![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst | Markeer forums als gelezen |
Schietpartij Antwerpen Actueel forum naar aanleiding van de moordaanslagen in Antwerpen van 11 mei 2006. |
|
Discussietools |
![]() |
#21 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
#22 |
Banneling
|
![]() De ondergrond bulkt nog van de grondstoffen in Afrika, helaas bulkt de bovengrond ook nog van mensen die niks georganiseerd krijgen, die in clans elkaars hoofden inslaan, die door corruptie enkel aan eigengewin denken, die te onbekwaam en te zelfzuchtig zijn om een sociaal zekerheidssstelsel op poten te zetten. D�*t is de realiteit ! Ze kunnen het niet.
|
![]() |
![]() |
#23 |
Burger
|
![]() Hmm ik weet niet hoeveel een begrafenis (al dan niet in Afrika) kost, maar 9000€ gaat er toch wel over ... naar mijn bescheiden mening.
Maar ja, misschien doet de stad Antwerpen op die manier ook aan ontwikkelingshulp : kwestie van een groot begrafenismaal waar het hele Malinese dorpke nog lang over zal spreken? |
![]() |
![]() |
#24 |
Vreemdeling
|
![]() Men zegt dat wanneer Kolonisten hun Kolonies verlieten, lieten Klanten-bestuurders in hun plaats, en oneerlijke Kontrakten.
Men zei tegen me dat ex-kolonisten onrust kweken in hun ex-kolonies om hun belangen te handhaven. Met andere worden "De dief is vertrokken langs de deur en teruggekeerd langs het raam". |
![]() |
![]() |
#25 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Ik geloof geen politiek correcte verzinsels. |
|
![]() |
![]() |
#26 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Juist, zoals alle slachtoffers van fysiek of materieel geweld door allochtonen ook vergoed worden, zeker? Maar zoals gewoonte moeten er als het niet over allochtonen gaat véél minder praatjes over verkocht worden! Profiteren tot de laatste cent hoort bij onze multicul, nietwaar...
|
![]() |
![]() |
#27 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
#28 |
Vreemdeling
|
![]() Dat was een lesje in "Internationale relaties".
|
![]() |
![]() |
#29 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Indertijd is er met Samira ook zo een historie geweest ivm haar begrafenis en "familieleden" die eigenlijk niet naar haar omkeken maar heel druk doende waren om de poen binnen te halen... |
|
![]() |
![]() |
#30 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
#31 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
#32 | |
Lokaal Raadslid
|
![]() Citaat:
De blankjes hebben bijna nix meegenomen en zijn uiteindelijk op de vlucht geslaan voor de onbeschaafde negers, he, ja hoor, zo is het gebeurd! Dit is geen kwestie van mening of overtuiging, Knorretje, jij zoekt rechtvaardiging van jouw zieke wereldbeeld in je eigen verzinsels. Pak een geschiedenisboek, lees het misschien ook daadwerkelijk eens en leer miss wat er echt is gebeurd en wat de situatie weldegelijk is! |
|
![]() |
![]() |
#33 | ||||
Banneling
|
![]() Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
En waar zijn de miljarden ontwikkelingshulp naartoe Gsus? Yep, in de zakken van de corrupte lokale fondateurs-présidents en hun parasitaire clans. |
||||
![]() |
![]() |
#34 |
Burger
|
![]() Kunnen ze die kosten niet aftrekken van de dotatie van het VB? 't Is toch een van haar doelstellingen om vreemdelingen het land uit te zetten. Doelstelling verwezenlijkt, lijkt me.
Laatst gewijzigd door Shadowman : 21 mei 2006 om 19:36. |
![]() |
![]() |
#35 | |
Parlementsvoorzitter
|
![]() Citaat:
![]() |
#36 |
Banneling
|
![]() Nee, die bedoelde ik niet. Geen frisse figuur, maar hij geeft toch veel mensen werk.
Ik bedoelde de Kabila's en andere clanfiguren die niets maar dan ook niets doen om hun land/regio's een beetje georganiseerd te krijgen. Ik bedoelde die zwartjes aan de macht aan wiens hand miljoenen eruo's ontwikkelingshulpgeld blijft kleven dat zij dan verbrassen aan Mercedessen, paleizen en shopping-uitstapjes op de Avenue Foch in Parijs. |
![]() |
![]() |
#37 | |
Parlementsvoorzitter
|
![]() Citaat:
![]() |
#38 | |
Burgemeester
|
![]() Citaat:
![]() |
#39 | |
Burgemeester
|
![]() Citaat:
![]() |
#40 | |||
Vreemdeling
|
![]() Citaat:
verstandige opmerking Citaat:
opletten hier, doe geen uitspraken over iets wat je niet kan staven Citaat:
zeer terechte opmerking, alleen met de laatste zin heb ik nogal problemen. Vergeet niet dat er geen sprake is van democratische regimes, men kan hier niet spreken van de wil of onkunde van de (onderdrukte) bevolking. Ex- kolonialen hebben zeker en vast boter op hun hoofd, kijken we maar naar het koloniale verhaal van Congo en de manier waarop de (veel te vroeg doorgevoerde...katholieken, weest beschaamd) dekolonisatie daar tot stand is gekomen. |
|||
![]() |