![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
|||||||
| Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst | Markeer forums als gelezen |
| Staatsinrichting Vlaanderen versus Wallonië? Een unitaire, federale, confederale staat of meteen Vlaanderen onafhankelijk. Dit is het forum bij uitstek voor discussies over de Belgische staatsinrichting. |
![]() |
|
|
Discussietools |
|
|
#21 | |
|
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
Citaat:
Het was eerst 50 % voor 'Honteux', en de twee andere opties 25 % |
|
|
|
|
|
|
#22 |
|
Minister
|
Wist die paljas uit Laken dan nog niet dat zijn zoon een onbekwame sul is? De waarheid kwetst en dat is in deze maar goed ook.
Zijn er eigenlijk nog ergens betogingen gepland tegen officiële staatsbezoeken van dat relikwie uit Laken? Kunnen we nog wat zout in de wonde gaan strooien.
|
|
|
#23 |
|
Parlementsvoorzitter
|
Op het VTM-nieuws zeiden ze dat de koning 'bezorgd' was over de houding van de Vlaamse pers.
Het Hof is reeds eerder haar 'bezorgdheid' tegenover de media geuit (cf. documentaire Leopold II), wat toen leidde tot censuur. Ik vraag me af hoe de pers nu zal reageren. |
|
|
|
|
|
#24 | |
|
|
Beste mensen, het kan ook anders:
Bron: NRC Handelsblad: Citaat:
|
|
|
|
|
|
|
#25 | |
|
Minister-President
|
Citaat:
Wij willen het anders !!! Net zoals bij jullie ! Kan Flupke nog veranderen ? Beter : Mogen we (Vlaanderen) niet bij jullie (opnieuw) aansluiten ? |
|
|
|
|
|
|
#26 |
|
|
|
|
|
|
|
|
#27 |
|
Eur. Commissievoorzitter
|
La Dernière Heure!
|
|
|
|
|
|
#28 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Voorwaar een troost voor....ja voor wie?
|
|
|
#29 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
|
|
|
|
|
|
#30 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Mits een lepe toepassing van de pluralis majestatis kan de koning misschien via een genocidewet-achtige regeling deze kritiek laten verbieden. Want zeg nu zelf, als kleine Ishmael beschermd wordt tegen de zware kwetsuren die hij oploopt wanneer men beweert dat de grootvader die hij nooit gekend heeft is omgekomen in Duitsland, dan kan "ouij, de koning" toch niet aan zijn lot overgelaten worden?
|
|
|
|
|
|
#31 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
|
|
|
|
|
|
|
#32 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Ter info, de stemmen komen meestal van dezelfde paar gefrustreerde losers. Getuige volgend bericht: "'k heb al kramp in mijne vinger van al da stemmen", of "Toch handig als je 4 browsers op je PC hebt staan => 4 votes Justifié" of " 't is wel stom dat ge iedere keer dat cookie moet wissen,
als ge nog eens wilt stemmen op die enquete . . ." Groot gelijk dan van DH om die peiling weg te halen als die toch volledig gemanipuleerd wordt. Het is slechts met fraude en corruptie dat de flaminganten iets, al is het maar een internetpeilingske, kunnen winnen. ZIELIG. Laatst gewijzigd door Patriot! : 24 maart 2006 om 20:38. |
|
|
|
|
|
#33 |
|
Lokaal Raadslid
|
Ter info, de stemmen komen meestal van dezelfde paar gefrustreerde losers. Getuige volgend bericht: "'k heb al kramp in mijne vinger van al da stemmen", of "Toch handig als je 4 browsers op je PC hebt staan => 4 votes Justifié" of " 't is wel stom dat ge iedere keer dat cookie moet wissen,
als ge nog eens wilt stemmen op die enquete . . ." Groot gelijk dan van DH om die peiling weg te halen als die toch volledig gemanipuleerd wordt. Het is slechts met fraude en corruptie dat de flaminganten iets, al is het maar een internetpeilingske, kunnen winnen. ZIELIG. Uw volkomen gebrek aan enig gevoel voor humor is pas zielig, mijn oewaarde. Zeer leuk overigens hoe die franstalige arrogantie voor schut wordt gezet. Laatst gewijzigd door Patje48 : 24 maart 2006 om 21:45. |
|
|
|
|
|
#34 | |
|
Burgemeester
|
Citaat:
“België heeft geen nationaliteit en, gezien het karakter van zijn inwoners, kan het er ook nooit een hebben. In feite heeft België geen politieke reden van bestaan.” Leopold I van Saksen-Coburg, Koning der Belgen |
|
|
|
|
|
|
#35 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
U gaat mij nu zeggen hoe dit bericht een zogezegd gebrek aan gevoel voor humor zou moeten aantonen. Anders stel ik u voor uw mond te houden over dingen waar u niets van weet. Nog enige inhoudelijke commentaar op mijn bericht? |
|
|
|
|
|
|
#36 | |
|
Lokaal Raadslid
|
Citaat:
Wat betreft dat gevoel voor humor : quod erat demonstrandum. |
|
|
|
|
|
|
#37 | |
|
Provinciaal Gedeputeerde
|
Citaat:
Is het echter eerlijk jegens een heel volk om dat bloot te stellen aan een koning die niet functioneert? |
|
|
|
|
|
|
#38 |
|
Provinciaal Gedeputeerde
|
Misschien heeft hij niet de ruggengraat om weg te gaan. Ik kan me een andere kroonprins herinneren wiens toekomstige huwelijk met de dochter van een van de ministers van de voormalige Argentijnse Videla bekritiseerd werd. Zijn opmerking hierover was kort en bondig en getuigd van het soort ruggengraat dat een kroonprins nodig heeft: "Als er een keuze moet worden gemaakt tussen mijn toekomstige echtgenote en mijn toekomstige taak, zult U naar een andere kroonprins moeten omzien."
|
|
|
|
|
|
#39 |
|
Provinciaal Gedeputeerde
|
|
|