![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst | Markeer forums als gelezen |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#21 | |
Partijlid
|
![]() Citaat:
Je bent inderdaad gehersenspoeld. Jij bent zo te zien voorgeprogrammeerd om alles goed te praten wat van allochtone hoek komt, zelfs wanneer het gaat om een vulgaire bende zwartrijdende boefjes (diefstallen, vandalisme, brandstichting) met een grote bek, die verantwoordelijk zijn voor de dood van een een Vlaamse huisvader die het aandurfde om te reageren. Spijtig dat je niet op die bius zat. Dan had je nog kunnen appaudiseren, of hun botten likken. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#22 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
In ieder geval vind ik wel dat de dader(s) een gepaste straf moeten krijgen. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#23 |
Banneling
|
![]() 5 sloegen hem murw en de 6de, uiteraard een minderjarige, gaf de finale doodsklap.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#24 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#25 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#26 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#27 |
Banneling
|
![]() Zes allochtone recidivisten die al een carrière in de crimininaliteit hadden voor ze in groep een ouderling dood schopten en onderdoken. En nu zouden we moeten geloven dat het voorbeeldige communicantjes zijn die een beetje pech hadden. Mè alle chineize mo ni met den deize.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#28 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#29 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#30 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Mogelijk blijkt achteraf dat ze enkel handelden uit wettige zelfverdediging. Als dat zo is zijn zij de helden en niet omgekeerd. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#31 |
Banneling
|
![]() Luister, niemand hier weet percies wat ze hebben gedaan op die bus en ik ook niet.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#32 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#33 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#34 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#35 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#36 |
Minister
|
![]() Hij stond erbij en keek ernaar...
![]() |
#37 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#38 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#39 |
Banneling
|
![]() Ik was er ook niet bij, dus ik wil zeker niet oordelen, maar ik kan alleen maar mijn ervaring erbij halen.
Het is mij ook een maal gebeurt dat er zo'n gefrustreerde pipo naar mijn nek vloog (was aan een tankstation, hij kwam verkeerde richting opgereden, en begon te muilen dat ik zijn tank had ingepikt, terwijl er aan de andere kant nog een pomp vrij was, mja). Ik weet een ding, als er iemand naar mijn nek gaat, dan draait er een switch om in mijn kop, want da is op leven en dood, zo simpel is da. Wist die man veel dat ik kon boksen en bijna eerste dan aikido heb. Ik heb hem toen ook op de grond laten vliegen en meermaals in zijn gezicht geschopt (niet doorgeschopt). Felle van de zaak, achteraf komt em terug en pakt em mij nog eens bij mn keel. Ik hoef er niet bij te vertellen dat em daarna lag te bloeden en te schudden. Je kan nooit oordelen over zulke situaties als je er niet bij was, je weet niet wie eerst op geweld is over gegaan en wat er allemaal gezegd is geweest. Laat het gerecht eerst zijn werk maar doen en achteraf kun je nog zoveel oordelen als je wilt, maar liefst op gegronde feiten dan. Iedereen heeft recht op recht (en dan bedoel ik niet dat onozel programma op vtm ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#40 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |