![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst | Markeer forums als gelezen |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#21 | |
Schepen
|
![]() Citaat:
Uw definitie haalt trouwens geen fouten in mijn redenering naar boven voor zover ik zie, want zelfs als ik de definitie van uw collega kaatd volgde, kwam het voor u niet goed uit Trouwens over dit stukje: als dit uw pure definitie is, is er GEEN proletariaat meer: uitkeringen, pensioenen, kennis,... allemaal dingen die niet bij uw proletariaat horen, maar waar iedereen tegenwoordig toch aanspraak kan op maken. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#22 | |
Provinciaal Statenlid
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#23 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#24 | |
Parlementsvoorzitter
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#25 | ||
Parlementslid
|
![]() Citaat:
Waarom sta je dan op de openbare weg ? Een leuke plaats om je jupilerke te drinken ? Trouwens, al wie mij wil tegenhouden ... mijn volvo rijdt lekker door zonder te stoppen, ik wordt immers niet betaald als ik niet ga werken. Bende luie profiteurs, ga werken verdomme.
![]() |
![]() |
![]() |
#26 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
8) Dat eengroep militanten zich tegen dit kantoor moge keren! Over het algemeen heeft zo'n kantoor ruiten... Ik herinner mij een actie van militante boeren in West-Vlaanderen tegen een groot immobiliënkantoor die landbouwgronden verpatste en er de winsten van opstreek. Het werd een mooi zicht: de boeren stapten uit en haalden uit de bagageruimte van de bus ganse zakken met veldstenen. Het gevolg laat zich raden... ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#27 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
We zijn vrij tot op het moment dat we kiezen, van dan af controleert de keuze de kiezer Laatst gewijzigd door BitterSweet : 24 oktober 2005 om 16:43. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#28 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
We zijn vrij tot op het moment dat we kiezen, van dan af controleert de keuze de kiezer Laatst gewijzigd door BitterSweet : 24 oktober 2005 om 16:42. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#29 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
Waarom moet men rekening houden met een sluitende begroting en de afbetaling van onze schulden,laat eerst de belastingen zakken en het nettoloon stijgen,het gaat niet op dat een werkgever een werknemer 1500 euro per maand betaald en dat hem dat 5000 Euro kost,zo gaan we er allemaal aan onder door.
We zijn vrij tot op het moment dat we kiezen, van dan af controleert de keuze de kiezer Laatst gewijzigd door BitterSweet : 24 oktober 2005 om 16:41. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#30 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#31 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
vergeet het maar, veel is te danken aan 'in het juiste nest geboren zijn', of hoe komt het denk je dat de adel ( die maar 1 % van de bevolking uitmaakt) massaal in de raden van bestuur zit van ettelijke ondernemingen ? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#32 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
* Erfopvolging: een ander woord voor discriminatie op basis van afkomst * Solidariteit is een gevoel van samenhorigheid en kan niet opgelegd worden. De N-Z transfers zijn dus per definitie geen solidariteit, want niet vrijwillig * Democratie = demos + kratein (het volk heerst). Een land waar het laatste woord bij politici en niet bij de bevolking ligt, is dus per definitie geen democratie * Er bestaat evenveel bewijs voor het bestaan van god als voor het bestaan van gele ruimtekaboutertjes |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#33 | |||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Citaat:
Citaat:
* Erfopvolging: een ander woord voor discriminatie op basis van afkomst * Solidariteit is een gevoel van samenhorigheid en kan niet opgelegd worden. De N-Z transfers zijn dus per definitie geen solidariteit, want niet vrijwillig * Democratie = demos + kratein (het volk heerst). Een land waar het laatste woord bij politici en niet bij de bevolking ligt, is dus per definitie geen democratie * Er bestaat evenveel bewijs voor het bestaan van god als voor het bestaan van gele ruimtekaboutertjes |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#34 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#35 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
2. Uiteraard is een staking waarbij werkwilligen worden tegengehouden kwaadwillig. Eigenlijk is een staking an sich al kwaadwillig, aangezien men de werkgever probeert te raken.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#36 | |
Parlementslid
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#37 |
Minister-President
|
![]() ik vind dat we de kerk in het midden moeten houden. Als je de VLD laat doen dan worden we allemaal vervangen door polen en turken ... denk daar maar eens over na. Anderzijds is er het ABVV dat ook overdriijft en bovendien hypocriet is aangezien de multicul en globalisering hand in hand gaan.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#38 | |
Provinciaal Statenlid
|
![]() Citaat:
![]() Ik zou er nog willen aan toevoegen dat 30 procent van de actieve bevolking ook instaat voor 70 procent van het werk, terwijl er één miljoen Belgen op hun luie krent blijven liggen. Kortzichtige communisten, wanneer gaan jullie nu eens leren dat de arbeider niet kan zonder het kapitaal, noch omgekeerd! Recht op staken = recht op werken ook!
![]() |
![]() |
#39 | |||
Banneling
|
![]() Citaat:
Citaat:
Vreemd, ik heb tot nu toe nog geen één argument van hun zijde gehoord dat mij overtuigd heeft. Laat ik het anders zeggen, ik heb tot nu toe nog geen één argument gehoord, enkel wat slogantaal... Iemand je iegen wil opleggen is dan niet egocentrisch in uw ogen, zonder twijfel? Citaat:
Dat ze in het verleden goede zaken hebben gedaan, is geen reden dat ze vandaag ook altijd gelijk zouden hebben... |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#40 |
Parlementslid
|
![]() Allang jammer dat men die stakers die werkwilligen tegenhouden niet permanent uit het bedrijf kan gooien.
![]() |
![]() |
![]() |