Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Algemeen > Buitenland
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst Markeer forums als gelezen

Buitenland Internationale onderwerpen, de politiek van de Europese lidstaten, over de werking van Europa, Europese instellingen, ... politieke en maatschappelijke discussies.

Bekijk resultaten enquête: Moeten de Palestijnen emigreren?
Nee, ze moeten zich overgeven aan de Israëliër 2 20,00%
Nee, ze moeten verder afgemaakt worden 3 30,00%
Ja, ze moeten emigreren en terugkomen 1 10,00%
Ja, ze moeten emigreren en nooit meer terugkomen 4 40,00%
Aantal stemmers: 10. Je mag niet stemmen in deze enquête

Antwoord

Discussietools
Oud 27 oktober 2005, 23:39   #21
Morghodius
Provinciaal Gedeputeerde

Morghodius's schermafbeelding

Standaard

naar scandinavische landen ? pardon ? laat ze lekker naar islamitische landen gaan! die rotmoslims veroorzaken al genoeg ellende daar! 80% van alle verkrachtingen en 90% van alle criminaliteit!

En dan tellen we de gevangenen die ook buitenlands zijn en wel hier zijn geboren nog niet eens mee!
http://www.speed.planet.nl/planet/sh...3091/sc=92e720
Morghodius is offline   Met citaat antwoorden
Oud 27 oktober 2005, 23:47   #22
Breydel
Banneling

Breydel's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door EL TURCO

De Palestijnen hebben mensen gelijk u niet nodig. De Arabieren zijn al marginaal genoeg.
Wij zijn inderdaad solidair met een door de zionisten onderdrukt volk. Ik denk eerder dat de Palestijnen het Turks gespuis kunnen missen als de pest want jullie regering bakt idd zoals Guderian reeds opmerkte maar al te graag zoete broodjes met de machthebbers in Tel Aviv!!!8)

Breydel is offline   Met citaat antwoorden
Oud 28 oktober 2005, 01:31   #23
JusticeLover
Banneling

JusticeLover's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Breydel
Wij zijn inderdaad solidair met een door de zionisten onderdrukt volk. Ik denk eerder dat de Palestijnen het Turks gespuis kunnen missen als de pest want jullie regering bakt idd zoals Guderian reeds opmerkte maar al te graag zoete broodjes met de machthebbers in Tel Aviv!!!8)

Jullie zijn niet solidair met de onderdrukte Palestijnse volk. Jullie kunnen - net zoals mij overigens - de joodse dominantie niet verdragen. Daarom steunen jullie de Palestijnen. Als ze bv. onderdrukt zouden worden door niet-joden(bv. Irakezen), dan zou dat jullie niet interesseren, ofniet?

Dat de rijke kolonisten Palestijnse kinderen vermoorden met tientallen messesteken, of hoe de Israëlische soldaten Palestijnse kinderen mishandelen, ze worden psychologisch 'gen**kt', ... Als ik zo ééntje pak (ben weer te idealistisch bezig, alhoewel, woon in Antwerpen )

Ik ga nogmaals herhalen. Ik vind dat de Joden het recht hebben op een eigen staat. Kom, ze hebben naast kinderen vermoorden, ook heel wat goede zaken gedaan voor de mensheid. Trouwens, het zijn idealistische mensen .. Ik luister, laatste tijden, ook naar Israëlische muziek. Ik ben ook niet tegen de aanwezigheid van de synagogen in Tel Aviv, ik ben tegen de aanwezigheid van genadeloze zionisten.

Het begrip zionist is ook relatief.

*Enerzijds heb je gepeste joden die naar Israël zijn gevlucht, het zijn zionisten, maar met de bedoeling om te wonen in Israël, waar ze veilig zijn. Het gaat om normale burgers, .. Ik zie hen niet als gevaarlijke mensen

*Anderzjids, heb je ultra-kapitalistische zionisten. Ze willen alleen maar macht. Ze moeten overal het te zeggen hebben. Ik vertel nu geen roddels,éh .. Ik kan encyclopedieën schrijven

Trouwens, ik haat de Joden helemaal niet. Dat kan ik van jou niet zeggen,hé ... Ik eet halal vergelijkbaar met koosjer-dieet, ik ben besneden, ik geloof ook in Jezus,Mozes, .. En erken ze ook als profeten ...

Dus, een aanval op zionisten staat, zie ik als een redding voor de moslims en de joden ...

Over de Turkse steun aan Israël. Turkije had slechte banden met Arabische landen. Israël was de enigste bondgenoot. De regering Erdogan heeft de banden met Arabische landen verbeterd, dat is al een grote stap, en huidige Turkije heeft zovéél problemen, dat ze voor de Palestijsne kinderen niets te bieden heeft ..

Iran dreigt Israël van de kaart te vegen, hebben de Palestijnen nu het beter?

Besluit:
De joden verdienen een stukland in het m-o, de Arabieren zijn de verraders, de Palestijnen zijn het zwarte schaap
JusticeLover is offline   Met citaat antwoorden
Oud 28 oktober 2005, 03:37   #24
Diether
Lokaal Raadslid

Diether's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Guderian
Geen van de vier mogelijkheden voldoet. De Palestijnen blijven best verder vechten tegen de onwettige staat israël. Europa kan misschien wapens leveren aan de Palestijnen.

Europa zou mss eens heel die kant van de wereld kunnen negeren, en enkel contacten houden met landen die echt wel belangrijk zijn voor ons...Olie zullen we altijd wel kunnen krijgen hoor, ik geloof niet dat men de dag van vandaag geen motors kan draaiende houden zonder olie...Is pure geldmaffia
Diether is offline   Met citaat antwoorden
Antwoord

Discussietools

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 17:16.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be