geen geweld schuwt , blijft je maar beter weg op die betogingen. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#25 | |
Minister
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#26 | |
Minister
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#27 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#28 | |
Minister
|
![]() Citaat:
man man man wat een gezever zeg die vlaams belangers hebben nog zo geen laag niveau als u |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#29 | |
Minister
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#30 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#31 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#32 |
Banneling
|
![]() Eh...'Ik kies jou Pikachu'?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#33 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
jullie VB-aanhangers hanteren , bij gebrek aan andere _, maar één argument : 1.000.000 mensen kunnen geen ongelijk hebben |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#34 | |
Provinciaal Gedeputeerde
|
![]() Citaat:
ik weet niet wat je bezielt, ik dacht eerst dat het een grap was |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#35 | |||||
Provinciaal Gedeputeerde
|
![]() Citaat:
![]() ![]() ![]() ![]() [size=1]Edit:[/size]
Laatst gewijzigd door Bokkerijder : 18 september 2005 om 03:32. |
|||||
![]() |
![]() |
![]() |
#36 | |
Gouverneur
|
![]() Citaat:
Romeinen 1.27 En eveneens hebben de mannen de natuurlijke omgang met de vrouw opgegeven, en zijn in wellust voor elkander ontbrand, als mannen met mannen schandelijkheid bedrijvende en daardoor het welverdiende loon voor hun afdwaling ontvangende'? Hier staat dat de mannen 'schandelijkheid' bedrijven, doch er staat niet dat het schandelijk is omdat mannen het doen, daar maakt U een ernstige leesfout, seksualiteit (ook tussen man en vrouw) werd in de tijd dat de bijbel opgetekend werd (zie ook laatste allinea) beschouwd als een schande, ik hoop echter dat ook U dit in de huidige context enigsinds anders beschouwt. U interpreteert de bijbel wel zeer speciaal, trouwens houd er steeds rekening mee dat de Bijbel voor meer dan 600 jaar mondeling is overgedragen en dus zeker nooit letterlijk mag geïnterpreteerd worden, als U dat wel doet bent U gewoon DOM.
![]() |
![]() |
#37 | |||||||
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
Maar het gaat hem bij dit wetsvoorstel niet eens over het al dan niet toestaan dat een holebi koppel kinderen opvoedt of adopteert. Dit is immers dus al eeuwenlang verworven. Er is één verschil met een heterokoppel: indien een homo-koppel een kind adopteert kan dit niet door beiden: het kan enkel door één partner het kind te laten adopteren. Door deze discriminatie hebben deze kindern minder sociale, economische en affectieve zekerheid bij het overlijden van de adopterende ouder. Het gaat dus niet over het recht van eenieder, homo of hetero, om kinderen te adopteren, maar het recht van kinderen om gelijke behandeld te worden indien hun ouders een holebi paar vormen. Dat iemand in naam van het christendom discriminatie, en dan nog van kinderen goedpraat is stupied: "Wat gij aan de kleinsten hebt gedaan, hebt gij aan mij gedaan" leert een bepaald evangelie. Moge deze dame branden in de hel van domheid die ze zichzelf heeft aangedaan. Ik hoop dat deze wet nu in stilte wordt gestemd, want ik ben beschaamd in de pummels die haar proberen tegen te houden. De homo haat in "klassieke", of beter gezegd hyper reactionnaire kringen op basis van de godsdienst verantwoorden is gevaarlijk. Volgens de drie klassieke monotheïstische godsdiensten is immers de mens geschapen NAAR HET BEELD VAN GOD. Indien het creationisme waar is (God heeft de mens geschapen) volgt hier onvermijdelijk uit dat deze God onder meer een holebi is. Ik zou dus stoppen met godlasteren. Een verder argument tegen discriminatie is de scheiding van kerk en staat. Het verwondert mij dat de grote vrees voor het invoeren van de islammitische "sharia", vrees aanwakkerd door het VB-dom tegenover een minderheid van ocharmkes 4 procent die misschien (dat is niet zeker) islammitisch is plots wegvalt indien soortgelijke wetten vanuit katholieke hoek worden gelanceerd. Ik hoop dat de volksvertegenwoordigers van cd&v huize hun geweten laten spreken en in naam van het principe van de naastenliefde, in naam van het principe van de barmhartige Samaritaan, zich niet laat intimideren door een kleine groep van geesteszieken (homofobie is geklasseerd bij de geestesziekten).[edit] [size=1]Edit:[/size]
[size=1]Edit:[/size]
Laatst gewijzigd door ericferemans : 18 september 2005 om 09:09. |
|||||||
![]() |
![]() |
![]() |
#38 | |
Minister
|
![]() Citaat:
|
|