![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst | Markeer forums als gelezen |
Buitenland Internationale onderwerpen, de politiek van de Europese lidstaten, over de werking van Europa, Europese instellingen, ... politieke en maatschappelijke discussies. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#21 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
Dat ze het zelf maar uitzoeken, joden en palestijnen. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#22 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik ga er ook niet verder op in. Maar ik trek mij het lot van die mensen wel aan. Het wordt voor beide kanten aldaar hoogtijd dat er vrede wordt gesloten.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#23 |
Europees Commissaris
|
![]() Palestina is een groot concentratiekamp - De Palestijnen hebben slechts de volgende keuze :
- Deel uitmaken van een arabische staat Jordanië, Syrië of Egypte - Deel uitmaken van een groot-Israël (maar dan moeten ze de Israëli ervan overtuigen dat ze hun demografische overheersing niet zullen misbruiken/federale structuren ??) |
![]() |
![]() |
![]() |
#24 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Want als dat zou lukken, dan zouden beide landen er goed bij varen, in echte vredestijd. En daar knelt het schoentje |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#25 | ||
Burger
|
![]() Citaat:
- Groot-Israël --> ik vrees ervoor. Als je eens moest weten wat een jarenlange bezetting kan doen bij mensen uit bezet gebied. Dan ga je niet zomaar aansluiting zoeken bij de bezetter. Citaat:
Deze optie is zowat de enige die mogelijk is, vermoed ik. En als de Palestijnen en Israël wat moeite doen, kan het nog lukken ook. En dat betekent voor Israël ook praten met Hamas, ook al willen ze die maar al te graag uit de weg ruimen. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#26 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#27 |
Burger
|
![]() Ze zullen uiteindelijk wel moeten. Hoe ga je anders besprekingen houden met een persoon (rechts- of natuurlijk, maakt niet uit) die je niet erkend te bestaan? Nogal lastig lijkt me.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#28 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Maar alle gekheid op een stokje (want dat probleem gaan wij niet oplossen) : Ik vind jouw avatar een van de beste die er zijn. ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#29 |
Burger
|
![]() |
![]() |
![]() |