![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst | Markeer forums als gelezen |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#21 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Als na verloop van tijd zou blijken dat geen ernstig onderzoek wordt gevoerd rond die moorden, dan kan je wel zo'n stap zetten. Bourgeois zou die stap niet hebben gezet als Erdal niet was ontsnapt. Als tegengewicht voor de Turkse kritiek, heb ik wel een tikje begrip voor z'n stap, maar een kat is een kat : diplomatiek is het een uitschuiver van even groot formaat als de kluchten van De Gucht. Het feit dat deze moord zeer nadrukkelijk in het nieuws kwam hier, was al meer dan voldoende tegengewicht. Mijn conclusie : Bourgeois wou snel een punt scoren, en vond dat scoren belangrijker dan diplomatie. Laatst gewijzigd door Knipp : 9 maart 2006 om 15:10. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#22 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() ( 't is tr denk ik ) Laatst gewijzigd door Knipp : 9 maart 2006 om 15:13. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#23 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Of als je ervan uitgaat dat het politieke moorden zijn : Hebben de Turken in Nederland uitleg gevraagd na de moord op Fortuyn ? Laatst gewijzigd door Knipp : 9 maart 2006 om 15:22. |
|
![]() |
![]() |