Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Themafora > Partijpolitiek en stromingen
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst Markeer forums als gelezen

Partijpolitiek en stromingen In dit forum kun je discussiëren over (standpunten van) politieke partijen. en (standpunten van) politieke stromingen, al dan niet vertegenwoordigd door een (niet-partijpolitieke) organisatie.

Antwoord

Discussietools
Oud 23 oktober 2005, 12:53   #21
Hans1
Banneling

Hans1's schermafbeelding

Standaard

Het heeft niets met ruzie te maken, alleen met het feit dat we jullie gelul - zoals deze topic weer eens bewijst - beu zijn. We hebben wel wat beters te doen dan hier elke dag rond te hangen en te spreken tegen idioten die denken dat hun "Vlaanderen" het centrum van de wereld is.

Bovendien heeft ieder van ons een serieuze job of serieuze studies, wat we van jullie niet echt kunnen zeggen.
Hans1 is offline   Met citaat antwoorden
Oud 23 oktober 2005, 12:58   #22
stab
Perm. Vertegenwoordiger VN

stab's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door C uit W
De belgische omwenteling aan't voorbereiden?
Neen , een repressie van Flaminganten.
Oud 23 oktober 2005, 13:02   #23
Jan van den Berghe
Secretaris-Generaal VN

Jan van den Berghe's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Patriot!
Yann is vorige week wel ziek geweest. Ik weet niet of het nu beter met hem gaat, maar ik neem aan dat hij hier spoedig terug zal zijn.
Hoera! De bubbelnarren zijn weer terug!
Jan van den Berghe is offline   Met citaat antwoorden
Oud 23 oktober 2005, 13:03   #24
Jan van den Berghe
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Hans1
Het heeft niets met ruzie te maken, alleen met het feit dat we jullie gelul - zoals deze topic weer eens bewijst - beu zijn. We hebben wel wat beters te doen dan hier elke dag rond te hangen en te spreken tegen idioten die denken dat hun "Vlaanderen" het centrum van de wereld is.
Aha, de bubbelsmurfen hebben eigenlijk door dat ook hier hun haring gewoon niet bakt.
Oud 23 oktober 2005, 13:03   #25
Jaani_Dushman
Secretaris-Generaal VN

Jaani_Dushman's schermafbeelding

Standaard

Citaat:

Bovendien heeft ieder van ons een serieuze job of serieuze studies, wat we van jullie niet echt kunnen zeggen.
Hansje, maak je niet kwaad. Interne strubbelingen komen altijd voor in zeer grote partijen. Het zijn enkel kleine onbenullige partijtjes die geen interne ruzies kennen.

Laatst gewijzigd door Jaani_Dushman : 23 oktober 2005 om 13:04.
Jaani_Dushman is offline   Met citaat antwoorden
Oud 23 oktober 2005, 13:06   #26
Hans1
Banneling

Hans1's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Jaani_Dushman
Hansje, maak je niet kwaad. Interne strubbelingen komen altijd voor in zeer grote partijen. Het zijn enkel kleine onbenullige partijtjes die geen interne ruzies kennen.
Wij hebben nochtans ook al ruzies gekend, Dushmanneke, vooral over welke flamingant we het diepst de grond gingen inboren.
Oud 23 oktober 2005, 13:08   #27
bartje
Minister-President

Standaard

Citaat:

Wie bedoel je daarmee??
Persoonlijk wil ik toch wel zeggen dat ik ook nog andere bezigheden heb zu!

Liefde is iets héél kostbaars, dat moet je echt koesteren
bartje is offline   Met citaat antwoorden
Oud 23 oktober 2005, 13:09   #28
Jan van den Berghe
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Wij hebben nochtans ook al ruzies gekend, Dushmanneke, vooral over welke flamingant we het diepst de grond gingen inboren.
De "vredelievende" plannen van de bubbelsmurfen komen weer boven. Na "het openen van een nieuwe repressie tegen de flaminganten", "het droogleggen van de 'vlaemSSch-nationalistische' (sic) partijen", "amnestie met de kogel voor de flaminganten"... nu dit. Alweer een uitspraak om met een zekere regelmaat weer boven te halen!
Oud 23 oktober 2005, 13:10   #29
Hans1
Banneling

Hans1's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door bartje
Wie bedoel je daarmee??
Persoonlijk wil ik toch wel zeggen dat ik ook nog andere bezigheden heb zu!
Ik beschouw u dan ook niet echt als een flamingant, eerder als een door de media misleid persoon.

Laatst gewijzigd door Hans1 : 23 oktober 2005 om 13:11.
Oud 23 oktober 2005, 13:11   #30
Hans1
Banneling

Hans1's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Jan van den Berghe
De "vredelievende" plannen van de bubbelsmurfen komen weer boven. Na "het openen van een nieuwe repressie tegen de flaminganten", "het droogleggen van de 'vlaemSSch-nationalistische' (sic) partijen", "amnestie met de kogel voor de flaminganten"... nu dit. Alweer een uitspraak om met een zekere regelmaat weer boven te halen!
Dit was uiteraard figuurlijk bedoeld. Dat zal elk normaal mens onmiddellijk begrepen hebben.
Oud 23 oktober 2005, 13:13   #31
Jan van den Berghe
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Ik beschouw u dan ook niet echt als een flamingant, eerder als aan door de media misleid persoon.
Bart, de Grote Leider-Voorzitter heeft u gewogen en te licht bevonden! In Zijn Alwetendheid weet hij al uw diepste zieleroerselen en kan dan ook tot een dergelijk besluit komen. Gelukkig toch dat de bubbelsmurfen een dergelijke Verlicht Iemand hebben die de belgicistische Keurtroepen aanvoert. Niemand minder dan le Président-Fondateur, le Génie de Bruxelles, le Grand-Chef des Belgicains, Hans I le Grand. Hans I par la grâce de Dieu Grand Timonier!
Oud 23 oktober 2005, 13:14   #32
Jan van den Berghe
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Dit was uiteraard figuurlijk bedoeld. Dat zal elk normaal mens onmiddellijk begrepen hebben.
Aha, juist. 't Was weer "om te lachen". Alweer zo'n klassieker die om de haverklap uit de bubbelmond komt.
Oud 23 oktober 2005, 13:16   #33
Hans1
Banneling

Hans1's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Bart, de Grote Leider-Voorzitter heeft u gewogen en te licht bevonden! In Zijn Alwetendheid weet hij al uw diepste zieleroerselen en kan dan ook tot een dergelijk besluit komen. Gelukkig toch dat de bubbelsmurfen een dergelijke Verlicht Iemand hebben die de belgicistische Keurtroepen aanvoert. Niemand minder dan le Président-Fondateur, le Génie de Bruxelles, le Grand-Chef des Belgicains, Hans I le Grand. Hans I par la grâce de Dieu Grand Timonier!
Verder dan wat afgezaagd gezever geraakt u blijkbaar niet, JVDB. U begint echt saai te worden.
Oud 23 oktober 2005, 13:17   #34
Hans1
Banneling

Hans1's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Aha, juist. 't Was weer "om te lachen". Alweer zo'n klassieker die om de haverklap uit de bubbelmond komt.
Ik wou even uw IQ nog eens testen. U bent nog niet verder geraakt dan punt 0.

Maar nu begin ik mij verdorie nog tot uw niveau te verlagen.

Ciao.

Laatst gewijzigd door Hans1 : 23 oktober 2005 om 13:18.
Oud 23 oktober 2005, 13:18   #35
Jan van den Berghe
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Verder dan wat afgezaagd gezever geraakt u blijkbaar niet, JVDB. U begint echt saai te worden.
Herhaling is de moeder van de wijsheid. Uw groteske grootheidswaanzin kan niet genoeg in het licht worden geplaatst. U meent nu al te kunnen oordelen over een persoon waarvan u maar nauwelijks iets weet!
Oud 23 oktober 2005, 13:18   #36
Miguelito
Minister

Miguelito's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Ik beschouw u dan ook niet echt als een flamingant, eerder als aan door de media misleid persoon.
Bartje is dus te dom om zich een mening te vormen. Wie bent U iemand als een door de media misleid persoon te bestempelen ???

Ik kan best begrijpen als er ruzie in de partij is.
Ik kan best begrijpen dat een aantal serieuze belgicisten Uw handelingen (o.a.wilmots-debacle) en Uw uitspraken (...) en posts hier op dit forum beu zijn.

Ik stel mij vrijwillig om door U en Uw sekte de grond ingeboord te worden. Try your best shot.

un saludo
Miguelito is offline   Met citaat antwoorden
Oud 23 oktober 2005, 13:19   #37
Jan van den Berghe
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Ciao.
Alweer wat inhoudelijk sterke bijdragen van de opperbubbel... En hop, daar gaat hij weer op de vlucht.
Oud 23 oktober 2005, 13:23   #38
Miguelito
Minister

Miguelito's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
aha we gaan weer die toer op, er zich van tussenuit muizen, eigen uitspraken later zelf verdraaien en vooral geen blunders toegeven.

Le Grand Président-Fondateur was vroeger waarschijnlijk dat jongetje dat met chocolade aan de handen en in het gezicht en dan beweert dat hij de chocoladetaart niet heeft opgegeten.

un saludo
Miguelito is offline   Met citaat antwoorden
Oud 23 oktober 2005, 13:28   #39
1handclapping
Europees Commissaris

1handclapping's schermafbeelding

Standaard Ziekelijk

Hoe de Bub mening dat er beter één regering en één parlement in België zou zijn dat absoluut een constitutionele monarchie onder Saksen coburg moet blijven hier als een rode lap voor een stier blijft werken.

Een mening als zou men een Nederlandstalige staat moeten stichten met uitsluitend Nederlandstalige inwoners al dan niet als republiek is een andere variant die eigenlijk niemand warm of koud maakt.

De mening dat er een onafhankelijk Vlaanderen moet zijn absoluut in de vorm van een solidaristische dictatuur is hier schijnbaar de meest populaire mening.

Dat "de staten" intussen afsterven en het al lang de grote firma's het voor het zeggen hebben niet alleen hier maar overal in de wereld laat iedereen
koud. Jullie zullen wel kortelings te weten komen wanneer "de speeltijd" gedaan is.
Oud 23 oktober 2005, 13:31   #40
exodus
Perm. Vertegenwoordiger VN

exodus's schermafbeelding

Standaard

De B.U.B, een allegaartje hansworsten die denken dat ze het kunnen. Ze hebben al meermaals bewezen absoluut incapabel te zijn om van enig politiek belang te kunnen zijn (zie het geval Wilmots , Tsunami etc).

Discussietools

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 22:53.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be