![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst | Markeer forums als gelezen |
be.politics Via dit forum kun je alle berichten lezen die worden gepost op de nieuwsgroep be.politics. Je kunt hier ook reageren op deze berichten, reacties worden dan ook in deze nieuwsgroep gepost. Vergeet niet om dit te lezen. |
|
Discussietools |
![]() |
#21 |
|
![]() On Fri, 24 Feb 2006 13:28:53 +0100, "uncle" <[email protected]>
wrote: >"uncle" <[email protected]> wrote in message >news:[email protected]... >> >> Ik hebbe die l natuurlijk expres verdubbeld, zodat kletsmeiers als jij >> zich hier met hun volle inhoudsloze gewicht zouden kunnen over ontfermen. >> > >Dezelfde reden allicht waarom jij 'stethoskoop', 'naief' etc. spelt. >u. > Maar ik ben geen leraar Nederlands (geweest). In het Griekse stethos zit nog steeds een thêta. Ik weiger mij terecht aan te passen aan de onnozele mentaliteit van wereldverbeteraars die hun bescheten taalnormen aan ons willen opdringen onder het mom van vernieuwing. Daarvoor wegen ze te licht. Net als jij, overigens. F. |
![]() |
#22 |
|
![]() Vitae forma vocatur "uncle" <[email protected]>, die Fri, 24 Feb
2006 13:28:53 +0100, in littera <[email protected]> in foro be.politics(et aliis) vere scripsit quod sequitur: >"uncle" <[email protected]> wrote in message >news:[email protected]... >> >> Ik hebbe die l natuurlijk expres verdubbeld, zodat kletsmeiers als jij >> zich hier met hun volle inhoudsloze gewicht zouden kunnen over ontfermen. >> > >Dezelfde reden allicht waarom jij 'stethoskoop', 'naief' etc. spelt. >u. > Praat je nu tegen jezelf, Nonkel? Gaat het nog wel , daar in je bovenkamer? -- Fusti users.online.be/icone/scn/scn.htm |
![]() |
#23 |
|
![]() In article <[email protected]>, [email protected]
says... > Vitae forma vocatur "uncle" <[email protected]>, die Fri, 24 Feb > 2006 13:28:53 +0100, in littera <[email protected]> in > foro be.politics(et aliis) vere scripsit quod sequitur: > > >"uncle" <[email protected]> wrote in message > >news:[email protected]... > >> > >> Ik hebbe die l natuurlijk expres verdubbeld, zodat kletsmeiers als jij > >> zich hier met hun volle inhoudsloze gewicht zouden kunnen over ontfermen. > >> > > > >Dezelfde reden allicht waarom jij 'stethoskoop', 'naief' etc. spelt. > >u. > > > Praat je nu tegen jezelf, Nonkel? > > Gaat het nog wel , daar in je bovenkamer? > Weinig werk, Fusti? Op zoek naar hogere omzet? ;-) Tom - Make him pay, Fust! - De Moor |
![]() |
#24 |
|
![]() In article <[email protected]>,
lvolders@forget_it.telenet.be says... > Ik weiger mij terecht > aan te passen aan de onnozele mentaliteit van wereldverbeteraars die > hun bescheten taalnormen aan ons willen opdringen onder het mom van > vernieuwing. Daarvoor wegen ze te licht. Net als jij, overigens. > > > I love the smell of napalm in the morning... TDM |
![]() |
#25 |
|
![]() Vitae forma vocatur Tom De Moor <[email protected]>,
die Fri, 24 Feb 2006 13:58:17 GMT, in littera <[email protected]> in foro be.politics(et aliis) vere scripsit quod sequitur: >In article <[email protected]>, [email protected] >says... >> Vitae forma vocatur "uncle" <[email protected]>, die Fri, 24 Feb >> 2006 13:28:53 +0100, in littera <[email protected]> in >> foro be.politics(et aliis) vere scripsit quod sequitur: >> >> >"uncle" <[email protected]> wrote in message >> >news:[email protected]... >> >> >> >> Ik hebbe die l natuurlijk expres verdubbeld, zodat kletsmeiers als jij >> >> zich hier met hun volle inhoudsloze gewicht zouden kunnen over ontfermen. >> >> >> > >> >Dezelfde reden allicht waarom jij 'stethoskoop', 'naief' etc. spelt. >> >u. >> > >> Praat je nu tegen jezelf, Nonkel? >> >> Gaat het nog wel , daar in je bovenkamer? >> > > >Weinig werk, Fusti? ik neem vrij en ben weg tot midden volgende week, Tom. > Op zoek naar hogere omzet? > >;-) :-)))) >Tom - Make him pay, Fust! - De Moor -- Fusti users.online.be/icone/scn/scn.htm |
![]() |
#26 |
|
![]() "Fullator" <lvolders@forget_it.telenet.be> wrote in message
news:[email protected]... > > Maar ik ben geen leraar Nederlands (geweest). > In het Griekse stethos zit nog steeds een thêta. Ik weiger mij terecht > aan te passen aan de onnozele mentaliteit van wereldverbeteraars die > hun bescheten taalnormen aan ons willen opdringen onder het mom van > vernieuwing. Daarvoor wegen ze te licht. Net als jij, overigens. > Ach, zoals mijn betreurde vriend BC dat destijds zo gevat zeide: smoezen hebben praatjesmakers nooit te kort, ideeën echter.. u. |
![]() |
#27 |
|
![]() "Tom De Moor" <[email protected]> wrote in message
news:[email protected]... > > I love the smell of napalm in the morning... > Bwah, ik heb zelve ook wel enige efficiënte guerrillamanoeuvres in huis. u. |
![]() |
#28 |
|
![]() On Fri, 24 Feb 2006 15:38:16 +0100, "uncle" <[email protected]>
wrote: >"Fullator" <lvolders@forget_it.telenet.be> wrote in message >news:[email protected].. . >> >> Maar ik ben geen leraar Nederlands (geweest). >> In het Griekse stethos zit nog steeds een thêta. Ik weiger mij terecht >> aan te passen aan de onnozele mentaliteit van wereldverbeteraars die >> hun bescheten taalnormen aan ons willen opdringen onder het mom van >> vernieuwing. Daarvoor wegen ze te licht. Net als jij, overigens. >> > >Ach, zoals mijn betreurde vriend BC dat destijds zo gevat zeide: smoezen >hebben praatjesmakers nooit te kort, ideeën echter.. >u. > Hij had het voorzeker over paladijnen. F. |
![]() |
#29 |
|
news:[email protected]... > > Hij had het voorzeker over paladijnen. > Ik heb me tien seconden in je laatste nonsensicaliteiten verdiept: - Decartes; - aanbesteed; - strict. Ik kome alzo tot 18 kemels (Belgisch-Nederlands) per minuut,- nogal desastreus voor ene zelfverklaarde allesweter, poujadist par excellence, en redder des vaderlands. u. |
![]() |
#30 |
|
![]() "uncle" <[email protected]> wrote in message
news:[email protected]... > > Ik kome alzo tot 18 kemels (Belgisch-Nederlands) per minuut,- nogal > desastreus voor ene zelfverklaarde allesweter, poujadist par excellence, > en redder des vaderlands. > En daag me niet uit, of ik numeroteer er hier 36,- wat me 2 minuten van mijn kostbare tijd vergt. Wat de inhoud ervan betreft: ik ben ondertussen uitgekotst. u. |
![]() |
#31 |
|
![]() Op Thu, 23 Feb 2006 19:48:54 GMT, schreef "lesjkajski"
<frits&[email protected]> : >> In een geval zou ik dat al zeker doen : het wegennet (ik fiets veeeel >> liever in Limburg dan in Brabant; alwel hoe dichter men Limburg nadert >> hoe beter de banen (fietspaden inbegrepen) worden ;-) >Ga gewoon in NL fietsen jongen, da's pas deftig 't is daar inderdaad een stuk aangenamer dan hier in Brabant ;-) >>> Kijk naar Tom boonen ... Kate Ryan(die gaat winnen mochten jullie het >>> nog niet beseffen) ... de Lesj ... :oÞ >> >> Tom Boonen ken ik, die meid niet; familie van Bush ? ;-) >> (allee toch aan de naam te horen) > >de komende eurosong winnares, de 2e voor België Daar ken ik niets van sorry. -- De groetjes, Georges www.geo55.be www.danishmuhammedcartoons.com/Home.html |
![]() |
#32 |
|
![]() On Fri, 24 Feb 2006 18:04:21 +0100, "uncle" <[email protected]>
wrote: >"Fullator" <lvolders@forget_it.telenet.be> wrote in message >news:[email protected].. . >> >> Hij had het voorzeker over paladijnen. >> > >Ik heb me tien seconden in je laatste nonsensicaliteiten verdiept: >- Decartes; >- aanbesteed; >- strict. >Ik kome alzo tot 18 kemels (Belgisch-Nederlands) per minuut,- nogal >desastreus voor ene zelfverklaarde allesweter, poujadist par excellence, en >redder des vaderlands. >u. > Inhoud boven vorm, mijn vriend. Tegen het tempo dat ik ideeën spui is dat een lichte prijs die hiervoor betaald moet worden. Jij kiest uitsluitend voor vorm, die volledig inhoudloos en ideeënloos is. Het is de keuze van de menselijke conditie, die bepaalt dat de dommeriken voor de makkelijkste weg kiezen. Het is dan ook niet verwonderlijk dat ik hier nog nooit ook maar één oorspronkelijke lichtvonk uit jouw brein heb zien schitteren. Laat me nu klaarblijkelijk niet de enige zijn die er zo over denkt. Ledigheid is een ondeugd. Ledigheid des geestes is een perversie. Dit laatste laten we dan ook exclusief als terrein voor schoolmeestertjes die elke nieuwlichterij op taalvlak consumeren alsof ze op een hongerdieet staan en die de zin van hun bestaan halen uit de idiote adolatrie van de Spellingcommissie. Na-denken in plaats van denken. Wie is er ooit beter van geworden? Niet met mij, ouwe. F. |
![]() |
#33 |
|
news:[email protected]... > > Jij kiest uitsluitend voor vorm, die volledig inhoudloos en ideeënloos > is. > 'Inhoudsloos', jongmens. u. |
![]() |
#34 |
|
![]() "uncle" <[email protected]> wrote in message
news:[email protected]... > > 'Inhoudsloos', jongmens. > En, tenslotte. Lees er Prediker maar 's op na; laat 'm enige tijd op je Vlaemsche hersenen inweken; en kom dan 's, voorzichtig, terug. u. |
![]() |
#35 |
|
![]() On Fri, 24 Feb 2006 19:05:48 +0100, "uncle" <[email protected]>
wrote: >"Fullator" <lvolders@forget_it.telenet.be> wrote in message >news:[email protected].. . >> >> Jij kiest uitsluitend voor vorm, die volledig inhoudloos en ideeënloos >> is. >> > >'Inhoudsloos', jongmens. >u. > Point made - QED. Je trapt er veel te gemakkelijk in. Meer denken, minder na-denken. Dat was toch een duidelijk weggevertje. F. |
![]() |
#36 |
|
![]() Geo55 plaatste dit op zijn scherm :
> Op Thu, 23 Feb 2006 19:48:54 GMT, schreef "lesjkajski" > <frits&[email protected]> : > >>> In een geval zou ik dat al zeker doen : het wegennet (ik fiets veeeel >>> liever in Limburg dan in Brabant; alwel hoe dichter men Limburg nadert >>> hoe beter de banen (fietspaden inbegrepen) worden ;-) >> Ga gewoon in NL fietsen jongen, da's pas deftig > > 't is daar inderdaad een stuk aangenamer dan hier in Brabant ;-) > >>>> Kijk naar Tom boonen ... Kate Ryan(die gaat winnen mochten jullie het >>>> nog niet beseffen) ... de Lesj ... :oÞ >>> >>> Tom Boonen ken ik, die meid niet; familie van Bush ? ;-) >>> (allee toch aan de naam te horen) >> >> de komende eurosong winnares, de 2e voor België > > Daar ken ik niets van sorry. De rest v Europa kent haar wel ... -- Mijne dames/mijne heren laa la-la-la-laaahh STANDARD DE LIEGE!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! lesj - de grellige van Vlaanderen en terrorist van bepol- kajski See ya in court! |
![]() |
#37 |
|
news:[email protected]... > > Dat was toch een duidelijk weggevertje. > Jij geeft niks weg, Full,- jij bent een driedubbel overgehaalde Vlaemsche ezel ;)) u. |
![]() |
#38 |
|
![]() On Fri, 24 Feb 2006 21:17:53 +0100, "uncle" <[email protected]>
wrote: >"Fullator" <lvolders@forget_it.telenet.be> wrote in message >news:[email protected].. . >> >> Dat was toch een duidelijk weggevertje. >> > >Jij geeft niks weg, Full,- jij bent een driedubbel overgehaalde Vlaemsche >ezel ;)) >u. > Onzin |
![]() |
#39 |
|
![]() On 2006-02-24 21:49:40 +0100, Fullator <lvolders@forget_it.telenet.be> said:
> On Fri, 24 Feb 2006 21:17:53 +0100, "uncle" <[email protected]> > wrote: > >> "Fullator" <lvolders@forget_it.telenet.be> wrote in message >> news:[email protected]... >>> >>> Dat was toch een duidelijk weggevertje. >>> >> >> Jij geeft niks weg, Full,- jij bent een driedubbel overgehaalde >> Vlaemsche ezel ;)) >> u. >> > Onzin Lap, de draad is verfust. -- Zafio |
![]() |
#40 |
|
![]() "Zafio" <[email protected]> wrote in message
news:2006022421553516807%zafio@gmailcom... > > Lap, de draad is verfust. > En laat me er dit nog aan toevoegen: deze 'verfusting' is niks anders dan een wijze, bedachtzame, uit het rijke Roomse leven gegrepen, reflectie op het ogenblikkelijke, onnadenkende, stupide reilen & zeilen van bepol. En wees maar gerust dat mijn vertrouwen in Fusti ongeschonden blijft: zonder hem zoude ik hier niemeer posten. u. |