![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst | Markeer forums als gelezen |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#21 | ||||
Minister-President
|
![]() Citaat:
![]() |
||||
![]() |
![]() |
![]() |
#22 | |||||
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
En zolang gij U hier voor de heilige uitgeeft, zal ik die plaat laten draaien. Dat is toch eerlijk he. Wanneer gij de mensen Valselijk beschuldigd, mag ik de waarheid schrijven. En ook zolang ik wil Lucien. Wanneer U niet wilt hebben dat dit geschreven wordt, stop dan met lasteren. U hebt mijn naam eveneens vernoemd, en daarom zet ik U teru in de wind. En hetgeen ik hier neerzet is geen laster, maar de waarheid als een koe. Uw inhoudelijk e leugens en gezever kennen we reeds. Zoals ook de berichtgeving naar de morgen toe. |
|||||
![]() |
![]() |
![]() |
#23 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
En zolang gij U hier voor de heilige uitgeeft, zal ik die plaat laten draaien. Dat is toch eerlijk he. Wanneer gij de mensen Valselijk beschuldigd, mag ik de waarheid schrijven. En ook zolang ik wil Lucien. Wanneer U niet wilt hebben dat dit geschreven wordt, stop dan met lasteren. U hebt mijn naam eveneens vernoemd, en daarom zet ik U teru in de wind. En hetgeen ik hier neerzet is geen laster, maar de waarheid als een koe. Uw inhoudelijk e leugens en gezever kennen we reeds. Zoals ook de berichtgeving naar de morgen toe.[/quote] U beschuldig ik enkel van uitzonderlijke domheid ![]() Maak uzelf maar belachelijk... ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#24 | |
Staatssecretaris
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |