![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst | Markeer forums als gelezen |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#21 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() teken eens iets... schrijven lijkt iets te moeilijk.
Wat broebelt ge hier allemaal... Informeer u degelijk en ga eens naar zijn website daar staat het op papier, lees het eens. http://www.filipdewinter.be/page.php?linkID=346 |
![]() |
![]() |
![]() |
#22 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
http://forum.politics.be/showthread.php?t=50433 |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#23 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Grote Schande voor De Winter!
![]() |
![]() |
#24 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
http://forum.politics.be/showthread.php?t=30141 |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#25 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Waarschijnlijk over de lijst van kernpuntberoepen waarvoor men dus wel buitenlandse werknemers mag binnenlaten.
Volgens VB is deze lijst veel te uitgebreid. http://www.vlaamsbelangvlaamsparleme...atieven&id=432 Citaat:
Waarom islam"fobie"? Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#26 | |
Provinciaal Gedeputeerde
|
![]() Citaat:
Noorman |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#27 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#28 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Die bubbels zijn niet te schatten. ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#29 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() bwa, ik vind het zo geen slecht idee, dan zijn we tenminste zeker dat onze fritkoten over honderd jaar niet zijn weggevaagd door de concurrentie van macdonalds
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#30 |
Minister
|
![]() Héél ernstig dit. Lees ik een bericht van een fatsoenlijke, Vlaamse arbeider (gok ik) die gewoon zegt waar het op staat. En vervolgens minstens 10 reacties van VuilB-ers die klaarblijkelijk totáál niet begrijpen wat hij zegt.
Teveel naar de woordjes van Opper-VuilB-er geluisterd, jongens? |
![]() |
![]() |
![]() |
#31 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
En ik ben geen 'racist'! (ook geen rascist) |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#32 | |
Lokaal Raadslid
|
![]() Citaat:
Ik dacht, ik zal het wat meer uitleggen, misschien dat er dan wel iemand de moeite neemt om te reageren. Maar tzal via uw selectief geheugen misschien wel verdrongen zijn, wegens niet passend in uw beeld. (nu niet kwaad worden hé, dat is pure wetenschap, dat verdringen en zo) |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#33 | |
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#34 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#35 | |
Lokaal Raadslid
|
![]() Citaat:
Het zijn gewoon de Bèlgen die niet willen werken, aut- of allochtoon. ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#36 |
Burger
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#37 | |
Vreemdeling
|
![]() Citaat:
niet willen ? ik zei dit niet, ik zegde Proficiat. -de belgen willen niet werken ? dit is toch normal, als een baas iemand moet inschrijven die een bepaalde leeftijd heeft, dan zou die baas zelf al moeten gaan werken om het te kunnen betalen. -tegen over polen of ect... ze krijgen er ne premie boven op omdat ze zo iemand aanwerven. wel Dikke Proficiat mannen, -inplaats dat die met hun firma naar buiten land Vluchten, zouden ze beter eens hun doppen openen en Tegen stemmen, Minder Belast. naar nee, ze gaan die arme landen gaan uitbuiten, wat verdiennen ze daar ? laat me raden 5euro perdag in zweet en zwoeg? waarop je niet op belast bent, of zo goed als niet. -wel ja, Eurpa en de euro moet uitbreiden, Belasting hier, wel daar ook Idem. zelfde prijs, of zelfs duurder. ik heef al die buitenlander 100% gelijk dat ze naar hierkomen, Laatst gewijzigd door teken : 31 mei 2007 om 04:18. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#38 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() iK vindt ok dat deeze topiec nerrgens op slaaat,
|
![]() |
![]() |
![]() |
#40 | |
|
![]() Citaat:
Vlamingen zijn van de productiefste ter wereld. Als vreemdelingen van over heel de wereld hier neerstrijken worden die hier dan ook plots van de productiefsten ter wereld? Laatst gewijzigd door luc broes : 31 mei 2007 om 07:57. |
|
![]() |
![]() |