Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Themafora > Immigratie en integratie
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst Markeer forums als gelezen

Immigratie en integratie Het forum bij uitstek voor discussies over thema's zoals vreemdelingenbeleid, integratie versus assimilatie, (verplichte) inburgering,...

Antwoord

Discussietools
Oud 22 september 2005, 22:41   #21
Musketo
Banneling

Musketo's schermafbeelding

Standaard

Ik ga Zwarte Orde zijn kloten afbijten.
Musketo is offline   Met citaat antwoorden
Oud 23 september 2005, 08:18   #23
Avondland
Lokaal Raadslid

Avondland's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Ambiorix
Allochtone vrouw riskeert boete wegens sluier

18:36:06

[size=1] rr [/size] ANTWERPEN - Een allochtone vrouw mag waarschijnlijk een fikse boete verwachten, omdat ze in Antwerpen over straat liep met een hoofddoek op en een sluier voor haar gezicht. Artikel 33 van de Antwerpse politiecodex verbiedt burgers immers om zich in het openbaar te maskeren.

Een politiepatrouille merkte de vrouw vanmiddag op in de De Bosschaertstraat in Antwerpen. Ze kon zich niet identificeren en verstond ook niet wat de agenten aan haar vroegen. De vrouw werd daarom meegenomen naar het politiebureau.

Daar bleek ze een oude bekende te zijn. Het was reeds de derde maal op korte tijd dat ze op straat betrapt werd op het dragen van een sluier voor het gezicht.

De Antwerpse politie beschikt over duidelijke richtlijnen over de aanpak van een dergelijk probleem. ,,Vrouwen die met een boerka of volledig gesluierd in het straatbeeld verschijnen, krijgen eerst een waarschuwing'', zegt Sven Lommaert, woordvoerder van de lokale politie. ,,Een agent van de cel diversiteit zal hen bovendien uitleggen waarom ze niet gesluierd over straat mogen lopen. Tot slot zal ook iemand van de stedelijke dienst integratie hen een bezoek brengen. Als er na al die maatregelen, toch nog een tweede overtreding volgt, krijgt de vrouw in kwestie een boete.''

De vrouw die vandaag betrapt werd, had al twee waarschuwingen gekregen. De kans is dan ook groot dat ze beboet wordt. ,,Er werd een proces-verbaal opgesteld en dat wordt nu overgemaakt aan de sanctioneringambtenaar. Die zal bepalen hoe hoog de boete wordt. Het maximumbedrag voor een dergelijke overtreding bedraagt 250 euro'', aldus Sven Lommaert.
-----------------------------------------

pv opstellen, veel blabla maar weinig boemboem.
Uitzetten dit mens. Door haar onwil tot assimilatie, of gewoon haar ongehoorzaamheid aan de Belgische wet, na herhaalde waarschuwingen, geeft ze duidelijk te kennen dat ze geen reet geeft om haar gastland. Wel, laten wij haar het omgekeerde ook doen kennen!
Een ware schande dat zo'n mensen nog altijd verplicht worden zo'n "kleed" te dragen. Ik denk niet dat je zulke taferelen kon zijn een 20-tal jaar geleden, zelfs een hoofddoek bij moslima's was een uitzondering buiten hun feestdagen. Anyway, dit is een perfect voorbeeld van iemand die zich niet WILT integreren. Terugsturen is een optie, maar hier kan gebruik van gemaakt worden als propaganda tegen onderdrukte vrouwen in de moslim-wereld. Als deze vrouw dit monsterachtig ding vrijwillig draagt is er iets goed mis. Waar gaat dit toch heen? Het lijkt of de moslim-gemeenschap er net radicaler op wordt dan het zich lijkt te integreren.
Avondland is offline   Met citaat antwoorden
Oud 23 september 2005, 08:22   #24
Dixie
Secretaris-Generaal VN

Dixie's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Een ware schande dat zo'n mensen nog altijd verplicht worden zo'n "kleed" te dragen. Ik denk niet dat je zulke taferelen kon zijn een 20-tal jaar geleden, zelfs een hoofddoek bij moslima's was een uitzondering buiten hun feestdagen. Anyway, dit is een perfect voorbeeld van iemand die zich niet WILT integreren. Terugsturen is een optie, maar hier kan gebruik van gemaakt worden als propaganda tegen onderdrukte vrouwen in de moslim-wereld. Als deze vrouw dit monsterachtig ding vrijwillig draagt is er iets goed mis. Waar gaat dit toch heen? Het lijkt of de moslim-gemeenschap er net radicaler op wordt dan het zich lijkt te integreren.
volledig mee akkoord! toen ik 20 jaar geleden op school zat droeg geen enkele moslima een hoofddoek nu 20 jaar verder dragen ze bijna allemaal een ... een omgekeerde wereld
Dixie is offline   Met citaat antwoorden
Oud 23 september 2005, 10:17   #25
Rr00ttt
Eur. Commissievoorzitter

Standaard

Ik ben benieuwd of weer zoals in Maaseik het OCMW (de belastingbetaler dus) zal mogen opdraaien voor die boete.

Gewoon uitzetten imo.
Rr00ttt is offline   Met citaat antwoorden
Oud 23 september 2005, 10:25   #26
Mosasaurus
Banneling

Mosasaurus's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Rr00ttt
Ik ben benieuwd of weer zoals in Maaseik het OCMW (de belastingbetaler dus) zal mogen opdraaien voor die boete.

Gewoon uitzetten imo.

Wij, de belastingbetalers draaien meestal op voor al die multikul-waanzin
Mosasaurus is offline   Met citaat antwoorden
Oud 23 september 2005, 10:56   #27
Khonnor
Parlementsvoorzitter

Khonnor's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Zwarte Orde
Ik denk dat niet, ik weet dat ik gelijk heb. Een wereld van verschil.
Oohlalalala, quelle arrogance. Niemand heeft gelijk jongen. It's all about interpretation of facts.

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Zwarte Orde
Dat heet gezond verstand! Op de één of andere manier moeten die vreemdelingen hier weg. Hoe maakt mij niet uit, liefst zonder bloedvergieten, maar gaan moeten ze.
Ewel, ik vind dat jij een debiel verstand hebt. En ik wil jou hier weg. Il wil nl niet leven in een maatschappij gedomineerd door achterlijke wereldvreemde racistjes als jij.

En liefst zonder bloedvergieten? Ben jij een echte skinhead? Zo eentje dat af en toe ens een bruintje in elkaar stampt met zijn bottinen omdat hij eens een keer niet op zijn lief heeft mogen zitten?

Simpelen bok. Verdwijn uit mijn ogen. Nu.....
Khonnor is offline   Met citaat antwoorden
Oud 23 september 2005, 11:14   #28
Avondland
Lokaal Raadslid

Avondland's schermafbeelding

Standaard

Laatstgenoemde gebruikt het woord skinhead zoals de media het voorstelt. Iemand die iets zou afweten van de skinheadcultuur weet dat diegenen die veel geweld gebruiken marginale gevallen zijn die maar al te graag gebruikt worden als propaganda door de media. Dit is een simplistische veralgemening, Khonnor.
Avondland is offline   Met citaat antwoorden
Oud 23 september 2005, 11:19   #29
Bhairav
Perm. Vertegenwoordiger VN

Bhairav's schermafbeelding

Standaard

Identiteitshoer.
Bhairav is offline   Met citaat antwoorden
Oud 23 september 2005, 11:22   #30
napoleondegrote
Banneling

Standaard

vandepotgerukte krepeergevallen....
napoleondegrote is offline   Met citaat antwoorden
Oud 23 september 2005, 11:23   #31
Khonnor
Parlementsvoorzitter

Khonnor's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Avondland
Laatstgenoemde gebruikt het woord skinhead zoals de media het voorstelt. Iemand die iets zou afweten van de skinheadcultuur weet dat diegenen die veel geweld gebruiken marginale gevallen zijn die maar al te graag gebruikt worden als propaganda door de media. Dit is een simplistische veralgemening, Khonnor.
OK, point taken.
Khonnor is offline   Met citaat antwoorden
Oud 23 september 2005, 15:05   #32
Nibelung
Vreemdeling

Nibelung's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Smurfje
Blaat
Jij bent er zoeen die reageert op gebruikersnaam ipv post inhoud. De initiële stelling van Zwarte Orde is echt niet onbestaande. Ik ga ermee akkoord.

En Smurfje, ik hoop dat je beseft dat je met dergelijk gedrag ook als doelwit opstelt? In jouw geval wel door achterlijkheid, schaap.
Nibelung is offline   Met citaat antwoorden
Oud 23 september 2005, 15:09   #33
Enid.
Banneling

Enid.'s schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Blaat
Je neemt me de woorden uit de mond.
Enid. is offline   Met citaat antwoorden
Oud 23 september 2005, 15:09   #34
Enid.
Banneling

Enid.'s schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Nibelung
Jij bent er zoeen die reageert op gebruikersnaam ipv post inhoud. De initiële stelling van Zwarte Orde is echt niet onbestaande. Ik ga ermee akkoord.

En Smurfje, ik hoop dat je beseft dat je met dergelijk gedrag ook als doelwit opstelt? In jouw geval wel door achterlijkheid, schaap.
Kijkt is naar uzelf, mislukt ridderke.[edit]
[size=1]Edit:[/size]
[size=1]After edit by Enid. on 23-09-2005 at 16:10
Reason:
--------------------------------

Citaat:

Kijkt is naar uzelf, mislukt ridderke.[/size]

[size=1]Before any edits, post was:

Citaat:

Kijk is naar uzelf, mislukt ridderke.[/size]
[/edit]

Laatst gewijzigd door Enid. : 23 september 2005 om 15:10.
Oud 23 september 2005, 16:07   #35
Nibelung
Vreemdeling

Nibelung's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Enid.
Kijkt is naar uzelf, mislukt ridderke.
Klasse! Elkaar beledigen op basis van avatar? Wat een niveau.
Nibelung is offline   Met citaat antwoorden
Oud 23 september 2005, 18:07   #36
Enid.
Banneling

Enid.'s schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Begrijp me niet verkeerd, ik vind dat heel schattig van u. Zo'n chagrijnig manneke, met paint getekend zo te zien.

(ooh kijk, ik heb net 42 berichten en jij 24. We zijn voor elkaar gemaakt. Neem me nu, koene ridder...)[edit]
[size=1]After edit by Enid. on 23-09-2005 at 19:09
Reason:

Citaat:
Begrijp me niet verkeerd, ik vind dat heel schattig van u. Zo'n chagrijnig manneke, met paint getekend zo te zien.

(ooh kijk, ik heb net 42 berichten en jij 24. We zijn voor elkaar gemaakt. Neem me nu, koene ridder...)[/size]

[size=1]After edit by Enid. on 23-09-2005 at 19:09
Reason:

Citaat:

(ooh kijk, ik heb net 42 berichten en jij 24. We zijn voor elkaar gemaakt. Neem me nu, koene ridder)[/size]

[size=1]Before any edits, post was:

Citaat:
Begrijp me niet verkeerd, ik vind dat heel schattig van u.[/size]
[/edit]

Laatst gewijzigd door Enid. : 23 september 2005 om 18:09.
Oud 24 september 2005, 09:57   #37
Zwarte Orde
Schepen

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Khonnor
Oohlalalala, quelle arrogance. Niemand heeft gelijk jongen. It's all about interpretation of facts.
Ik heb nog steeds gelijk.

Citaat:
Ewel, ik vind dat jij een debiel verstand hebt. En ik wil jou hier weg. Il wil nl niet leven in een maatschappij gedomineerd door achterlijke wereldvreemde racistjes als jij.
Met schelden haal je uw gelijk niet jongen. Deze maatschappij wordt niet door "racisten" gedomineerd, links is aan de macht en kijk wat zij er van terecht gebracht hebben. Meer dan 1.000.000 vreemdelingen en waarschijnlijk zo'n 500.000 illegalen, bruine sloppenwijken waar je als Blanke niet meer in kan, N-Afrikaanse straatbendes, overvolle gevangenissen, frauduleuze telefoonwinkels, etc, etc,... Als ik niets van vreemdelingen moet hebben dan is dat mijn goed recht.

Citaat:
En liefst zonder bloedvergieten? Ben jij een echte skinhead? Zo eentje dat af en toe ens een bruintje in elkaar stampt met zijn bottinen omdat hij eens een keer niet op zijn lief heeft mogen zitten?

Simpelen bok. Verdwijn uit mijn ogen. Nu.....
Make me. 8)
Wat weet jij over skinheads? Ik sla niemand zo maar in elkaar, ik best een vredelievend persoon. Maar als je me tegenkomt op straat heb je me respect te tonen, en dat doe je ook.
Zwarte Orde is offline   Met citaat antwoorden
Oud 24 september 2005, 11:58   #38
Smurfje
Gouverneur

Smurfje's schermafbeelding

Standaard

Citaat:

Sorry Nibelung, maar ik ken Zwarte Orde al een stuk langer. (dit is waarschijnlijk zijn negende gebruikersnaam ofzo, tenmiste voorzover ik zeker weet dat hij het is)
Smurfje is offline   Met citaat antwoorden
Oud 24 september 2005, 23:30   #39
Zwarte Orde
Schepen

Standaard

Citaat:
Dat is zowat het beste niveau dat je kunt krijgen. Meer dan persoonlijke aanvallen of het deponeren van idiote oneliners moet je van hun niet verwachten.
Oud 24 september 2005, 23:31   #40
Zwarte Orde
Schepen

Standaard

Citaat:
Sorry Nibelung, maar ik ken Zwarte Orde al een stuk langer. (dit is waarschijnlijk zijn negende gebruikersnaam ofzo, tenmiste voorzover ik zeker weet dat hij het is)
Belangrijk nieuws! Ik ben reeds aan mijn negende gebruikersnaam toe.
Antwoord

Discussietools

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 14:41.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be