Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Algemeen > Binnenland
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst Markeer forums als gelezen

Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora.

Antwoord

Discussietools
Oud 9 augustus 2003, 16:30   #21
athena
Parlementslid

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Doomy
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door dominatrix
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door athena
Inderdaad triest, maar nog steeds beter dan sluiting zoals het openluchtzwembad van Brasschaat, ook jarenlang geteisterd door jonge allochtonen uit Antwerpen, vechtpartijen, afpersing, aanranding (toen iemand daarvoor in de zomer van 2000 naar het centrum Leman belde antwoordde die laconiek: "Ja je moet dat begrijpen in hun cultuur zijn alle schaars aangekleede vrouwen hoeren. Ik zou mij daar niet te veel van aantrekken.") Nu is het zwembad toe, officieel omdat het niet langer voldeed aan de VLAREM- milieunormen, maar iedereen weet wel beter.
Het zijn zwembaden die gesloten worden door overlast van allochtonen, jongerencafe's die de deuren sluiten na herhaaldelijk overlast te hebben gehad met allochtonen, fuiven die leeglopen en organisatoren die afhaken na overlast met allochtonen, ... en noem maar op zo kunnen we nog wel even doorgaan. Het jammere van alles hieromtrent is dat het grootste slachtoffer van dit alles onze eigen jeugd is, dus ipv dat WIJ de dupe worden van onze gasten zouden we beter onze 'gasten' aanpakken!
Wel, waar wacht je dan op om je macht als meerderheid te gebruiken en die ambetante snotneuzen -allochtoon of autochtoon- eens een koekje van hun eigen deeg te geven? Waarom moeten anderen dat altijd doen, en waarom moet daarvoor een politiestaat worden ingevoerd? Kunnen jullie dan echt niks zelf? Zijn jullie dan echt zo bang van snotneuzen met een veel te grote bek? Wie mijn mening daarover wil kennen kan ze lezen op http://forum.politics.be/viewtopic.php?t=5082&start=63 en http://forum.politics.be/viewtopic.php?t=3874&start=200.
Waarom niet zelf optreden? Omdat we dan aan de schandpaal worden genageld of erger door het centrum Leman, Laurette Onkelinkx, Jahjah & co, de katholieke kerk, de staatsveiligheid en alle andere mogelijke politiek- correcte individuen en organisaties.
athena is offline   Met citaat antwoorden
Oud 9 augustus 2003, 16:39   #22
dominatrix
Minister-President

dominatrix's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Citaat:
Citaat:
Inderdaad triest, maar nog steeds beter dan sluiting zoals het openluchtzwembad van Brasschaat, ook jarenlang geteisterd door jonge allochtonen uit Antwerpen, vechtpartijen, afpersing, aanranding (toen iemand daarvoor in de zomer van 2000 naar het centrum Leman belde antwoordde die laconiek: "Ja je moet dat begrijpen in hun cultuur zijn alle schaars aangekleede vrouwen hoeren. Ik zou mij daar niet te veel van aantrekken.") Nu is het zwembad toe, officieel omdat het niet langer voldeed aan de VLAREM- milieunormen, maar iedereen weet wel beter.
Het zijn zwembaden die gesloten worden door overlast van allochtonen, jongerencafe's die de deuren sluiten na herhaaldelijk overlast te hebben gehad met allochtonen, fuiven die leeglopen en organisatoren die afhaken na overlast met allochtonen, ... en noem maar op zo kunnen we nog wel even doorgaan. Het jammere van alles hieromtrent is dat het grootste slachtoffer van dit alles onze eigen jeugd is, dus ipv dat WIJ de dupe worden van onze gasten zouden we beter onze 'gasten' aanpakken!
Wel, waar wacht je dan op om je macht als meerderheid te gebruiken en die ambetante snotneuzen -allochtoon of autochtoon- eens een koekje van hun eigen deeg te geven? Waarom moeten anderen dat altijd doen, en waarom moet daarvoor een politiestaat worden ingevoerd? Kunnen jullie dan echt niks zelf? Zijn jullie dan echt zo bang van snotneuzen met een veel te grote bek? Wie mijn mening daarover wil kennen kan ze lezen op http://forum.politics.be/viewtopic.php?t=5082&start=63 en http://forum.politics.be/viewtopic.php?t=3874&start=200.
Ik heb hier nergens meerderheid gezegd...maargoed dan meerderheid ... en het behoud van orde en het zorgen voor veiligheid is een taak van de overheid. Niet van mij of jou... Maar aangezien wij bepalen wie die overheid is,mag ik in deze context toch wel het woordje 'we' als zijnde de staat schrijven? Of is dat verboden? En ik denk wel dat ik het recht heb om daar mijn gedacht over te zeggen als ik vind dat het niet goed loopt hier! En waar heb ik het hier over een politiestaat gehad?
En bang van snotneuzen met een grote bek? Kom er zelf eens staan eh gvd! ... en dan praten we nog eens over meerderheid ...
Oud 9 augustus 2003, 16:39   #23
Raf
Secretaris-Generaal VN

Raf's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Raf
Citaat:
Citaat:
Hoe?
Idd diegene aan te pakken die hier 'te gast' zijn in en hier amok komen maken...
Hoe?
Stuyckisme 1: "Positieve discriminatie is immers ook racisme"
Stuyckisme 2: "Iemand op mijn werk probeerde me wijs te maken dat onze prins in Wallonië altijd al als prince Philippe door het leven ging."

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door duveltje382 Bekijk bericht
Als daar ne knappe gast zit mss,lieft met een strak kontje ......
De langverwachte outing van duveltje382
Raf is offline   Met citaat antwoorden
Oud 9 augustus 2003, 16:41   #24
dominatrix
Minister-President

Standaard

Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Hoe?
Idd diegene aan te pakken die hier 'te gast' zijn in en hier amok komen maken...
Hoe?
haha wil je dat ik hier het woordje allochtone relschoppers neerpoot? Ok dan bij deze: 'die allochtone relschoppers aanpakken'
Oud 9 augustus 2003, 16:44   #25
Raf
Secretaris-Generaal VN

Raf's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Hoe?
Hoe?
haha wil je dat ik hier het woordje allochtone relschoppers neerpoot? Ok dan bij deze: 'die allochtone relschoppers aanpakken'
Wat begrijp je niet aan het woordje "hoe"? Laat ik het dan anders formuleren, misschien lukt het zo wel...

[size=6]Op welke manier?[/size]
Stuyckisme 2: "Iemand op mijn werk probeerde me wijs te maken dat onze prins in Wallonië altijd al als prince Philippe door het leven ging."

Citaat:
Oud 9 augustus 2003, 16:47   #26
dominatrix
Minister-President

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Don Quichote
Alles is zoals het moet zijn.
In orde dus.

De meerderheid van de vlamingen beslissen iedere zoveel jaren dat er geen veranderingen nodig zijn.

Buiten wat gezanik aan de toog is er geen vuiltje aan de lucht.

Als je niet akkoord bent met de mening van de meerderheid van je eigen volk zijn er 2 mogelijkheden:

Er scheelt iets aan jezelf.
Er scheelt iets aan je volk.

Beide vaststellingen zijn pijnlijk.
'Wat gezanik aan de toog' volgens jou:

1) nahja leuk feestjuh, heb me zeker wel vermaakt!!! Had een paar mensen uit het verre antwerpen bij en die vonden alles super! Enja da van da refresh gedoe, heb ik zien gebeuren

maja... enigste minpunt: die allochtone herrieschoppers toen we naar buiten gingen... hebben die mensen echt niets beters te doen dan keer op keer onze feesten te komen verpesten?

2)Ja da vind ikke ook.Ik vond de fuif echt heeeeeeeeeeel goed hé maar toen er zo ineens gevochten werd enz. met die allochtonen was de sfeer er volledig af.Ik heb zelfs zo een vermoeden dat er vanavond een serieus incicdent gaat gebeuren.Kunnen die alochtonen zich nu nergens koest houden?????Ik ben al naar vele fuiven geweest en er zijn dikwijls opstootjes maar als je dan van die allochtonen bezig ziet dan zijn die toch altijd de ergste (maar het zijn ook meestal degene die beginnen).Kunnen ze eigenlijk geen zwarte lijst opstellen waar ze bepaalde bekende vechthanen gewoon op zetten en deze geen toegang meer verlenen????Sorry mensen van beach party maar jullie zijn een bezoeker kwijt volgend jaar.En aan de securitie kan ik alleen maar zeggen dat die goed werk en veel werk hebben geleverd.

... Ik weet niet hoor, maar er zijn wel degelijk veel mensen die vinden dat er juist wel een vuiltje aan de lucht is!

www.beachpartybocholt.be
Oud 9 augustus 2003, 16:49   #27
Doomy
Minister-President

Doomy's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Waarom niet zelf optreden? Omdat we dan aan de schandpaal worden genageld of erger door het centrum Leman, Laurette Onkelinkx, Jahjah & co, de katholieke kerk, de staatsveiligheid en alle andere mogelijke politiek- correcte individuen en organisaties.
Dat is dan hun probleem. Als ik mij moet verdedigen tegen om het even wie, dan zal ik niet eerst hun toestemming vragen.
Solidarnosc : "Typisch voor de meeste rechtse nationalisten. Als het gaat over de rechten van de Vlamingen ten opzichte van de Franstaligen (een arme minderheid, dus zeer dapper!), dan kan het nooit op en is het om 't er radicaalst. Maar als het gaat over de verdediging van de rechten van de Vlaamse werknemer ten opzichte van (buitenlands en binnenlands) kapitaal, dan is een mes in de rug het enigste wat ze die werknemers te bieden hebben.

westhoek.jpg
Doomy is offline   Met citaat antwoorden
Oud 9 augustus 2003, 16:56   #28
dominatrix
Minister-President

Standaard

[/quote]

Wat begrijp je niet aan het woordje "hoe"? Laat ik het dan anders formuleren, misschien lukt het zo wel...

[size=6]Op welke manier?[/size][/quote]

Ohw sorry.

Hoe dan ?
Wat dacht je van gewoon een kordater politie optreden mogelijk maken in dit soort zaken? De mogelijkheid om deze mensen effectief hard aan te pakken en op te sluiten? Deze mensen de toegang vervolgens ontzeggen tot verschillende plekken? Ze flink laten betalen? Die jeugdbendes, hard aanpakken, celstraffen niet schuwen (ja er zijn cellen te kort ) , ze taakstraffen laten verrichten... de illegale herriemakers die het hier wel al te bont maken-> terug sturen... jammer maar er is hier volgens mij geen plaats voor mensen die niets beters te doen hebben dan ambras maken. Ik noem wat dingen op he, er zijn veel manieren volgens mij.
Oud 9 augustus 2003, 17:02   #29
Don Quichote
Banneling

Standaard

Dit noem ik dus gezanik aan de toog.
Mekkeren op een forumpje met een paar andere zotten.

De bevolking beslist.
Harde waarheid.

Alles is zoals het moet zijn.
Don Quichote is offline   Met citaat antwoorden
Oud 9 augustus 2003, 17:06   #30
dominatrix
Minister-President

Standaard

ik weet in ieder geval dat er bij een groot deel van de bevolking onvrede heerst ... dus volgens jouw logica moeten we dat deel maar doodzwijgen? aja want zolang er een meerderheid is beslist die voor de rest en houden we dus geen rekening met die 'minderheid' die mekkert?

In mijn logica moet de overheid er voor zorgen dat het hier voor iedereen goed toeven is! (laat die iedereen weg en vervang het door 'voor zoveel mogelijk mensen' en we zijn al wat realistischer bezig dan jij in je eftelingetje)
Oud 9 augustus 2003, 17:10   #31
Doomy
Minister-President

Doomy's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Ik heb hier nergens meerderheid gezegd...maargoed dan meerderheid
Met "meerderheid" bedoel ik de meerderheid van de bezoekers, die niet komt met de bedoeling om boel te zoeken maar om zich te ontspannen. Want het is uiteindelijk ALTIJD een minderheid die boel zoekt. Tegen hun 25ste zijn het meestal brave en kleurloze huisvaders geworden. Boelzoekers zijn van alle tijden en alle bevolkingslagen.

Citaat:
... en het behoud van orde en het zorgen voor veiligheid is een taak van de overheid.
Waarom moet men er de politie bijroepen als men het zelf kan oplossen? Veel konflikten zouden mensen met een beetje solidariteit en mensenkennis zelf kunnen oplossen. Zoeken boelzoekers uit verveling problemen? Wel, geef hen dan wat ze willen! Geef hen eens een "feestje" om nooit meer te vergeten. Dan zullen ze vlugger geleerd zijn dan om het even welke gevangenisstraf. Solidariteit met het slachtoffer kan wonderen doen.

Citaat:
... En waar heb ik het hier over een politiestaat gehad?
Al dat geschreeuw om meer veiligheid, meer politie, meer orde en gezag,... zal uiteindelijk leiden tot een politiestaat. Je moet de dingen bij hun naam noemen.

Citaat:
... En bang van snotneuzen met een grote bek? Kom er zelf eens staan eh gvd! ... en dan praten we nog eens over meerderheid ...
Heb ik nog gedaan. Zie de links die ik in mijn vorig bericht plaatste.
Solidarnosc : "Typisch voor de meeste rechtse nationalisten. Als het gaat over de rechten van de Vlamingen ten opzichte van de Franstaligen (een arme minderheid, dus zeer dapper!), dan kan het nooit op en is het om 't er radicaalst. Maar als het gaat over de verdediging van de rechten van de Vlaamse werknemer ten opzichte van (buitenlands en binnenlands) kapitaal, dan is een mes in de rug het enigste wat ze die werknemers te bieden hebben.

westhoek.jpg
Doomy is offline   Met citaat antwoorden
Oud 9 augustus 2003, 17:12   #32
Het Vraagteken
Provinciaal Statenlid

Het Vraagteken's schermafbeelding

Stuur een bericht via MSN naar Het Vraagteken
Standaard

[size=6]Op welke manier?[/size][/quote]

Ohw sorry.

Hoe dan ?
Wat dacht je van gewoon een kordater politie optreden mogelijk maken in dit soort zaken? De mogelijkheid om deze mensen effectief hard aan te pakken en op te sluiten? Deze mensen de toegang vervolgens ontzeggen tot verschillende plekken? Ze flink laten betalen? Die jeugdbendes, hard aanpakken, celstraffen niet schuwen (ja er zijn cellen te kort ) , ze taakstraffen laten verrichten... de illegale herriemakers die het hier wel al te bont maken-> terug sturen... jammer maar er is hier volgens mij geen plaats voor mensen die niets beters te doen hebben dan ambras maken. Ik noem wat dingen op he, er zijn veel manieren volgens mij.[/quote]

Wat hard aanpakken? Welke misdaad bestrijd je nu precies Welke overtredingen heb je in gedachten die celstraffen niet schuwen en die het nodig zouden achten iemand "terug naar zijn land te sturen"
Heb je er wel bij gedacht dat een groot deel de belgische nationaliteit draagt? Heb je eens gedacht aan preventie...of gaan we gewoon confrontatie opzoeken met "die bruine
Oud 9 augustus 2003, 17:22   #33
Don Quichote
Banneling

Standaard

Het is grappig.
Een forumpje met een aantal "geregelden" die op mekaar indruk proberen te maken.

De meerderheid die hier niet aanwezig is denkt helemaal anders.
Of denkt helemaal niet.

Bestaat een forum dus alleen voor (wederzijdse)masturbatie?

Leven en laten leven.
Er steekt immers geen kwaad in.
Don Quichote is offline   Met citaat antwoorden
Oud 9 augustus 2003, 17:22   #34
athena
Parlementslid

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Het Vraagteken

[size=6]Op welke manier?[/size]
Ohw sorry.

Hoe dan ?
Wat dacht je van gewoon een kordater politie optreden mogelijk maken in dit soort zaken? De mogelijkheid om deze mensen effectief hard aan te pakken en op te sluiten? Deze mensen de toegang vervolgens ontzeggen tot verschillende plekken? Ze flink laten betalen? Die jeugdbendes, hard aanpakken, celstraffen niet schuwen (ja er zijn cellen te kort ) , ze taakstraffen laten verrichten... de illegale herriemakers die het hier wel al te bont maken-> terug sturen... jammer maar er is hier volgens mij geen plaats voor mensen die niets beters te doen hebben dan ambras maken. Ik noem wat dingen op he, er zijn veel manieren volgens mij.[/quote]

Wat hard aanpakken? Welke misdaad bestrijd je nu precies Welke overtredingen heb je in gedachten die celstraffen niet schuwen en die het nodig zouden achten iemand "terug naar zijn land te sturen"
Heb je er wel bij gedacht dat een groot deel de belgische nationaliteit draagt? Heb je eens gedacht aan preventie...of gaan we gewoon confrontatie opzoeken met "die bruine[/quote] Men heeft de afgelopen jaren niets anders gedaan dan preventie, zonder resultaat evenwel, dan maar repressie, zelfs Yves Desmet van de morgen heeft in een opiniestuk (ik denk met de titel kutmarrokaantjes) gestelt voorstander te zijn van een repressiever optreden.

Maar ja, in uw geval, wat baten kaars noch bril als den uil...
athena is offline   Met citaat antwoorden
Oud 9 augustus 2003, 17:34   #35
dominatrix
Minister-President

Standaard

Citaat:
quote]

Met "meerderheid" bedoel ik de meerderheid van de bezoekers, die niet komt met de bedoeling om boel te zoeken maar om zich te ontspannen. Want het is uiteindelijk ALTIJD een minderheid die boel zoekt. Tegen hun 25ste zijn het meestal brave en kleurloze huisvaders geworden. Boelzoekers zijn van alle tijden en alle bevolkingslagen.
Ok, ben ik akkoord mee,maar dat neemt niet weg dat die meerderheid last heeft van onze boelzoekers, en we leven vandaag en niet morgen als die met de papfles en de kleine rondlopen.

Waarom moet men er de politie bijroepen als men het zelf kan oplossen? Veel konflikten zouden mensen met een beetje solidariteit en mensenkennis zelf kunnen oplossen. Zoeken boelzoekers uit verveling problemen? Wel, geef hen dan wat ze willen! Geef hen eens een "feestje" om nooit meer te vergeten. Dan zullen ze vlugger geleerd zijn dan om het even welke gevangenisstraf. Solidariteit met het slachtoffer kan wonderen doen.

Citaat:

Ik zou daar geen probleem mee hebben,maar vind maar eens de mensen die bereid zijn om hieraan deel te nemen, kan uit ervaring zeggen dat je maar met weinigen zult zijn, het onderdeel 'angst' speelt een heel grote rol. + Eerlijk gezegd als iedereen in alles het heft in eigen handen gaat nemen... euhm heeft dan wel wat weg van anarchie eh?

Al dat geschreeuw om meer veiligheid, meer politie, meer orde en gezag,... zal uiteindelijk leiden tot een politiestaat. Je moet de dingen bij hun naam noemen.

Citaat:
... Het kan ertoe leiden maar het moet niet eh! Maar een beetje meer optreden van politie etc wil echt nog niet zeggen dat we al meteen in een politiestaat vertoeven eh? Maar zeg nu zelf ik denk dat ze toch wel wat beter kunnen optreden,of niet soms?
Ehe, maar er is denk ik nog wel altijd een verschil van conflict tot conflict eh? Hier spreek ik over echt wel grote groepen, we zitten bij ons in de mijnstreek, je hebt er rap heel wat voor je neus staan
Oud 9 augustus 2003, 17:38   #36
dominatrix
Minister-President

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Don Quichote
Het is grappig.
Een forumpje met een aantal "geregelden" die op mekaar indruk proberen te maken.

De meerderheid die hier niet aanwezig is denkt helemaal anders.
Of denkt helemaal niet.

Bestaat een forum dus alleen voor (wederzijdse)masturbatie?

Leven en laten leven.
Er steekt immers geen kwaad in.
1) ga kijken lieve vriend het is GEEN forum
2) veel indruk maken vind ik er niet aan
3) dat er een groot deel niet denkt was me allang opgevallen en dat een deel zoals jij zich nog bevind in dromenland is ook duidelijk.
4) en ik denk dat maar weinig mensen dit soort conflicten goed zouden keuren. Bij u blijkbaar wel, sterker nog we ontkennen het bestaan er precies van, want daar moeten we met de lach op ons gelaat ons laten afslaan
Oud 9 augustus 2003, 20:40   #37
Darwin
Banneling

Darwin's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Citaat:

Citaat:
... en het behoud van orde en het zorgen voor veiligheid is een taak van de overheid.

Citaat:

Citaat:
... En bang van snotneuzen met een grote bek? Kom er zelf eens staan eh gvd! ... en dan praten we nog eens over meerderheid ...
Ik ben in mijn binnenste ook wel voorstander van de aanpak van Doomy. Maar ik weet niet of hij een idee heeft van hoe het er aan toe gaat. De "eigen" jeugd is soms in de minderheid tegenover de "allochtone" jeugd. Zie de posting van Raf die naar het BlOSO domein in Hofstade ging en daar als autochtoon in de minderheid tussen allochtonen was.

Na de concentratiescholen zien we ook meer en meer het fenomeen van concentratie-'ontspanningsgelegenheden'.

Om een antwoord te kunnen geven op het allochtone geweld zou onze jeugd zich eveneens moeten gaan organiseren in een soort van "autochtone verzetsgroepen". De allochtonen komen immers neergestreken in groepen van enkele tientallen die mekaar goed kennen. Om daar iets tegenover te stellen kan je niet anders dan je eveneens te organiseren.

Maar dan moet je je wel bezinnen dat van zodra je met zoiets begint je eigenlijk bezig bent een privé-militie op te richten. En dat is dacht ik bij de wet verboden.
Darwin is offline   Met citaat antwoorden
Oud 10 augustus 2003, 08:06   #38
fernand
Europees Commissaris

fernand's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Darwin
Citaat:
Citaat:

Citaat:

Citaat:

Citaat:
Ik ben in mijn binnenste ook wel voorstander van de aanpak van Doomy. Maar ik weet niet of hij een idee heeft van hoe het er aan toe gaat. De "eigen" jeugd is soms in de minderheid tegenover de "allochtone" jeugd. Zie de posting van Raf die naar het BlOSO domein in Hofstade ging en daar als autochtoon in de minderheid tussen allochtonen was.

Na de concentratiescholen zien we ook meer en meer het fenomeen van concentratie-'ontspanningsgelegenheden'.

Om een antwoord te kunnen geven op het allochtone geweld zou onze jeugd zich eveneens moeten gaan organiseren in een soort van "autochtone verzetsgroepen". De allochtonen komen immers neergestreken in groepen van enkele tientallen die mekaar goed kennen. Om daar iets tegenover te stellen kan je niet anders dan je eveneens te organiseren.

Maar dan moet je je wel bezinnen dat van zodra je met zoiets begint je eigenlijk bezig bent een privé-militie op te richten. En dat is dacht ik bij de wet verboden.
Maakt U zich niet ongerust, het telt alleen voor autochtonen!!
fernand is offline   Met citaat antwoorden
Oud 10 augustus 2003, 10:39   #39
dominatrix
Minister-President

Standaard

idd

Het moet gewoon gestopt worden, het kan niet zo zijn dat dat volkje hier de boel op stelten mag komen zetten!

Dan zijn er natuurlijk nog van die 'windmolenvechters' ( ) die beweren dat er allemaaaaal niets aan de hand is... jammer genoeg vind je die ook in de wetstraat...
Oud 10 augustus 2003, 10:44   #40
Raf
Secretaris-Generaal VN

Raf's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
idd

Het moet gewoon gestopt worden, het kan niet zo zijn dat dat volkje hier de boel op stelten mag komen zetten!

Dan zijn er natuurlijk nog van die 'windmolenvechters' ( ) die beweren dat er allemaaaaal niets aan de hand is... jammer genoeg vind je die ook in de wetstraat...
Welk "volkje" moet er gestopt worden?

Citaat:
Antwoord

Discussietools

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 00:34.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be