![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst | Markeer forums als gelezen |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#21 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Tot de PVDA aan de macht raakt en polit bureau manieren begint te krijgen en hun grote lichtende voorbeeld, stalinistische ideën krijgt over zijn medewerkers, ...
Het gaat er niet om of het Belang of de PVDA dit zouden doen, het gaat erom dat Verwilghen het gedaan heeft... En ministers die geld van de staat gebruiken voor persoonlijke verrijking, of plezierkes, zouden ze 3 keer zo zwaar mogen straffen als normale burgers die zo'n dingen doen. Ministers moeten immers het voobeeld geven. |
![]() |
![]() |
![]() |
#22 | |
Burger
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#23 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Komt hen natuurlijk goed uit, ...
Kunnen ze verwilghen in de picture plaatsen, daar moet toch iets mee gebeuren, dus ze kunnen hem slachtofferen voor Dewael zijn vel te redden, ... Natuurlijk als Verwilghen sjans heeft, gaan ze alleen nog naar Dewael en Onckeldinges kijken, en dan kan hij de dans ontspringen... Politiek hoe schoon toch, ... Anyway, met al dat gestuntel, gaan ze toch iemand zijn kop eraf moeten hakken, het volk gaat bloed willen zien vrees ik; Met wat sjans valt er een dood kieken uit de lucht, dan kunnen ze beginnen leuteren over de vogelgriep, en zijn de klootzakken weer eens de dans ontsprongen. |
![]() |
![]() |
![]() |
#24 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#25 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Daar heb ik sterk mijn twijfels bij. De stem van het volk wordt zondermeer genegeerd.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#26 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
De VLD is jou heel dankbaar. Ga maar je verdiende postje afhalen. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#27 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
Locatie: Hoofdstad der holbewoners waar de Schelde op z'n mooist is en de gevangenen nog vrij rondlopen
|
![]() Ik blijf er in geloven dat er nog politici zijn die het goed menen en een deftig bestuur willen voeren. Daarom moeten alle rotte appels er uit.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#28 |
Gouverneur
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#29 |
Locatie: Hoofdstad der holbewoners waar de Schelde op z'n mooist is en de gevangenen nog vrij rondlopen
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#30 |
Vreemdeling
|
![]() De koninklijke santeboetiek alléén al kost meer dan één miljard oude frankskes per jaar.Tweehonderd en veertig man de klok rond voor bewaking alleen al.Een goeie kennis van mij,de man vliegt regelmatig mee met de koning en prinsen (als bemanningslid),vertelde mij onlangs dat ze naar Zweden geweest waren met welgeteld dertien leden van de koninklijke familie,het vliegtuig kan 235 mensen vervoeren ,en geloof het of niet de heren en dames gingen naar een barbecue.En er moeten ten allen tijde twee toestellen ter beschikking zijn op melsbroek.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#31 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#32 |
Banneling
|
![]() Beste forumleden, ik wil hier in alle ernst iets verklaren over Verwilghen die ik als tiener persoonlijk gekend heb als advokaat: mijn ouders hebben namelijk een lange echtscheiding uitgevochten van het jaar 1978 tot 1985, en in de laatste jaren van die scheiding "verdedigde" Verwilghen mijn moeder. Mijn vader was frequent overspelig en ging er met de miljoenen vandoor die mijn moeder voor hem verdiend had en toch slaagde hij er niet in om de scheiding in haar voordeel te horen uitspreken... Achteraf bleek, luidens verklaringen van de politie, dat Verwilghen naliet hen order te geven mijn vader te laten betrappen op overspel op momenten waarop dat volgens hun inzicht het beste kon gebeuren. Ook had hij nagelaten om een deurwaarder of notaris akte te laten nemen van de inboedel van de inhoud van het magazijn van de firma van mijn ouders (waar op dat moment een slordige 16 miljoen aan goederen lag opgestapeld). Resultaat: de goederen verdwenen spoorloos waardoor mijn moeder kon fluiten naar haar rechtmatige helft als echtgenote. Het gezamelijk fortuin van mijn ouders omvatte tevens een vijftal autos waaronder een Porsche turbo en een kast van een villa maar Verwilghen kon niet verhinderen dat zij zonder een frank op het OCMW belandde... Sterker nog: ik was er zelf als kind regelmatig bij toen zij op consultatie ging en kon met mijn ogen vaststellen dat hij bij die gelegenheden telkens een ereloon van 5000 frank opstreek (voor een gesprekje van tien minuten want voor de rest verwaarloosde hij immers haar zaak volkomen) waarbij hij er fijntjes aan toevoegde dat hij geen ontvangstbewijsje kon uitschrijven omdat het anders het dubbele zou kosten... Daar moet ik nog aan toevoegen dat zulks ook gebeurde in de maanden waarin mijn vader de alimentatie niet of te laat betaalde en mijn moeder en ik bij wijze van spreken op water en brood waren aangewezen.
Doch hijzelf wilde geen krediet verlenen, anders dreigde hij de zaak te laten schieten... (en wilde hij ondertussen niet secretaris-generaal voor de vluchtelingen worden???). Overigens kwam Verwilghen zelf nooit opdagen in het gerecht om mijn moeder te verdedigen maar stuurde hij steevast een vervanger die nog groen achter de oren zag... Einde van het liedje: na zeven jaren van procederen stond mijn moeder berooid op straat, had ze een flink deel van haar alimentatie verspild aan gangsters als Verwilghen, en -ontevreden over de afloop van de scheiding- wilde ze in hoger beroep gaan en vroeg ze hoe lang ze daarvoor nog tijd had. Verwilghen echter loog haar voor dat ze daarvoor nog tijd genoeg had maar toen ze werkelijk in hoger beroep wilde gaan zei hij dat de termijn reeds overschreden was... Ten einde raad ging ze toen aankloppen voor raad bij ene Leo Martens, toen een zeer bekend advokaat in het Gentse. Die had het dossier opgevraagd bij Verwilghen en wat bleek? Belangrijke bewijsstukken die mijn moeder eerder aan Verwilghen had overhandigd en die tegen mijn vader konden worden gebruikt waren uit het dossier verdwenen... Ik wrijf nu in mijn handen dat het masker van die smeerlap gevallen is en hoewel ik deze verklaring onder mijn forumnaam hier heb gegeven ben ik ten allen tijde bereid (en mijn moeder met mij) om dit ten overstaan van het gerecht ook officieel te herhalen als men mij daar zou om verzoeken... |
![]() |
![]() |
![]() |
#33 | |
|
![]() Citaat:
Misschien kunnen ze hem nog kwijt als burgemeester van Knokke of zo? Dan moeten ze wel Lippens nog overwinnen...
![]() |
![]() |
#34 |
|
![]() Allez, om een lang verhaal kort te maken: Verwilghen is incompetent op alle gebied. Ge ziet wat een beetje populariteit kan doen: dan kunt ge als complete nitwit minister worden. En waar haalt hij die populariteit? Door efkens een commissie voor te zitten. Da kan alleen in België...
![]() |
#35 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Het wordt tijd dat men advokaten bij de politieke partijen begint te weren. Je moet de kieslijsten bij de volgende verkiezingen eens overlopen : meer dan 50% zijn advokaten of juristen. Vorige keer zaten er samen nationaal 13 in de top 4 van kieslijst van de 4 grootste partijen. (CD&V, VLD, SPa en VB). Waar zijn de dokters ? ingenieurs ? wetenschappers ? creatieve geesten ? humanitaire werkers ? En onze wetgeving is er dus naar : voor alles en nog wat hebt ge een advokaat nodig. En steeds maar voorschotten .. nooit een factuur. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#36 |
Parlementsvoorzitter
|
![]() Newsflash:
Om Patrick Dewael van zijn skivakantie op te halen en naar brussel te vliegen, voor de zaak erdal, werd een Falcon van Air Flahaut (BAF) gebruikt. Kostprijs: 10.000 € Dit is dan slechts 1 van de 3 Falcons die in de BAF rijk is. Verder hebben we ook nog 4 embraer toestellen. Hoeveel zouden die 7 privé jets ons per jaar kosten vraag ik mij dan af ? |
![]() |
![]() |
![]() |
#37 | |
Burger
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |