![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst | Markeer forums als gelezen |
Buitenland Internationale onderwerpen, de politiek van de Europese lidstaten, over de werking van Europa, Europese instellingen, ... politieke en maatschappelijke discussies. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#21 | |
Staatssecretaris
|
![]() Citaat:
Tsjonge jonge, als de wereld toch zo simpel was als jij het in je koppeke hebt... ![]() ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#22 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Zucht, dat Isreal/Palestijns spelletje is al lang tot in den treure herhaalt.
Partij A blaast iets op,de andere kogelt eentje neer, en daar gaan ze. En als er 1 dan toch effe de moed heeft om te zeggen dat het gedaan moet zijn dan doet een partij zijn best om het weer om zeep te helpen, en dat uit naam van God/Allah/Jaweh of het grote geld. Het ging over Moslim terroristen, die meestal zelfmoordneigingen hebben. Ikzelf vind het idioot om een mens op te blazen die perfect recycleerbaar zou zijn als zijn geloof 3 hersencellen zou toelaten onafhankelijk te werken.
![]() |
#23 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Inderdaad.
Punt is, om on-topic te blijven, dat het zelfmoordterrorisme, of zeg maar het hersenspoelen van jonge mensen en zelfs kinderen om zichzelf op te blazen tussen onschuldige burgers, een exclusieve moslim aangelegenheid is. Overal ter wereld wordt deze gruwelijke tactiek door moslims gebruikt. Let wel, het zijn de 'wijzen' die de naieve jongens en meisjes op pad sturen. En liefst de kinderen van de buren. Voor zichzelf en hun families weten ze beter. |
![]() |
![]() |
![]() |
#24 | |
Staatssecretaris
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#25 | |||||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Citaat:
Ondanks hun 'uitleg', blijf ik bij mijn stelling: Citaat:
Let wel, het zijn die moslim extremisten waar ik het over heb. Waar lees jij hier dat "alle moslims bloeddorstige beesten zijn" ??? Bovendien is dat overal ter wereld geldig, of zoals ik schreef : Citaat:
Maar feit is en blijft dat alle conflicten waar zelfmoordterroristen onschuldige burgers opblazen te maken hebben met moslim-extremisten. Ook in Rusland met de Tsjetsjenen, ook in de Fillipijnen met Abu Sayyaf, en ook in Israel met de palestijnen. |
|||||
![]() |
![]() |
![]() |
#26 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Klopt,niet alle moslims zijn bloedorstige beesten.
't Probleem is wel dat uit de rangen van die gelovigen wel de grootste idioten geselecteerd kunnen worden om met een halve kilo dynamiet en een hoop bouten en spijkers in een menigte, bij voorkeur onschuldige mensen te gaan ontploffen. Als je daarentegenover de IRA of ETA vergelijkt, die laten ook onschuldigen ontploffen.Maar daar zit toch iets meer verstand achter, en evenveel fanatisme. Die laten een gestolen wagen ontploffen,met veel meer explosiven.Terrorist nog steeds bruikbaar, tenzij deze voer is voor een Darwin Award.
![]() |
#27 | |
Staatssecretaris
|
![]() Citaat:
Kijk, als je het bij de extremistische moslims houdt, dan kan ik het daar met je eens zijn. Het zijn Bin Laden, Hamas, Abou Jahjah ( ![]() In het Israelisch-Palestijns conflict zijn er in mijn ogen echter twee daders en dat zijn niet de onschuldige Israeli's die sterven op straat, maar wel hun regering die met de aanhoudende aanslagen in Palestina en hun verdrijven van alle moslims de ideale voedingsbodem hebben geleverd voor het krapuul van Hamas... |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#28 | |
Staatssecretaris
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#29 | |
Staatssecretaris
|
![]() Citaat:
Alleen kijk ik verder dan mijn neus lang is en zie ik dat ook Israel, of althans de regering, mede schuldige is aan de aanslagen in Israel en dat doe jij niet en dat is onrechtvaardig. Nogmaals mijn vraag: Stel, je wordt morgen door het almachtige Nederlandse leger Vlaanderen uitgedreven. Zij komen met de zwaarste pantservoertuigen en het beste materiaal. De enige wapens die jij hebt zijn stenen en aftandse geweren, misschien hier en daar een raket... Maar het belangrijkste wapen zijn een stel moegetergde Vlamingen die tot alles in staat zijn. Wat zou jij dan aanpakken? De zwaarbewapende, veilige soldaten of de kwetsbare bevolking? Het is huiveringwekkend, maar ik kan er min of meer inkomen waarom men de Israelische bevolking viseerd, hoe walgelijk het ook is... |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#30 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Dus Vlaanderen_onafhankelijk, Moslims zijn dommer?
Vlaanderen_onafhankelijk schreef Citaat:
![]() |
![]() |
#31 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() ![]() ![]() |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#32 | |
Staatssecretaris
|
![]() Citaat:
Tja, ik weet ook niet waarom ze hun recycleerbaar oorlogs'materiaal' opsoupperen, ga het hen eens vragen... |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#33 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Klopt ook, moslims zijn mensen zoal jij en ik en als sommige exemplaren dom zijn, hoeft de rest dat niet te wezen.
Maar ze wentelen zich wel al te graag in een slachtofferrol, zoals het VlaamsBlok ook lekker vind. Maar dat sluit niet uit dat op dit moment zelfdmoordterrorisme een pure moslim aangelegenheid is, en dankzij de nathaliteit van deze bevolkingsgroep is het redelijk eenvoudig de verliezen door aanslagen en retaliaties op te vangen.
![]() |
#34 | ||
Parlementslid
|
![]() Citaat:
2) Paradijs met maagden 3) Achteraf geen rekenschap geven van eigen wandaden 4) Anders is de kans groot om in handen te vallen van de vijand 5) Indien ze levend in handen vallen van de vijand, kunnen ze gevoelige informatie prijsgeven.
![]() |
![]() |
#35 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Dus Pat, als ik het goed doorheb offeren hun leiders hun martelaren liever op, omdat ze zo niks van info kunnen vrijgeven.
Of gewoon hun fout inzin? Is misschien wel slim gezien van de poppenspelers, maar de uitvoerders, dat die zo dom kunnen zijn dat te willen doen met lichaam en geest? Zucht, mij lijkt het helemaal een zaak van de hele meute tegen de muur dan. Zij die slim genoeg zijn om te manupuleren, en de rest omdat ze op zijn minst ja knikken.
![]() |
#36 | |
Parlementslid
|
![]() Citaat:
Ik denk dat het ook te maken heeft met manipulatie en brainwashing. Een grote groep getraumatiseerde kinderen (bv ouders verloren) die ze dan opvangen en opleiden tot levende 'bom' met de gebruikelijke religieuze doctrine. Let ook op de leeftijd: Die kerels zijn zelden in hun mid-dertig. Dat moet ook wel, want van het moment dat ze aan een gezinnetje denken, dan worden ze emotioneel en onbruikbaar als bom. Maar als je dan ziet dat een zwangere vrouw zichzelf vernietigd in Irak of enkele succesvolle, afgestudeerde kerels met vriendin in de WTC toren vliegen, dan is het helemaal een absurde zaak. Palestijnse jongetjes verzamelen ook beeldjes van zelfmoordterroristen net zoals jongetjes hier prentjes verzamelen van popidolen of voetbalhelden. ![]()
![]() |
![]() |
#37 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() .
|
![]() |
![]() |
![]() |
#38 | |
Provinciaal Statenlid
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#39 |
Vreemdeling
|
![]() Voor mijn part pakken ze dat moslim-terrorisme maar aan,maar het
Imperium heeft een neus voor het nemen van beslissingen die de zaken nog verder verzieken.Hoeveel dictators spelen trouwens oorlogje met wapens en technologie aangeleverd door het Imperium? Kijk eens op www.americawatchers.org .Daar zie je Rumsfeld gezellig handjes schudden met Saddam,waarschijnlijk om elkaar te bedanken voor de voortreffelijke barbeque daags voordien. We hebben het Internationaal Strafhof.Meer hebben we eigenlijk niet nodig. Is het dwaas te geloven dat in de toekomst ergens een dolgedraaide dictator wordt opgehaald door een troep goed uitgeruste blauwhelmen die ook offensief mogen optreden-en hup,20 jaar gevangenis.Ik denk dat dat wel kan tellen als afschrikeffect. Op lange termijn is het huidige milieuterrorisme véél gevaarlijker.Als je ziet op welke wansmakelijke manier onze planeet momenteel behandeld wordt, denk ik dat er binnenkort veel meer doden zullen vallen door grondstoffenconflicten allerhande.Hoelang gaan sommige regio's het nog slikken dat ze leeggeroofd en verziekt worden om de gulzigheid van een minderheid van de Aarde te bevredigen? |
![]() |
![]() |
![]() |
#40 |
Staatssecretaris
|
![]() Gaat er binnenkort iemand naar Spanje? Misschien dan even snel nog voor de grote boze moslimterreur aan te pakken effe de ETA aanpakken. Heb gehoord dat ze toeristjes willen opblazen dit seizoen.