![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst | Markeer forums als gelezen |
Maatschappij en samenleving Dit subforum handelt over zaken die leven binnen de maatschappij en in die zin politiek relevant (geworden) zijn. |
Bekijk resultaten enquête: Wat vindt u van mensen die geen kinderen willen? | |||
ik wil zelf helemaal geen kinderen |
![]() ![]() ![]() |
17 | 39,53% |
ik respecteer die keuze maar tis de mijne niet |
![]() ![]() ![]() |
19 | 44,19% |
't zijn egoisten |
![]() ![]() ![]() |
3 | 6,98% |
We moeten veel kinderen fokken om een groß folk zu worden |
![]() ![]() ![]() |
3 | 6,98% |
Ze zullen er later spijt van krijgen |
![]() ![]() ![]() |
1 | 2,33% |
Aantal stemmers: 43. Je mag niet stemmen in deze enquête |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#21 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Bezig met een wetenschappelijke studie over teenlengte ...
![]() |
#22 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Normaliter moet dat redelijk vragend overkomen.
![]() |
![]() |
![]() |
#24 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Hoe kun je trouwens egoïstisch zijn als je geen kinderen wilt?
Lijkt me eerder altruïstisch, want je bespaart dat kind een mogelijk onwillende omgeving... |
![]() |
![]() |
![]() |
#25 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#26 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Gross volk!!!!
|
![]() |
![]() |
![]() |
#27 |
|
![]() kinderen op de wereld zetten louter vanuit een kinderwens die gestoeld is op een gevoel niet zelf heel te zijn is egoistisch
kinderen moet men op de wereld zetten vanuit een overvloed en niet vanuit een tekort (ps ik heb het niet over materiele maar wel over mentale overrvloed/tekort)
Alles neem ik terug wat ik hier heb verkondigd. Ik raad iedereen aan om zich met geen enkele politieke strekking in te laten, zich te ontfermen over de armen van deze wereld en zich te bekeren tot het ware geloof in Jezus Christus als Gods enig geboren zoon die voor ons gestorven en verrezen is opdat wij van onze zondige natuur bevrijdt zouden kunnen worden. Het einde is nabij en de mensenzoon zal spoedig terugkomen, gezeten op de wolken met grote macht en majesteit. hallelujah. Laatst gewijzigd door King of beggars and fleas : 3 april 2006 om 12:05. |
![]() |
![]() |
![]() |
#28 |
Parlementsvoorzitter
|
![]() Dat is ieder zijn keuze.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#29 |
Banneling
|
![]() vrije keuze .
onderdrukken van het eigenste volk of meningen van personen is ook een vorm van vergelding en is voor mij te neo nazistisch dus passé . Duvelke ikzelf ben mega goe mé kids zo men mij zegt en in huishouden maar mé 1 wijf samen leven nooit meer en dus zekers GEEN kids wil ik van mij op deze associale conservatieve aardbol zetten . Komt er nog eens bij dat ik als nieuwe man totaal weiger te aanvaarden dat scholen/opvang enz...veilig en gezond zijn in mijn ogen ( ex-verzorger/begeleider/opvoeder) beschouw ik een school / crêche als gevaarlijk voor geest & lichaam . ik heb dan ook relevante ervaring al ruim 15 jaar over deze materie; om U één voorbeeldje te geven 3 gezinnen waar ik poets hebben allen al 2 maand een verkoudheid en nemen al 8 weken genees middelen . Wanneer ze genezen zijn gaan ze naart school paar dagen later ist weer hetzelfde ...IK als poetsman loop gezond rond zelfs NA een long onsteking met homeophatie opgelost . Dit voorbeeldje richt ik VOORAL naar de wijven in die sectoren die over gelijkheid zwammen en zelf niet zo ingesteld zijn . Dan heb ik het niet over 1 sector of ben IK niet de enige die daar last van heeft ; om het hoede recht te mogen ontvangen moetge tegenwoordig als man ook GELUK hebben ook al wordt het kind mishandelt door de moeder dagenlijks ....horen we daar iets van ?! Gelijkheid hahahahaha ik blijf single en de dood wordt mijn verlossing ; liefde geef ik graag elke dag maar hangt er vanaf wie de vraag steller is . P.S ik werk bij verschillende alléénstaanden vrouwen die net zo hard zijn of hard overkomen zoals ik . 2 ex - lieven van mij kwamen ni toe mé 70.000 bfr per maand terwijl IK als MAN nog minder dan helft ontvang en 1 derde afgaf aan haar ; toen ik DAT zei tegen de rechter werd ik DIREKT begrepen. Mannen of venten zen ni beter ik woon nu samen met elektriciën - technieker voor servo tele2 ofzo en die komt ook ni toe met dat bedrag . Misschien moet ik hem en zijn famillie ook voor de rechter dagen om gelijk te krijgen over dezelfde materie . Triestige wereld zonder veel begrip en waardering brrr jakkes ; zelfsz men eigenste moeder is een schatje maar ni te schatten als het over verbruik en omgaan met gaat . Beter snel begraven worden of mee oorlog voeren dan corrupt opkomen voor de gekleurde naasten en niet voor het eigenste volk . De meeste Antwerpse wijven mé kids vinden GEEN bekwaam poets personeel, verzorgers, opvoeders....enz ....en andere proffessionals rarara . Dat ze het vrouwen loon maar laag houden dat doen ze mé mij en deden ze mé mij ook ; dat ze LEREN omgaan met gelijkheid ipv het te misbruiken naar eigen vrouwenlijk voordeel . De meeste Antwerpse wijven kijken steeds mé grote ogen als ik op 123 opvoedkundig probleem of poets probleem oplos M A A R de meeste mannen krijgen AMPER die kans ; moeten hunne smoel hééééééééééééééééééééééél hard open doen voor beetje begrip of woordje te MOGEN doen . Dat kinderen deze vrouwenlijke agressie meekrijgen is logisch vooral te bemerken bij jongens en jonge mannen ![]() Ikzelf be ni voor niks nen proffessional geweest dus imuum voor die dingen net zoals een dame die lief kijkt om getrakteerd te worden kijk ik om ; dames die mij trakteren of anders mé mij omgaan dan ze met de meeste mannen doen daar stop en wacht ik wel even voor . Kinderen kweken in een wereld die GEEN gelijkheid kent,beseft mee kan omgaan hoef ik niet ; een associale maatschapij waar € belangrijker is dan een mens mag voor mij minder geboorte cijfers kennen zoals het anno 2006 het geval is . In centrum Antwerpen ken ik 6 gezinnen die al jaren wachten op bekwame mensen en ze NOOIT zullen vinden - 9 �* 10 scholen die onhygiënisch omgaan met kids die maandelijks verkouden worden ...enz ....enz .... . Zelf poets ik een raam van 2 op 1.5 meter op 15 min. zonder strepen als poetsman de meeste OUDERE dames staan daar met open mond op te zien & de andere groep sleurt men poets gerief uit men hand en zegt aaaah neej nen vent die KAN poetsen, zelfs bij het binnen komen . Armoede stijgt al jaar en dag , geboorte neemt af en het zal verergeren . Waarom 1 kind deze miserie laten proeven pfff nog nen abortus zie ik ni zitten zenne . Nog 1 goei rede om geen kids te hemme is men loontje 550euro omdat men mede burgers niet sociaal zijn te Antwerpen . Dat hoor ik NOOIT van vrouwen oei kheb te WEINIG loon dus geen kids hmmm de meeste denken mijne vent MOET da oplossen maar zeggen het niet . Ze mogen GERUST proberen maar als ik dan voor de rechter kom te staan kleed ik ze uit mé al hun euro's . Veel mensen zijn zelf nog kind en kunnen onmogelijkerwijs zelf opvoeden dus is geen haalbare kaart in een land die over gelijkheid spreekt en slechts 1 bel doet luiden . Dat gezins drama's mor beetje stijgen VELE vrouwen verdienen dat zoals ik ook VEEL miserie kende in vrouwen sectoren en nieuwe Dutroux's zijn der al in overvloed zo zag ik ....triestig allemaal jakkes In oost vlaanderen had ik voltijds werk tgo hier conservatief Antwerpen brrrr Merci king ...kinderen op de wereld zetten louter vanuit een kinderwens die gestoeld is op een gevoel niet zelf heel te zijn is egoistisch ![]() Laatst gewijzigd door duncan : 4 april 2006 om 14:11. |
![]() |
![]() |
![]() |
#30 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Kinderen zijn de hoop en de toekomst.
Tegenwoordig is er niet veel hoop en nog minder toekomst! Of met andere woorden, we bewerkstelligen onze eigen ondergang en sommigen vinden dat goed? |
![]() |
![]() |
![]() |
#31 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#32 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
exactly, ... Wist je trouwens dat er een kindervrij hotel is Lombas, ... ofwel moete natuurlijk een hotel uitkiezen dat zo stekeduur is, dat het onbetaalbaar, is om er kinderen mee naartoe te nemen... (maar dat is dan ook niet zo bevorderlijk voor uw eigen financieën... ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#33 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Inderdaad, redelijk kostelijk, maar het loont.
![]() |
![]() |
![]() |
#34 |
|
![]() als ik ga wildkamperen of ergens onder een brug slaap dan heb ik ook nooit last van kinderen.
Alles neem ik terug wat ik hier heb verkondigd. Ik raad iedereen aan om zich met geen enkele politieke strekking in te laten, zich te ontfermen over de armen van deze wereld en zich te bekeren tot het ware geloof in Jezus Christus als Gods enig geboren zoon die voor ons gestorven en verrezen is opdat wij van onze zondige natuur bevrijdt zouden kunnen worden. Het einde is nabij en de mensenzoon zal spoedig terugkomen, gezeten op de wolken met grote macht en majesteit. hallelujah. Laatst gewijzigd door King of beggars and fleas : 4 april 2006 om 15:22. |
![]() |
![]() |
![]() |
#35 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Mijn eerste buitenvakantie ![]()
![]() |
![]() |
![]() |
#36 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]()
![]() |
![]() |
#37 |
Minister-President
|
![]() Ik heb graag kinderen, maar wil er (momenteel) zelf geen. Als vrijgezel (of het modewoord single, what's in a name ?) lijkt het mij sowieso technisch nogal moeilijk momenteel kinderen op de wereld te zetten. Bovendien vind ik het voor mezelf niet verantwoord met mijn huidige onregelmatige levensstijl en werk, aan kinderen te beginnen. Kinderen krijgen moet een weloverwogen keuze zijn en het is aan ieders (koppel) individueel om zelf uit te maken of ze er willen of niet. Bovendien, toch niet een onbelangrijk gegeven, brengen kinderen een serieuze financiële last met zich mee. Velen beweren dat ze veel van hun kinderen terugkrijgen, maar meestal toch geen geld. En zelfs maar één kind grootbrengen kost een huis (losstaande van de huidige exuberante woningprijzen).
Ik werk wel graag met kinderen / jongeren, en dit 'gemis' compenseer ik met vrijwillig weekend- en vakantiewerk met kinderen. Maar voor ze permanent bij mij te hebben, nee, daar heb ik momenteel geen behoefte aan. Ik ben ook niet zo iemand die per se zijn zaad wil 'inplanten' en zijn bloedlijn verderzetten (Sorry voor de plastische omschrijving). Maar ik zeg nooit, nooit. Als ik morgen de ware tegenkom, en zij (en ik) willen samen kinderen ... dan is dat zo. |
![]() |
![]() |
![]() |
#38 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
Laatst gewijzigd door freespirit : 10 juni 2008 om 00:03. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#39 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
Hoe zou je er trouwens moeten achterkomen? Je hebt er namelijk geen.
![]() |
![]() |
#40 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Och, dat "egoïsme" wordt regelmatig eens bovengehaald. Onzin natuurlijk.
Je kunt niet egoïstisch zijn tegenover iemand die er niet eens is. Je kunt die absurde redenering trouwens vrij gemakkelijk omdraaien. Kun je net zo goed beweren dat het juist diegenen met kinderen de egoïsten zijn, want zij wensten persé hún kinderwens vervuld te zien. Hún verlangen, hún wens, hún behoefte dient bevredigd te worden. Niemand heeft er immers om gevr�*�*gd geboren te worden, niet?
Etiam si omnes, ego non. Laatst gewijzigd door Esperanza : 10 juni 2008 om 08:48. |
![]() |
![]() |