![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst | Markeer forums als gelezen |
Staatsinrichting Vlaanderen versus Wallonië? Een unitaire, federale, confederale staat of meteen Vlaanderen onafhankelijk. Dit is het forum bij uitstek voor discussies over de Belgische staatsinrichting. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#21 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() ik ben helemaal niet jaloers op geldverslaafden die parasiteren op de slavenmentaliteit van de arbeider.
mijn ideologie een jaloerse ideologie noemen ontkracht de argumentele inhoud ervan bovendien geenszins. dat jij als ( ik veronderstel ) arbeider je eigen uitbuiters hier meent te moeten verdedigen is bovendien het toppunt van slavenmoraal en de hoofdoorzaak van je eigen uitbuiting.
Alles neem ik terug wat ik hier heb verkondigd. Ik raad iedereen aan om zich met geen enkele politieke strekking in te laten, zich te ontfermen over de armen van deze wereld en zich te bekeren tot het ware geloof in Jezus Christus als Gods enig geboren zoon die voor ons gestorven en verrezen is opdat wij van onze zondige natuur bevrijdt zouden kunnen worden. Het einde is nabij en de mensenzoon zal spoedig terugkomen, gezeten op de wolken met grote macht en majesteit. hallelujah. Laatst gewijzigd door King of beggars and fleas : 17 juli 2006 om 11:39. |
![]() |
![]() |
![]() |
#22 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
Ik werk voor mijn kost en heb geen baas. Gezien mijn markt, zou ik werk kunnen geven aan ongeveer twee mensen maar ik vertik dat omdat het collectivistische systeem in dit land me dat onmogelijk maakt. De slavensolidariteit die je van mij opeist kan je dus vergeten. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#23 | |
Locatie: Hoofdstad der holbewoners waar de Schelde op z'n mooist is en de gevangenen nog vrij rondlopen
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#24 | |
Parlementslid
|
![]() Citaat:
Ik heb mijn eigen bedrijfje (zonder personeel btw) en ik ben hard op weg om zelf ook een van "die rijken" te worden. Als ik jouw ideologie goed begrijp dan zou je hier liever een soort Afrika hebben dat economisch volledig aan de grond zit met als enige pluspunt dat iedereen (in theorie) even weinig heeft ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#25 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#26 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
Al eens aan gedacht dat velen gewoon afgedankt zijn door een systeem dat u voorstaat? Moeten ze dan verhongeren omdat u wat meer belastingen moet betalen? Arm en rijk zal altijd bestaan,het is alleen zaak om de armen nog niet armer te laten worden zodat u nog rijker zou kunnen worden. Waarom geeft u dan een paar van die profiteurs geen werk?
We zijn vrij tot op het moment dat we kiezen, van dan af controleert de keuze de kiezer Laatst gewijzigd door BitterSweet : 17 juli 2006 om 12:15. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#27 | |
|
![]() Citaat:
ik ben ook tegen solidariteit van degenen die werkt naar de niet werkenden toe ( marxistisch sz model ) dat heb ik in de vorige postings al voldoende geexpliceerd - leren lezen dus. in plaats van alle linksen op één en dezelfe marxistische hoop te smijten.
Alles neem ik terug wat ik hier heb verkondigd. Ik raad iedereen aan om zich met geen enkele politieke strekking in te laten, zich te ontfermen over de armen van deze wereld en zich te bekeren tot het ware geloof in Jezus Christus als Gods enig geboren zoon die voor ons gestorven en verrezen is opdat wij van onze zondige natuur bevrijdt zouden kunnen worden. Het einde is nabij en de mensenzoon zal spoedig terugkomen, gezeten op de wolken met grote macht en majesteit. hallelujah. Laatst gewijzigd door King of beggars and fleas : 17 juli 2006 om 12:19. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#28 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Omdat de staat, die een meerderheid van onze burgers wensen, dat onmogelijk maakt. Een normaal mens begint daar niet meer aan, alleen helden wagen af en toe nog eens een poging.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#29 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
Ik ben wel tegen afgedwongen solidariteit, wat overigens een contradictio in terminis is. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#30 | |
|
![]() Citaat:
waarbij het belangrijk is aan te stippen dat iemand die zijn geld voor hem laat werken niet zelf werkt. ik ben dus tegen de belasting op arbeid en pleit voor een overgang naar belasting op kapitaal, beleggen enz
Alles neem ik terug wat ik hier heb verkondigd. Ik raad iedereen aan om zich met geen enkele politieke strekking in te laten, zich te ontfermen over de armen van deze wereld en zich te bekeren tot het ware geloof in Jezus Christus als Gods enig geboren zoon die voor ons gestorven en verrezen is opdat wij van onze zondige natuur bevrijdt zouden kunnen worden. Het einde is nabij en de mensenzoon zal spoedig terugkomen, gezeten op de wolken met grote macht en majesteit. hallelujah. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#31 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() 2 foutjes Kobaf: Ik zeg nergens dat ik effectief van die zaken gebruik maak en ik zeg bovendien nergens dat die zaken illegaal of frauduleus zijn. Verder heb ik weinig boodschap aan "jij bent niet solidair", wanneer dat komt van iemand die zelf niet solidair is en die enkel met het handje open staat om te ontvangen ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#32 | |
|
![]() Citaat:
het enige werk dat jij doet dat is je centen tellen
Alles neem ik terug wat ik hier heb verkondigd. Ik raad iedereen aan om zich met geen enkele politieke strekking in te laten, zich te ontfermen over de armen van deze wereld en zich te bekeren tot het ware geloof in Jezus Christus als Gods enig geboren zoon die voor ons gestorven en verrezen is opdat wij van onze zondige natuur bevrijdt zouden kunnen worden. Het einde is nabij en de mensenzoon zal spoedig terugkomen, gezeten op de wolken met grote macht en majesteit. hallelujah. Laatst gewijzigd door King of beggars and fleas : 17 juli 2006 om 12:28. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#33 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#34 | ||
Parlementslid
|
![]() Citaat:
Citaat:
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#35 |
|
![]() wel als je onderdak wilt bieden aan daklozen enzo dan mag je dat altijd kenbaar maken op onze site
![]()
Alles neem ik terug wat ik hier heb verkondigd. Ik raad iedereen aan om zich met geen enkele politieke strekking in te laten, zich te ontfermen over de armen van deze wereld en zich te bekeren tot het ware geloof in Jezus Christus als Gods enig geboren zoon die voor ons gestorven en verrezen is opdat wij van onze zondige natuur bevrijdt zouden kunnen worden. Het einde is nabij en de mensenzoon zal spoedig terugkomen, gezeten op de wolken met grote macht en majesteit. hallelujah. |
![]() |
![]() |
![]() |
#36 |
|
![]() Misschien zijn het enkel nog wat oudbollige heren of raaskallende pippo's die nog belgicist zijn?
![]() |
#37 |
Minister-President
|
![]() Big problem: ik zou het ook niet weten.
Een nieuwe, Belgisch-linkse partij, lijkt me meer dan nodig.
![]() |
#38 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
Het is juist door de partij van jan-en-alleman te willen zijn dat een partij geloofwaardigheid verliest. Het VB is consequent de partij van de racistisch/separatistische/asociale Vlaming. Een consequent een profiel hebben ze zeker. Mochten VLD, Sp.a, CD&V en Groen! duidelijk voor België kiezen, zouden de zaken al een stuk duidelijker worden. Nu is het zo dat je voor elke reden die je goed vindt in een partij, er minstens één is die je slecht vindt. Uiteindelijk zijn dus alle partijen waardeloos en ga je kiezen van inneminnemutte, of helemaal niet. Een ramp voor de democratie, want meningen vinden hun weg niet meer naar het parlement, maar blijven halverwege in de partijen steken.
![]() |
![]() |
#39 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
In een partijprogramma in België zoek ik twe antwoorden: 1. Wil het meer België of minder België ? 2. Welk België? Een beetje zoals bij SFL: die willen niet louter Vlaanderen, maar een bepaald soort Vlaanderen. Uiteindelijk, als het communautaire niet zou bestaan, zou alleen die tweede vraag overblijven.
![]() |
![]() |
#40 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
Je bent voor separatisme (inclusief minder België) of ertegen. Dat is eerlijk en duidelijk, ipv van alle opportunistische en misleidende truukjes. Je kan natuurlijk zoeken om inhoud te geven aan Vlaamse behoeften, maar dat betekent het behoud van België.
"Ahimsa is een eigenschap van moedige mensen" (Mahatma Gandhi) Laatst gewijzigd door Black Cat : 17 juli 2006 om 13:29. |
|
![]() |
![]() |