![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst | Markeer forums als gelezen |
Suggesties & Mededelingen In dit forum kan iedere forumgebruiker terecht met voorstellen ter verbetering (van de sfeer) van dit forum. Je vindt er ook de officiële mededelingen terug van Politics.be. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#21 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#22 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Feitelijk begint het me te storen hoe hij het VB steeds weer in een slachtofferrol steekt die langs alle kanten wordt tegengewerkt.
Citaat:
Ze passen dan ook niet de tactiek toe om overal zichzelf in het blamagevoordeel te stellen. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#23 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
En ik als duveltje 382 ben zeker niet zinnes mij te veranderen voor U lombas. Ook gewone Vbers moet je leren aanvaarden Voor de rest heb ik hier alles over gezegd. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#24 |
|
![]() U voelt zich wel speciaal omdat u maar een gewone VB'er bent precies hé? Waarom?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#25 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Wie zijn de ongewone VB'ers op dit forum dan?
![]()
![]() |
#26 |
Europees Commissaris
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#27 |
Burgemeester
|
![]() Maar zou de wereld er toch niet beter uitzien,als iedereen eens wat GELIJKer was???
Laatst gewijzigd door an1959 : 17 februari 2006 om 14:23. |
![]() |
![]() |
![]() |
#28 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Gelijkheid, dat is voor de anderen.
Zo'n Tocquevilliaans gedachtegoed verbleekt in het niets bij zulke slogan: VERBROEDERING VAN GELIJKHEID EN VRIJHEID |
![]() |
![]() |
![]() |
#29 |
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#30 | |
Burgemeester
|
![]() Citaat:
Hoor jij misschien thuis bij degenen die toch een beetje gelijker zijn dan de anderen??? ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#31 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#32 |
Burgemeester
|
![]() wanneer ga je nu eens eindelijk verbannen worden,zul je zeker bedoelen???.(Naar een ander land???)Maar...die kat kom weer......hahaha...
Antwoord: In het jaar stillekes,denk ik. En dat is nog lang niet voor vandaag... Maar een slechte dag duurt gelukkig ook maar 24 UUR. |
![]() |
![]() |
![]() |
#33 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Zijn stelling was dat de belangrijkste waarde in een democratie de absolute gelijkheid was. Dientenverstaande was hij ook deels sceptisch, aangezien absolute gelijkheid niet mogelijk is (ook niet in een communistisch bestel), tenzij er anarchie is. Hetgeen ik dus zei is dat de waarde van gelijkheid als belangrijkste peiler van de democratie niet standhoudt, en dat een ware democratie meer een verbroedering is van gelijkheid en vrijheid (sic supra).
![]() |
![]() |
![]() |
#34 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik weet het, maar ooit moet ik toch eens werk gaan maken van m'n politieke carriere... Misschien 8 oktober al!
![]()
![]() |
![]() |
#35 | |
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#36 | |
Burgemeester
|
![]() Citaat:
Heb weer iets bijgeleerd. Laatst gewijzigd door an1959 : 17 februari 2006 om 19:27. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#37 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() *buigt*
![]() |
![]() |
#38 |
Provinciaal Gedeputeerde
|
![]() [SIZE=3]Ik ben eddy, mestkever, sarcast en gaarne lacher. Ik laat mijn subdirectory “ydde” zichzelf/ mijzelf vrijwillig bannen op diverse fora die zich beroepen op “vrijheid van spreken” De praktijk wijst uit dat forumschimmen die kak schrijven i.p.v. k*k, op voorhand, wegens bijna marginaliteit (zulke woordjes zegt men toch niet!) argwanend bekeken worden. Vrijheid van speech betekent, zoals een ajuin uit dat bijna-dorpje aalst, terecht stelt: VOLLEDIGE vrijheid van zeggen; Buiten enkele voodoo staten of naties doden woorden niet … [/SIZE]
[SIZE=3]Trouwens, zoals ook al aangehaald, door dat eerder genoemde sjalotje, er bestaat zoiets als justitie: zij die aanstoot nemen aan opruien, aanzetten tot enz … kunnen te allen tijde een (al dan niet) politiek correcte rechter ter hulp roepen, die zal dan wel oordelen of de “woorden” evenveel, meer of minder dienen bestraft te worden dan de daden. Maar eddy respecteert forumregels; indien men yddes postings verwerpelijk vindt blijf ik vanzelf weg met postings, ik blijf wel de discuties volgen; Alleen stoort het mij dat fora zich blijven beroepen op VOLLEDIGE vrijheid van zeggen en toch andere normen hanteren. Amen![/SIZE]
![]() |
#39 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Jezelf vrijwillig laten bannen, en toch 899 posts halen?
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#40 |
Provinciaal Gedeputeerde
|
![]() Ja, soms lieg ik al eens zenne! 'k Ben al weg zie ...
|
![]() |
![]() |