![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst | Markeer forums als gelezen |
Buitenland Internationale onderwerpen, de politiek van de Europese lidstaten, over de werking van Europa, Europese instellingen, ... politieke en maatschappelijke discussies. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#21 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
![]() |
#22 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
![]() |
#23 |
Minister-President
|
![]()
![]() |
#24 | |||
Banneling
|
![]() Citaat:
Fysica daarentegen, daar ben ik behoorlijk van op de hoogte, dank u. 8) En voor je informatie: kernsplijting is nog altijd fysica.... Verder wou ik gewoon maar zeggen dat die nukes DUS GEEN VERKLARING KUNNEN ZIJN. En wij discussieren er hier over omdat JIJ dit onderwerp aanbrengt met een hoop vragen en dus een mysterie suggereert,waar er eigenlijk niet echt een is.... Bovendien haal je Madrid erbij terwijl de Bijlmer-ramp in Amsterdam VEEL MEER gelijkenissen vertoont met 911 en daar zeg je (bewust?) niets over. Bij De Bijlmer-ramp in Amsterdam werden ook heel wat mensen ziek. Kijk misschien eens wat daar juist gebeurd is alvorens je hier verdachtmakingen komt maken. Een goede link is bijvoorbeeld deze. Een quote : Citaat:
Citaat:
Waar was de NWO in 1998? En de illuminati? Laatst gewijzigd door parcifal : 14 april 2006 om 16:43. |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#25 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
Al was het maar om de extreme geheimzinnigheid die aan de dag is gelegd ivm met w�*t dat vliegtuig nu juist vervoerde. Uw eigen quote bevestigt dit. Trouwens, verdachtmakingen?? Ik stel hier een vraag die tot op heden NIET is beantwoord!?! Wat is daar verdacht aan? Btw, VERGELIJK de "minieme" klachten eens met die van de GZ-werkers!!!!! Dat gaat een beetje verder dan wat "psychische klachten" en "hoofdpijn" hoor.
"It is dangerous to be right when the government is wrong" -voltaire- Laatst gewijzigd door democratsteve : 14 april 2006 om 16:49. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#26 | |||
Banneling
|
![]() Citaat:
Citaat:
Soms zelfs met poltieke of strategische bedoelingen. Jij schreef toch: Citaat:
Of lees ik dat nu verkeerd? Laatst gewijzigd door parcifal : 14 april 2006 om 17:02. |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#27 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Het was een prestigezaak en absolute topprioriteit Wallstreet zo snel mogelijk terug te opneneN. Dat er nu duizenden extra- doden vallen door het inademen van met giftige fijne stofdeeltjes vervuilde lucht, dat had de administratie ervoor over. De tienduizenden aan de longen aangetasten zullen het echter er zomaar niet op laten zitten... Dit wordt een dure cynische grap. Laatst gewijzigd door eno2 : 15 april 2006 om 10:42. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#28 | ||
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
De groep op het forum die de officiele versie verwerpt wordt met de dag groter... Citaat:
De technologie bestaat al meer dan 30 jaar en is ondertussen al zeer sterk verfijnd. ter info... een zeer interessant artikel daaromtrent: http://www.geocities.com/mknemesis/printer.html |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#29 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#30 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
![]() Tja, Als "we" slechts met een paar enkelingen zijn die de 9-11 conforme versie verwerpen, dan zijn we paria's en gestoorden waar geen rekening mee gehouden moet worden. Als de groep zich dan uiteindelijk uitbreidt met forumelementen die niet direct bekend staan als ezels, dan luidt het weer dat dit de objectiviteit niet ten goede komt... . |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#31 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
Kijk parcifal, het gedrag van de media n�* 9/11 is één van de zoniet het moeilijkste om uit te leggen. Dat de mainstreammedia dé belangrijke vragen NIET heeft gesteld, hoeft toch geen betoog meer. Anders zaten we nu niet meer met zoveel vragen. WAAROM ze dat hebben gedaan, of beter niet hebben gedaan... is niet op één tweedrie uitgelegd. Maar jij denkt toch niet dat IK geloof dat de media bij in het 9/11 complot zit, hé? ![]() Zie je, en neem niet me niet kwalijk, maar da's een beetje het probleem bij jullie. Als wordt gesuggereerd dat er een partij (faa, atc, norad, media, ...) "hulpzaam" is geweest in de aanslag of de cover-up, dan gaan jullie er simpelweg vanuit dat die automatisch bij in het complot zitten. Ik heb al meerdere keren uitvoerig uitgelegd, (én voorbeelden gegeven) dat dat niet perse zo hoeft te zijn. Daarom ook dat jullie niet kunnen bevatten dat er een complot kan geweest zijn, omdat in jullie denkpatroon duizenden personen zouden moeten betrokken zijn, en het uiteraard dan niet geheim kan worden gehouden. Da's ook logisch. Maar denk jij nu echt dat ik dat ook niet besef??? Tuurlijk kan je nooit een complot geheim houden als zowat iedere overheidsdienst (duizenden personen) er bij inzitten. En da's het verschil tussen ons. Ik heb nagedacht over hoe ze dit hebben kunnen doen, ZONDER de betrokkenheid van al die diensten. En je kan niet claimen dat jij dat al wel hebt gedaan, hé? ![]() Want jij gaat er immers vanuit dat, indien het een complot was, ze automatisch betrokken zijn. Het is in zulke dingen parci, dat je je "creatief vermogen" moet aan het werk zetten. ![]() Hoe zouden ze dit kunnen gedaan hebben zònder dat de media er tussen zit, zonder dat Norad ertussen zit, zonder dat de atc' ertussen zitten, .... En zo kan je stap voor stap het aantal "betrokkenen" reduceren. Tot je zover bent dat je een realistisch scenario hebt waarin een 5-10 tal personen genoeg zijn. Ik heb er al eens gedacht mijn "mogelijk" scenario hier neer te schrijven, maar ik weet opvoorhand al wat de reacties zullen zijn. Ik kan overigens niks bewijzen. En dan is het zowiezo niets waard voor de dissers. In ieder geval, IK heb geen duizenden personen nodig voor het 9/11-complot. Want als ik zelf ook meende dat er zoveel mensen moeten betrokken zijn, dan had ik ook nooit de inside-jobtheorie gelooft hoor.
"It is dangerous to be right when the government is wrong" -voltaire- Laatst gewijzigd door democratsteve : 16 april 2006 om 00:23. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#32 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#33 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
Fout tijdens het laden en hup, post weg. Had 'm nu niet eerst gesaved en ga de moeite niet doen nog eens terug op deze onzin te reageren.
"It is dangerous to be right when the government is wrong" -voltaire- Laatst gewijzigd door democratsteve : 16 april 2006 om 00:39. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#34 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Je argumenten slaan me met verstomming.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#35 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Laatst gewijzigd door Chipie : 16 april 2006 om 12:00. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#36 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Kijk, dit vind ik nu eens een goede post. En ik heb hem wat "overzichtelijker" gemaakt, zodat Jazeker op zijn wenken bediend is ![]() Ik ben het volkomen eens met wat je daar schrijft. Er zijn helemaal niet zo veel personen voor nodig. Slechts enkelen weten perfect wat er gebeurt, zij duwen de volledige agenda en maken de planning. Het "systeem" van meritocratie, diepgaande vermenging van politiek met het grote geld en de zakenwereld, stigmatisering van whistleblowers etc. doet de rest. Voor de uitvoering gebruiken de samenzweerders instanties en individuen op sleutelposities, manipuleerbaar, en die de agenda "al dan niet bewust genegen" zijn, bruikbaar zijn voor die agenda (FBI, CIA, die sowieso met bijzondere machten van geheimhouding werken, gezagsdragers op sleutelposities die gemanipuleerd kunnen worden: do as we say or else ...!!!). Velen in de schakel beseffen niet of te laat dat ze gebruikt en gemanipuleerd worden in een groter project waarvan ze in het beste geval slechts een vaag vermoeden hebben. De lagere echelons daarentegen in de schakel hebben totaal geen benul van in welk een complot ze zitten, die doen gewoon hun jobke. Kijk, zovelen onder de disblievers onderschatten welk een soort van druk er dan rust op mogelijke "whistleblowers" die enkel een vermoeden hebben dat ze gemanipuleerd worden in een groter iets. Om iets te bewijzen moeten ze beroep op andere whistleblowers van betekenis in andere deeldomeinen... zo eenvoudig is dat niet. Ze hebben er in feite niets bij te winnen, integendeel. De risico's die ze lopen zijn niet gering, zeker niet wanneer er vermenging is met de zakenwereld en het grote geld... Je kan op heel wat tenen trappen die zich zomaar niet gaan laten doen. Hoe hoger je je in de hierarchie bevindt, hoe groter de risico's van "verlies" (financieel, sociaal, medisch, ...) indien je er aan denkt de boel op te blazen. En je zal door het ganse systeem (en niet enkel de samenzweerders) zeer zwaar tegengewerkt worden en als paria aanzien worden. Wat voor "upside" is er voor die individuen om zich zo in de miserie te werken? Het is in het bedrijfsleven toch niet verschillend. Enkel de top bepaalt wat en hoe het gebeurt. De rest vecht om in de gunst te komen van de top bij wijze van spreken. Er gebeuren daar ook "stoten", maar als jij het bent die de boel gaat blootleggen, reken maar niet dat je veel hulp gaat krijgen. . |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#37 |
Europees Commissaris
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#38 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#39 |
Europees Commissaris
|
![]() Maar ondertussen is de boel hier dan toch stilgevallen...
|
![]() |
![]() |
![]() |
#40 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |