![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst | Markeer forums als gelezen |
Over koetjes en kalfjes... Op verzoek van de gebruikers van dit forum: een hoekje waarin je over vanalles en nog wat kan praten... De boog moet namelijk niet altijd gespannen staan hé. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#21 |
Vreemdeling
|
![]() heb ik U gelijk gegeven dan?
![]() ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#22 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#23 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
PS: Royalist, als je nog wat foto's wilt van uw belgische vod, dan moet je het maar vragen. Ik heb er nog véél in voorraad! ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#24 |
Vreemdeling
|
![]() tantist ziet da goe zitte
![]() en kheb al een "vod" ,toch bedankt voor uw voorstel ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#25 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Een stukje code ? Nog een vraagje : dit forum is PHP. Wat is er typisch voor PHP ? Is er een software producent voor verantwoordelijk ? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#26 |
Burgemeester
|
![]() Meent die Royalist dat nu??
Wil ie nu echt een snotvod onder z'n eigen naam geploft zien?? Dat stuk driekleurig WC-papier doet me denken aan: * madam met de vogelennest op hare kop...fabiola of hoe noemt dat beest. Braaf maske, maar vindt zichzelf wel een beke verheven boven het klootjesvolk niet?? * madame paola die zo lomp is als 't achterste van m'n lompste varken. Sinds eeuwigheid is ze in dit belzieke landje en nog kan ze amper een fatsoenlijk woord uitbrengen. Zij is blijkbaar nog achterlijker dan de maroeffen en ander Noord-Afrikaans rapalje dat hier komt binnenstromen. De achterblijvenden van die Noord-Afrikaanse landen zijn deze stukken schorriemorrie zelfs liever kwijt dan rijk: gelijk hebben ze, als je ziet wat een crapuleuze types er tussenzitten...eerder regel dan uitzondering weliswaar. Over vreemdelingen gaan we het evenwel niet hebben hé. ...... Waar was ik ook weer. Ah ja, het getuigt van weinig respect en waardigheid t.o.v. de Vlaamse bevolking dat die Paola het Nederlands niet machtig is. Mag ik er op kotsen?? Ik vraag het niet aan jullie, ik DOE het gewoon.... * den beire bibber die stillekesaan een levend lijk aan 't worden is, net zoals de paus. Over dat ventje ga ik zwijgen, want da's een braafke. Zo af en toe eens over z'n bolleke wrijven en zolang ie de jaarlijkse dotatiecentjes in z'n pollekes voelt stromen is ie content. Laat hem maar rustig doen: hij weet wel hoe gelukkig hij moet zijn om gewoonweg uit de moederschoot te komen vallen en bedolven worden onder andermans zuurverdiende geld. * en dan nog enkele zoontjes (noem ze eerder "nichtjes") die nog steeds niet aan het niveau van Boerke's puberteit raken. Ene daarvan is zo wereldvreemd dat ie z'n wijf niet durft kussen in 't openbaar. Van z'n hobby's zullen we maar zwijgen zeker: terwijl anderen zich creatief willen bezighouden met een puzzel van 5.000 stukskes, wil die filip (eredoctoraat omdat 'em geboren is) met 't helikopterke vliegen. Hij weet geen blijf meer met z'n geld en binnen de kortste keren is ie dat bolleke mechaniek zo beu als koude pap. Tja, dat heb je met geld dat eigenlijk toekomt aan de werkende bevolking, je hebt er zo geen voeling mee hoe hard je daarvoor moet werken hé..... De laurent, ook niet de snuggerste, is dan nog de meest sympathieke. Die durft nog eens de stoute belhamel uithangen door met z'n wagen veel te snel over de openbare weg te vlammen.....stoere jongen, wauw!!! Die boetes deren hem niet, ah nee 't is zijn geld niet maar óók van die werkende bevolking. En waarom ontvangt ie jaarlijks zijn massa blinkende coins in zijn fluwelen pollekes?? Oh ja, net als filip en de rest van de familie: omdat ie geboren is. Versta me niet verkeerd: ik ben niet jaloers op de leden van het koningshuis, integendeel. Ik vind het zelfs eerder een troepje zieligaards, mag ik?? Natuurlijk mag ik dat, gedachten staan vrij. Dus: zou je echt wel die tricolore opneemvod als avatar willen?? Die vod is allang niet meer van deze tijd hoor. Het doet me trouwens ook denken aan het logge staatsapparaat in den belziek. Ben je DAAR trots op?? Indien ja, dan ben je geknipt om een traditioneel politicus te worden. GO FOR IT, Royalist!!! ![]() ![]() Zou ik hiervoor een aparte topic openen?? Boerke. |
![]() |
![]() |
![]() |
#27 |
Burgemeester
|
![]() --
|
![]() |
![]() |
![]() |
#28 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Schrijf marquee wél met twee é's. Ik deed het niet in mijn voorbeeld omdat het anders ook voorbijschuift, zonder dat je het woord marquee ziet. ![]()
![]() |
![]() |
![]() |
#29 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() ![]() |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#30 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Als ik op café de immer dronken dorpsidioot hoor brallen dat de wereld zal vergaan, dan haal ik meewarig de schouders op. Ik spaar me de moeite om door te dringen tot diens laatste restje in alcohol gedrenkte hersens. Ik ontwaak 's morgens toch probleemloos op deze aardkloot en in het fantastische land dat Belgiê heet. Ik ben er gerust in dat de krijsende kapotmakers van dit land een krachteloze minderheid blijven uitmaken. De meerderheid die beter weet en de touwtjes in handen heeft, haalt meewarig de schouders op, bij het aanhoren van secessionistisch gewauwel. Ik hoef mijn Belgisch gelijk niet echt te bevechten: ik krijg het gewoon cadeau, elke dag dat ik in ons Vrolijk België rond mag dartelen. En daar heeft meer dan een eeuw flamingantisme niks kunnen aan veranderen. ![]()
![]() |
![]() |
![]() |
#31 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Chapeau voor _Royalist_
Zijn bijdrage aan en grootste zorg voor politics.be was hoe men een vlagske naast uw naam moet zetten. ![]()
![]() |
#32 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#33 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Het is gratis te downloaden onder www.php.net . Om het nuttig te kunnen gebruiken moet je wel ook een webserver installeren. De beste is Apache. De forumsoftware zelf valt te downloaden onder http://www.phpbb.com . Het vereist behalve PHP en een webserver ook nog een database, je kiest best mysql. www.mysql.org Als je windows gebruikt is het mogelijk om apache mysql en php samen te installeren. Kan bvb met easyphp http://www.easyphp.org/ Gebruik je linux of wil je, dan heeft elke distributie wat je wil. Alle hierboven vermelde software is vrij (met sourcecode) en gratis te gebruiken. Als je meer vragen hebt kan je me altijd PB'en, ik heb veel ervaring met die dingen.
![]() |
![]() |
#34 |
Banneling
|
![]() en hoe kuis ik mijn schup af
|
![]() |
![]() |
![]() |
#35 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ná 7 juni zijn er genoeg die u dat zullen voordoen - be patient
![]()
Chaos, Panic & Disorder... My Work Here Is Done No other religion [past or present] inspires the sort of hate that the "Religion of Peace" produces. All change is not growth, as all movement is not forward. ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#36 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Boer Bavo, Gij die er veel van kent, van dat soort dingen
Waarom staat er; [Size=1] en [Size] voor en achter Uw afbeelding - dacht ge ze zo groter te kunnen maken? ![]()
Chaos, Panic & Disorder... My Work Here Is Done No other religion [past or present] inspires the sort of hate that the "Religion of Peace" produces. All change is not growth, as all movement is not forward. ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#37 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() ![]() ![]()
multiculturele samenleving: de vrijheid van elk individu om zijn cultuur te beleven binnen de grenzen van de wetten van het land. We moeten blijven hopen, blijven geloven in het goede in de mens. Anders lopen we ons vast in een cynisch, zelfdestructief wereldbeeld waar een wit-zwart denken regeert. |
![]() |
![]() |
![]() |
#38 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]()
I have a total irreverence for anything connected with society except that which makes the roads safer, the beer stronger, the food cheaper and the old men and old women warmer in the winter and happier in the summer. |
![]() |
![]() |
![]() |
#39 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() ![]() Laatst gewijzigd door Derk de Tweede : 29 mei 2009 om 15:59. |
![]() |
![]() |
![]() |
#40 |
Banneling