![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst | Markeer forums als gelezen |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#21 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#22 |
Provinciaal Statenlid
|
![]() Maar perclorideke toch. Er zijn al tal van topics geweest op zoveel verschillende fora. En nooit zijn argumenten goed genoeg. Ofwel weerleggen ze die met achterhaalde elementen ofwel vallen ze persoonlijk aan en lullen ze maar uit hunne nek. Ik vermoei mij al lang niet meer, voor mijn part blijven de VB'ers (U incl) in hun debiliteit rondbadderen.
![]() |
#23 |
Provinciaal Gedeputeerde
|
![]() Mijn beste ThePiano, als men mij van iets beschuldigd, moet ikzelf niet bewijzen dat ik schuldig ben , maar de tegenpartij moet de schuld bewijzen, je moet de wereld niet op zijn kop zetten.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#24 |
Provinciaal Gedeputeerde
|
![]() Mijn beste Elle, racisme is in Belgie een misdrijf, als jij nu beweert dat het Vlaams Blok een racistische partij is, waar zijn dan de veroordelingen.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#25 | |
|
![]() Citaat:
Ondertussen kijken we natuurlijk ook uit naar de uitslag van die andere Vlaams Blokker, Siegfried Verbeke, omtrent de verspreiding van negationistische en revisionistische druksels. Voor de rest, vonnissen edm kan je o.m. inkijken op deze website: "Bijlage III: Overzicht vonnissen en arresten": http://www.antiracisme.be/nl/rechtspraak/rs_intro.htm
![]() |
![]() |
#26 |
Banneling
|
![]() groot gelijk.
Ze willen het Vlaams Blok steeds afbreken. Besef nu eens dat dit niet mogelijk is. De aanhangers groeien met de jaren aan omdat de sossen ons WEERAL voor de zoveelste keer int zak zetten. En wat is racisme? Das gewoon een modeverschijnsel. Da bestaat al ettelijke honderden jaren...en nooit iemand die daar over zaagde...tenzij de inwijkelingen in een vreemd land. maar de huidige inwoners van een gewoon land hoorde men daar niet over klagen. Voor 1950 hadde daar geen last van zenne.... |
![]() |
![]() |
![]() |
#27 |
Gouverneur
|
![]() Wat is er eigenlijk mis met die poster ? Ik zou ook niet graag een moskee in mijn buurt willen waarvan ondertussen goed geweten is dat het Islam-fundamentalisme er gretig bloeit. Ik heb namelijk een probleem met "Islamisering". Net zoals ik een probleem heb met de bekeringspraktijken van de Katholieke en Protestantse sekten.
Racistisch ? Ga maar eens undercover in zo'n moskee zitten en luister eens goed naar de preken. Leer eens een vreemde taal en ga luisteren naar die brave jongens op straat.
![]() |
#28 | |
Minister
|
![]() Citaat:
???????? Vergist ge U niet met de SPa? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#29 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#30 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Het proces tegen het Vlaams Blok is ten einde, nl. zowel in eerste aanleg als in hoger beroep hebben de respectievelijke rechters geoordeeld dat er geen sprake is van een misdrijf tegen de racismewetgeving, maar - zo de aanklacht bewezen wordt - om een politiek misdrijf. Het eigenlijke proces is ten einde. De twee bovengenoemde organisatie zijn nu wel naar het Hof van Cassatie gestapt, maar dat rechtscollege oordeelt niet meer over de aanklacht. Het Hof van Cassatie kijkt alleen na of de rechtsgang correct werd gevolg en of er geen procedurefouten werden gemaakt. Dat is alles. Een veroordeling of vrijspraak kan er niet komen, daar de competentie van het Hof van Cassatie daar niet ligt. "Piano", u moet zich niet alleen historisch wat bijscholen, maar ook over de Belgische rechtsspraak hebt u blijkbaar nog veel te leren. Of verdraait u bewust de zaken? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#31 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Misschien wat objectiever leren zijn, "Piano"? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#32 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#33 | ||
|
![]() Citaat:
"Bericht van de moderators: Over racisme en revisionisme": http://forum.politics.be/viewtopic.php?t=4363 "Revisionist Delacroix (FN) wordt senator." http://forum.politics.be/viewtopic.php?t=4217 "Eerste negationismeproces in België: Siegfried Verbeke (VB)" http://forum.politics.be/viewtopic.php?t=3908 En dan heb ik het nog niet eens gehad over ex-ondervoorzitter en senator van het VB Roeland Raes. Een revisionist op zo'n hoge functie binnen het VB die daarenboven ook nog redacteur was voor Haro dat op de drukpersen van Siegfried Verbeke werd gedrukt. Kan de link nog duidelijker zijn?
![]() |
![]() |
#34 | |
Provinciaal Statenlid
|
![]() Citaat:
Wanneer ik een vreemdeling zie ga ik niet onmiddellijk de conotatie dief of dergelijke maken. En je gaat mij NIET wijsmaken dat JIJ dat niet doet!!!! Wanneer ik autopech heb en er komt een vreemdeling naar mij toe, dan ga ik niet in paniek slaan of zo, maar hem om hulp vragen, net zoals ik mij zou gedragen tegenover een 'witte'(karikaturaal!). Voor mij is een andere houding dan de deze racistisch. En aangezien je in een rechtbank tastbare bewijzen nodig hebt, weet je even goed als ik dat de VB/racistische houding moeilijk te bewijzen is. Soit, geen tijd hieraan verspillen, een VB'er is het feitelijk niet waard.
![]() |
![]() |
#35 | |
Minister
|
![]() Citaat:
Enige consequentie is u blijkbaar volledig vreemd. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#36 | ||
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#37 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Feit is: Siegfried Verbeke is geen lid van het Vlaams Blok, al jaren niet meer. Men kan dan ook maar moeilijk stellen: het proces tegen Vlaams Blokker Siegfried Verbeke. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#38 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Over twintig jaar moest 'het' gebeurd zijn, niet goedschiks dan maar kwaadschiks. Waarom neemt Van Grembergen vandaag maatregelen om controle te krijgen op de moskeeën hier in Vlaanderen? Zou het kunnen dat onze politici vandaag beginnen te geloven wat die BOB-er destijds hoorde?
![]() |
![]() |
#39 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Haro, iets van lang vervlogen tijden trouwens. U stelde: Vlaams Blokker Siegfried Verbeke, welnu u liegt. Siegfried Verbeke is al jaren geen lid meer van de partij. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#40 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |