![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst | Markeer forums als gelezen |
Over koetjes en kalfjes... Op verzoek van de gebruikers van dit forum: een hoekje waarin je over vanalles en nog wat kan praten... De boog moet namelijk niet altijd gespannen staan hé. |
Bekijk resultaten enquête: Verheug u samen met Superstaaf®!!!! | |||
Proficiat, Tilleke! |
![]() ![]() ![]() |
6 | 35,29% |
Gefeliciteerd, Tilleke! |
![]() ![]() ![]() |
3 | 17,65% |
Fraai zo, Tilleke! |
![]() ![]() ![]() |
5 | 29,41% |
Driewerf hoera voor je mooie uitslag, Tilleke! |
![]() ![]() ![]() |
3 | 17,65% |
Aantal stemmers: 17. Je mag niet stemmen in deze enquête |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#21 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Mijn vorst, prinses, en haar gemaal,
In mijn hartje sluit ik ze allemaal. 8) ![]() [/quote] Schattig Staaf! Hang ze allemaal een bel om de hals en stuur ze de barrak Michel op dan kunnen ze lekker uit weiden met de koetjes en kalfjes. |
![]() |
![]() |
![]() |
#22 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ik constateer trouwens net dat Tilleke op deze foto niet opstaat. Ik volg jouw raad op, en blijf aldusdoende met haar alleen op het paleis achter. Ik weet dan feilloos wat me te doen staat: Hoor je ze al wellustig kreunen? Genotsvol jammeren en steunen? "Ooooooh Superdeluxe Superstaaf®, nog nooit vond ik een man zooooo gaaf! Nog niemand schonk mij zulk genot, Je bent begot een Griekse god!"
![]() |
![]() |
![]() |
#23 | |||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#24 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ik beken wél dat ik de stijl een beetje bijschaafde. De inhoud was weldegelijk van die strekking. ![]()
![]() |
![]() |
![]() |
#25 | ||
Partijlid
|
![]() Citaat:
![]() Strekking ![]() Mens, wat voor een dubbelzinnige woordenschat zeg. Knuppel ![]() Superstaaf ![]() Sexsisme a volenté,olé Filip zal schaamrood worden ![]() |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#26 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Hij wordt zelfs irl gehanteerd door de echte vrienden (m/v) en insiders(m/v). Ik schep even wat verduidelijking. Daar gaatie De dames die door mijn nicknaam wilde fantasieën in hun knappe hoofdje lieten ronddartelen, zal ik bij deze grondig moeten teleurstellen. Ziehier de enige echte oorsprong van mijn naam: Ik ben een Romeinse keizer, nl. Nero. Ik lijk er toch minstens een beetje op, want ik zing ook abominabel. Elke Romeinse keizer was augustus= de verhevene. August noemen ze in Aalst: Staaf. Waarom? Volg even mee: August....Gust.... Gustaaf.........Staaf. Dat Super is maar een prefix om het banale van Staaf te doorbreken, en de oorspronkelijke betekenis van augustus alsnog een beetje in de verf te zetten. Je kan dus in feite van een verdoken tautologie gewagen. Een bijkomend detail is de mogelijkheid om me als SS aan te spreken, met alle connotaties die het bij de mensen oproept. Wanneer dit gebeurt, dan schep ik er een duivels plezier in………… van het straal te negeren. Het ®-tekentje, is enkel om op te scheppen. Wie over pc’s 5% meer schijnt te weten als een andere, lijkt in diens ogen een expert. In de hoop iedereen slimmer te hebben gemaakt, verblijf ik met de meeste hoogachting. Superstaaf®
![]() |
![]() |
![]() |
#27 | |||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() Van schaamrood heb ik niet veel last. Dat is eerder iets voor Philippe. Ik heb persoonlijk meer last van schaamhaar. ![]() Sexsisme? Als we (Superstaaf en Knuppel) ergens niet aan lijden dan is het wel sexsisme, lijkt me. ![]() PS Onze respetievelijke schuilnamen kozen we zonder ooit van elkaar gehoord te hebben. Wel leuk dat we het zo goed met elkaar kunnen vinden! ![]() ![]() ![]() Het brengt kleur en leven in de koetjes en kalfjes weide, of niet? 8) |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#28 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Er even aan toe voegen dat ik de keuze op deze nick liet vallen om te vermijden dat men onmiddellijk zou weten met een vrouw te doen te hebben. En of dat lukte! Er is dus wel degelijk verschil in de behandeling van dezelfde persoon al naargelang geweten is of het een man of een vrouw betreft.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#29 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Speciaal voor degenen die klaagden over forum-archeologie: de onderste steen boven!
![]() |
![]() |
#30 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |