![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst | Markeer forums als gelezen |
Buitenland Internationale onderwerpen, de politiek van de Europese lidstaten, over de werking van Europa, Europese instellingen, ... politieke en maatschappelijke discussies. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#21 |
Europees Commissaris
|
![]() Verdonk mag gerust blijven. dan is er nog iemand die eens af en toe in de allochtone kikkerpoel stapt.
![]() |
![]() |
#22 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Om het even met welke portefeuille, zal Mw Verdonk FUNCTIONEREN, "meters maken"; rigoureus taak en wetten letterlijk nemen en behartigen.
Ik heb niet de indruk, dat "allochtonen" voor haar een hobby-element inhouden. |
![]() |
![]() |
![]() |
#23 |
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#24 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Op het moment dat Mark Rutte was verkozen tot voorzitter van de VVD, en dus niet Verdonck, ging de VVD in de peilingen 4 �* 5% achteruit.
Verdonck is zowat de enige persoon in Nederland die wat kan betekenen om aan de problemen met de allochtonen en de massa-immigratie iets te doen. In België is nog nooit zo iemand minister geworden. Wij moeten het stellen met tutten alla Freya. |
![]() |
![]() |
![]() |
#25 | |
|
![]() Citaat:
Hr Herben staat al jaren op mijn "negeerlijst" en ik vind de bijnaam "poten" onvriendelijk klinken.
Als het regent in Limburg, kan het op Aarde best mooi weer zijn. Laatst gewijzigd door willem1940NLD : 5 juli 2006 om 20:50. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#26 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Heeft een stoel dan benen ?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#27 |
|
![]()
![]() |
#28 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#29 |
|
![]() Niks moedigs aan; ik "zit er niet mee" maar ben wel zorgvuldig op taalgebruik en wil niemand PER ONGELUK kwetsen.
![]()
Als het regent in Limburg, kan het op Aarde best mooi weer zijn. Laatst gewijzigd door willem1940NLD : 5 juli 2006 om 22:29. Reden: aanvulling |
![]() |
![]() |
![]() |
#30 | |
|
![]() Citaat:
Als je dan toch een stevige minister wilt, zet dan Kamp op die plek. Die, wat mij betreft, lijsttrekker had mogen worden. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#31 |
|
![]() Hr Kamp is een uitstekend verteller, minstens.
Gelezen dat hij ooit ook o.a Volkshuisvesting "deed" maar kan mij niets daarover herinneren en woningnood is er nog steeds. Ik betwijfel dat er 1 minister binnen zicht zou zijn met een werklust vergelijkbaar met die van Mw Verdonk. Laatst gewijzigd door willem1940NLD : 5 juli 2006 om 23:06. Reden: typo |
![]() |
![]() |
![]() |
#32 | |
Parlementsvoorzitter
|
![]() Citaat:
Zet haar op eender welke post, en ze zal die met veel energie en wilskracht uitvoeren. En dat siert haar. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#33 | |
Parlementsvoorzitter
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#34 |
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#35 | |
Parlementsvoorzitter
|
![]() Citaat:
Maar komt u verder dan Kamp alleen om de post 'vreemdelingenbeleid' uit te voeren. Volgens mij zijn zulks een personen die dit kunnen(zoals het moet) nu niet echt van't straat te rapen. En al zeker niet in België ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#36 |
Parlementsvoorzitter
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#37 | |
|
![]() Citaat:
Een bekwaam minister met politiek gevoel. Degelijk beleid. Duidelijke taal en sterk in het debat. Harde werker met grote ambities. En hij staat pal voor zijn personeel. Recht door zee. Draait niet. Kreeg van Sinterklaas 50 kruisraketten. Van de kerstman hoopt hij naar Afghanistan te mogen gaan. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#38 | |
|
![]() Citaat:
Verder komen er spontaan geen namen bij me op. Maar als ik even nadenk kom ik denk ik tot een stuk of 5. Heeft u dat geduld? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#39 | |
Parlementsvoorzitter
|
![]() Citaat:
![]() Ik wil u zelfs helpen 1. Pastors.....(alleen zit die niet in de nationale coalitie) 2. .... |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#40 |
|
![]() Pastors is inderdaad een goede. Ik hoorde hem op NOVA in de nacht van de val van het kabinet. Zei zinnige dingen. En in november zijn er verkiezingen. wie weet?
|
![]() |
![]() |