![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst | Markeer forums als gelezen |
Buitenland Internationale onderwerpen, de politiek van de Europese lidstaten, over de werking van Europa, Europese instellingen, ... politieke en maatschappelijke discussies. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#21 |
Lokaal Raadslid
|
![]() Ik heb het zelf niet zo nauw op de staat Israël, maar wie komt er in de plaats van Sharon? De man zelf is niet echt zuiver van enige misdaden tov. de Palestijnse bevolking, zoveel is duidelijk. Ik keur de talloze wraakacties van de Palestijnen af, maar niemand kan het hen kwalijk nemen. Op sommige gebeurtenissen kan je Israël zelfs afschilderen als een imperialistische schurkenstaat, maar dit gaat een beetje te ver. Wat niet ontkent kan worden is dat Israël gruwelijke dingen heeft aangedaan tot de Palestijnen, doet men dit toch is men oftewel naïef oftewel geïndoctrineerd. Hier alvast een 2 interessante links:
http://www.xs4all.nl/~npk/Soemoed/artikelen/de%20'Sharon%20files'.296.htm http://www.honestmediatoday.com/history_test.htm |
![]() |
![]() |
![]() |
#22 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
[size=4]AMEN![/size] [size=4][/size] [size=4][/size] ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#23 |
Europees Commissaris
|
![]() Als hij aftreedt mag hij van mij direct naar Den Haag! En als hij niet aftreedt ook...
|
![]() |
![]() |
![]() |
#24 | |
Staatssecretaris
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#25 | ||
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
![]() |
#26 | ||
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
![]() |
#27 | ||
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
![]() |
#28 | |
|
![]() En een welverdiend glaasje bier voor mijn driehonderdste bericht!
![]() |
![]() |
![]() |
#29 | |||||
Banneling
|
![]() Citaat:
Je geeft mij geen antwoord omdat ik niet in NYc woon, en een niet-Jood ben?[edit] [size=1]Edit:[/size]
Laatst gewijzigd door JusticeLover : 23 september 2005 om 14:50. |
|||||
![]() |
![]() |
![]() |
#30 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#31 | |||||||
Banneling
|
![]() Citaat:
[size=1]Edit:[/size]
Laatst gewijzigd door Enid. : 23 september 2005 om 14:53. |
|||||||
![]() |
![]() |
![]() |
#32 | |||||
Gouverneur
|
![]() De dingen die ge zegt verdienen geen antwoord ...[edit]
Laatst gewijzigd door Pascal L. : 23 september 2005 om 15:27. |
|||||
![]() |
![]() |
![]() |
#33 | ||
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
![]() |
#34 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Het kan zijn dat jij niet van de Duitsers houdt, maar wat is hier de schuld van de Palestijnse kinderen ??? Alhoewel, Duitsers, zeker die Fischer, is ook maar een zionist, maar soit. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#35 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#36 | ||
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
![]() |
#37 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#38 | |||||||
Gouverneur
|
![]() Citaat:
Om vrede te krijgen moet de Palestijnse Authoriteit terrorisme van haar eigen volk bekampen ... Ben ik de eerste die dit zegt?[edit] [size=1]Edit:[/size]
Laatst gewijzigd door Pascal L. : 23 september 2005 om 19:28. |
|||||||
![]() |
![]() |
![]() |
#39 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() Abbas probeert het wel. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#40 | |||||
Banneling
|
![]() Citaat:
Wat ik wel ga doen is jou een link geven. Je zult een heilige man horen preken. De man is opgepakt door de Saudisch-Zionistische regering. Hij vraagt rechtstreeks van God bijstand. Hij is zo machteloos en frustreerd dat hij niets meer verwacht van zijn eigen strijders. Op de achtergrond zal je foto's zien van vermoorde,onderdrukte,mishandelde,kapotgemaakte,.. Palestijnen (in jouw ogen terroristen). Je zult ook leden van hamas enzo .. Kom niet af met de terroristen zever. Stel je voor, je was geboren in een Palestijnse vluchtelingskamp. Ze pakken je huis af, ze verdrijven je,.. Wat zou jij doen? (alé, gij zou natuurlijk migreren naar een land .., normale mensen zouden iets terug doen). Ik geef toe, er zijn ook slechte fotos (apache helicopter,...). Het gaar hier om de tekst. Ik zou de foto's van de rijke Bin Laden niet gezet hebben. . Maar, in sommige onderdrukte landen, zien ze hen als bevrijders. Bin laden geeft hen geen cent, maar toch zien ze hem als 'bevrijder'. Think about it! Wees blij dat de Palestijnen aanslagen plegen, wat zouden jullie anders vertellen tegen jullie vrienden (omgekochte vrienden)? Wij vermoorden ze omdat ze geen oorlog willen en omdat deze gebieden van ons zijn ... Van mij mag een Joodse staat in het Midden-Oosten bestaan.Ik ben niet tegen de joodse aanwezigheid, maar tegen het Israëlische imperialisme. Maar ja, aanval op Irak was dan ook om jullie een veilig gevoel te geven .. Ook al bombarderen ze Teheran,Damascus,Istanbul, .. Ik laat mensen gelijk u niet met rust! Knoop dat goed in je oren, ooit, gaan de moslims zich kunnen ontwikkelen. Dan gaan ze meer doen dan laffe aanslagen plegen. Dan gaan ze allemaal, op het gepaste moment, Israël met de grond gelijk maken. Ik heb nu al medelijde (schrik van God). Vandaag,morgen,overmorgen,.. Ik weet zelfs niet of ik het zal meemaken.[edit] [size=1]Edit:[/size]
Laatst gewijzigd door JusticeLover : 23 september 2005 om 20:52. |
|||||
![]() |
![]() |