![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst | Markeer forums als gelezen |
Buitenland Internationale onderwerpen, de politiek van de Europese lidstaten, over de werking van Europa, Europese instellingen, ... politieke en maatschappelijke discussies. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#21 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Van die bron dus! Ik vind het 10 leuke punten, of het Robin williams zelf is die het geschreven heeft of niet zal me een worst wezen. Waar jullie zich nu druk over maken is me een raadsel. Indien iemand me enkel wil gebruiken om te blijven dweilen met de kraan open en me naar de vedommenis wenst als ik de kraan zou dichtdraaien, dan mogen ze van mij zelf blijven dweilen met de kraan open, dan maak ik me er niet meer moe voor.
Waarom islam"fobie"? Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o Laatst gewijzigd door circe : 14 januari 2006 om 14:01. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#22 | |
Staatssecretaris
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#23 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Het is volgens mij een typische tekst van een 'simpele' amerikaan die denkt dat de wereld afhankelijk is van hen. Welke simpele ziel denkt er nu dat het mogelijk is om 10€ per olievat te betalen? En waar zou je trouwens de andere olie halen? Venzuela? Bovendien ijvert hij helemaal niet voor de terugtrekking van de VS-troepen, hij wil het gewoon gebruiken als vorm van chantage tegenover de rest van de wereld, er vanuit gaande dat die troepen onmisbaar zouden zijn. Hij gaat er zelfs van uit dat de VS-troepen vrede en democratie brengen, in plaats van kapitalistische belangen (want dat is de essentie van imperialisme) verdedigen. Enz, enz... Wie in staat is zo'n tekst te schrijven of te onderschrijven is per definitie een persoon die niet in staat is zelfstandig te denken en hoogstawaarschijnlijk op een IQ-test niet meer mag verwachten dan 80.
![]() |
![]() |
#24 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#25 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
a. ga met uw commentaar naar "Het Vrije Woord" en klaag ze aan bij het CGKR b. gelieve me even de "racistische" passages aan te duiden? Ik heb er blijkbaar overgelezen.
Waarom islam"fobie"? Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#26 | |
Minister
|
![]() Citaat:
Voor wie vindt dat de VS zich niet overal op de wereld te moeien hebben is dit niet meer dan de logische conclusie. Laatst gewijzigd door Rene Artois : 14 januari 2006 om 16:44. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#27 | ||
Minister-President
|
![]() Citaat:
Los van de inhoud van de tekst: u legt hier woorden in de mond van iemand die hij nooit heeft uitgesproken. Zou u het fijn vinden mocht ik hier een tekst zetten beginnend met: Citaat:
![]() |
![]() |
#28 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Jeezes man! zoals ik : ZEUR BIJ DE LINK DIE IK JE GAF!
Ik vind ten eerste geen racistische passages in de tekst, en ten tweede ben ik geen schoolmeester die je daarvoor kan ontslagen. als je verder niets beters te vertellen hebt, vertel dan een moppeke Laatst gewijzigd door circe : 14 januari 2006 om 20:01. |
![]() |
![]() |
![]() |
#29 |
Minister-President
|
![]() Dus als ik morgen zeg," circe heeft dit en dat en zus en zo vertelt", terwijl jij dat helemaal niet gezegd hebt, dan is dat geen probleem voor u?
![]() |
#30 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() nee lieverd, dan is dat geen probleem voor me als je hetgeen ik niet gezegd heb gehaald van een link die het van een link heeft gehaald die het van een link heeft gehaald die denkt dat ie het van een link heeft gehaald die zegt dat ie het van een link heeft gehaald. Begrijp je het nu jongen? of moet ik er een tekeningeske bij maken?
Bijgevolg: indien je sluitende bewijzen hebt (niet zomaar een "link") waaruit blijkt dat Robin Williams het niet heeft gezegd en er nog boos over is bovendien, dan geef je dat door naar de link waar ik het gehaald heb, niet meer en niet minder. Slaapwel en vergeet je tutterke niet. Laatst gewijzigd door circe : 14 januari 2006 om 20:18. |
![]() |
![]() |
![]() |
#31 |
Minister-President
|
![]() Ik heb eens gehoord van iemand, die van iemand gehoord had, dat circe zich laat neuken door honden en andere dieren. Hij had er zelfs foto's van.
Ik kan de link niet meteen terugvinden, maar ik vind ook nergens een link waar staat dat dit circe dit niet doet. Laatst gewijzigd door democratsteve : 14 januari 2006 om 20:29. |
![]() |
![]() |
![]() |
#32 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() inderdaad
|
![]() |
![]() |