Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Themafora > Immigratie en integratie
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst Markeer forums als gelezen

Immigratie en integratie Het forum bij uitstek voor discussies over thema's zoals vreemdelingenbeleid, integratie versus assimilatie, (verplichte) inburgering,...

Antwoord

Discussietools
Oud 4 augustus 2006, 20:49   #21
smiley
Perm. Vertegenwoordiger VN

smiley's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door drosophila Bekijk bericht
Inderdaad een grove discriminatie, vergelijkbaar met wat het VB bij ons met moslims van plan is ("wie een hoofddoek draagt, ondertekent daarmee haar terugkeercontract", om maar één voorbeeldje te geven).
Jij wil over je heen laten lopen. Plooien naar de islam en haar eisen. Je schikken naar hen, jij je aanpassen aan hen in plaats van omgekeerd.
Integreren behoort de nieuwkomer te doen, niet de autochtoon !
Iemand die problemen maakt om een kopvod op werk of op school. 'Daar is de deur' zegt Vlaams Belang. En gelijk hebben ze want dit is een uiting van zich weigeren aan ons en aan onze wetten aan te passen. Dit is duidelijk onze maatschappij afwijzen. Dit is hun normen en wetten hoger achten dan de onze. Indien je het islamofascisme laat begaan eindig je als dhimmi in je eigen land !

Laatst gewijzigd door smiley : 4 augustus 2006 om 20:52.
smiley is offline   Met citaat antwoorden
Oud 4 augustus 2006, 20:57   #22
Uh-Huh
Banneling

Uh-Huh's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door smiley Bekijk bericht
Moslims zitten overal tussen diegenen die beweren moslim te zijn. Ook in ons land dus.
Huh? Waarom zou iemand in godsnaam bewéren een moslim te zijn als hij/zij dat niet is?!

Citaat:
Mijn vraag. Als ooit moslims en diegenen die beweren moslims te zijn in aantal de meerderheid zouden uitmaken in dit land en er gaat een moslim zoals Abou JahJah opstaan en eisen dat vanaf nu de sharia in de plaats van de door mensen gemaakte wetten in dit land gaat komen en een islamitische (dictatuur)staat wil oprichten waar de niet-moslims hun ondergeschikte (slaaf) plaats kennen. Ga jij daar dan durven tegen protesteren?
Wat bazel je nu toch allemaal? De hitte is nochtans al enkele dagen weggebleven dus daaraan kan het niet liggen... Sorry, maar ik denk dat jij eens wat meer onder de mensen moet komen i.p.v. heel de dag internetpropaganda te zitten bestuderen.
Uh-Huh is offline   Met citaat antwoorden
Oud 4 augustus 2006, 21:01   #23
Uh-Huh
Banneling

Standaard

Citaat:
Jij wil over je heen laten lopen. Plooien naar de islam en haar eisen. Je schikken naar hen, jij je aanpassen aan hen in plaats van omgekeerd.
Iemand die problemen maakt om een kopvod op werk of op school. 'Daar is de deur' zegt Vlaams Belang. En gelijk hebben ze want dit is een uiting van zich weigeren aan ons en aan onze wetten aan te passen. Dit is duidelijk onze maatschappij afwijzen. Dit is hun normen en wetten hoger achten dan de onze. Indien je het islamofascisme laat begaan eindig je als dhimmi in je eigen land !
De "autochtoon" heeft mij nochtans duidelijk gemaakt dat zolang ik mijn geloof niet opgeef, ik nooit één van hen zal zijn.

Een beetje goodwill moet toch zeker van beide kanten komen?
Oud 4 augustus 2006, 21:06   #24
smiley

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Uh-Huh Bekijk bericht
Huh? Waarom zou iemand in godsnaam bewéren een moslim te zijn als hij/zij dat niet is?!
Je hebt moslims en moslims die denken dat ze moslim zijn doch het in feite niet zijn zonder dat ze dit zelf beseffen. Moslims in naam weten niet echt goed wat er echt in hun boekskes geschreven staat. Ze denken bvb dat misdadiger mohammed alle 68 oorlogen enkel uit verdediging gevochten heeft. Dat de islam vrouwvriendelijk is, tolerant, vredelievend enz. enz.

Citaat:
Wat bazel je nu toch allemaal? De hitte is nochtans al enkele dagen weggebleven dus daaraan kan het niet liggen... Sorry, maar ik denk dat jij eens wat meer onder de mensen moet komen i.p.v. heel de dag internetpropaganda te zitten bestuderen.
Jaja meer onder de mensen komen. Nogmaals een vriendelijk mens die zichzelf moslim noemt zal niks aan wat er in islamitische boekskes staat veranderen, evenmin zal dit iets aan de islamitische geschiedenis veranderen en aan het misdadig verleden van de stichter ervan mohammed (oorlog zij met hem) ook zal het niks aan het islamofascisme veranderen en haar dreiging voor ons en voor de rest van de wereld. Ik kan het ook niet helpen dat jij, die jezelf moslim noemt, niet eens weet wat een dhimmi is.

Laatst gewijzigd door smiley : 4 augustus 2006 om 21:09.
Oud 4 augustus 2006, 21:13   #25
smiley

Standaard

Citaat:
De "autochtoon" heeft mij nochtans duidelijk gemaakt dat zolang ik mijn geloof niet opgeef, ik nooit één van hen zal zijn.

Een beetje goodwill moet toch zeker van beide kanten komen?
Het is omgekeerd. Het is uw geloof dat zegt dat u nooit één van ons zult zijn.

"De islam gebiedt ons te integreren in elke samenleving als 't maar niet strijdig is met onze godsdienst, cultuur en moraal" (vandaar de 'integratie'problemen)

Laatst gewijzigd door smiley : 4 augustus 2006 om 21:17.
Oud 4 augustus 2006, 21:16   #26
Uh-Huh
Banneling

Standaard

Citaat:
Je hebt moslims en moslims die denken dat ze moslim zijn doch het in feite niet zijn zonder dat ze dit zelf beseffen. Moslims in naam weten niet echt goed wat er echt in hun boekskes geschreven staat. Ze denken bvb misdadiger mohammed alle 68 oorlogen enkel uit verdediging gevochten heeft. Dat de islam vrouwvriendelijk is, tolerant, vredelievend enz. enz.
Luister, ik ben een echte moslima! Ik haal geen enkel voordeel uit "doen alsof" ik een moslima ben?!
Hoeveel moslims ken je eigenlijk?

En 68 oorlogen? Probeer je soms de geschiedenis te herschrijven?

Citaat:
Jaja meer onder de mensen komen. Nogmaals een vriendelijk mens die zichzelf moslim noemt zal niks aan wat er in islamitische boekskes staat veranderen, evenmin zal dit iets aan de islamitische geschiedenis veranderen en aan het misdadig verleden van de stichter ervan mohammed (oorlog zij met hem) ook zal het niks aan het islamofascisme veranderen en haar dreiging voor ons en voor de rest van de wereld. Ik kan het ook niet helpen dat jij, die jezelf moslim noemt, niet eens weet wat een dhimmi is.
Ik denk dat elke moslim die de hele geschiedenis niet kent, niet weet wat een dhimmi is. Trouwens, dat is een Arabisch woord en aangezien ik geen Arabische ben...

Laatst gewijzigd door Uh-Huh : 4 augustus 2006 om 21:18.
Oud 4 augustus 2006, 21:21   #27
Uh-Huh
Banneling

Standaard

Citaat:
Het is omgekeerd. Het is uw geloof dat zegt dat u nooit één van ons zult zijn.
Aangezien België de mensenrechten respecteert en dus ook de "vrijheid van godsdienst" is er geen enkel probleem denk ik.

Citaat:
"De islam gebiedt ons te integreren in elke samenleving als 't maar niet strijdig is met onze godsdienst, cultuur en moraal" (vandaar de 'integratie'problemen)
Van wie heb je die idiote quote gestolen?

Laatst gewijzigd door Uh-Huh : 4 augustus 2006 om 21:22.
Oud 4 augustus 2006, 21:21   #28
smiley

Standaard

Citaat:
Luister, ik ben een echte moslima! Ik haal geen enkel voordeel uit "doen alsof" ik een moslima ben?!
Jij bent een moslima in naam. Je weet niet eens wat een dhimmi is. Ben jij soumia van op kifkif?

Citaat:
En 68 oorlogen? Probeer je soms de geschiedenis te herschrijven? [
Het zijn er minstens 68 het kunnen er iets meer zijn. Komt op een veldslag niet aan.

Citaat:
Ik denk dat elke moslim die de hele geschiedenis niet kent, niet weet wat een dhimmi is. Trouwens, dat is een Arabisch woord en aangezien ik geen Arabische ben...
Gij zijt toch geen overloopster? Vandaar dat je de islam maar oppervlakkig kent. Indien je de islam beter zou kennen zou geen haar van je er ook maar aan gedacht hebben moslima te worden.
Oud 4 augustus 2006, 21:24   #29
smiley

Standaard

[quote=Uh-Huh;1854240][quote=smiley;1854224]Het is omgekeerd. Het is uw geloof dat zegt dat u nooit één van ons zult zijn./quote]

Citaat:
Aangezien België de mensenrechten respecteert en dus ook de "vrijheid van godsdienst" is er geen enkel probleem denk ik.

Vrijheid van godsdienst wil bij de islam zeggen, jezelf tot dhimmi laten herleiden. Dus kan in het geval islam van vrijheid van godsdienst geen sprake zijn. Islam moet ondergebracht worden bij de gevaarlijke sektes en haar herkenning weer worden afgenomen.

Citaat:
Van wie heb je die idiote quote gestolen?
Van een ware moslim op maroc.nl.
Oud 4 augustus 2006, 21:26   #30
Uh-Huh
Banneling

Standaard

Citaat:
Jij bent een moslima in naam. Je weet niet eens wat een dhimmi is. Ben jij soumia van op kifkif?
Ik vraag mij af hoeveel niet-Arabische moslims het woord "dhimmi" kennen... wie is soumia?

Citaat:
Het zijn er minstens 68 het kunnen er iets meer zijn. Komt op een veldslag niet aan.
Gij zijt toch geen overloopster? Vandaar dat je de islam maar oppervlakkig kent. Indien je de islam beter zou kennen zou geen haar van je er ook maar aan gedacht hebben moslima te worden.
Ja, meneer den islamofoob, oeps ik bedoel islamoloog
Oud 4 augustus 2006, 21:29   #31
smiley

Standaard

Citaat:
Ik vraag mij af hoeveel niet-Arabische moslims het woord "dhimmi" kennen... wie is soumia?
Een vriendelijke moslima vanop kifkif die dezelfde tekst gebruikt als jij bij haar postings.

Citaat:
Ja, meneer den islamofoob, oeps ik bedoel islamoloog
Gij zijt de plezantste thuis.
Oud 4 augustus 2006, 21:30   #32
Uh-Huh
Banneling

Standaard

Citaat:
Van een ware moslim op maroc.nl.
Aha, dus omdat één of andere "moslim" dat op het internet ergens heeft gezegd, denken alle moslims zo?

Ik zeg toch ook niet dat álle Belgen racisten zijn omdat ik af en toe iets op het internet heb gelezen?

Ach, laat ook maar. I quit, have fun.
Oud 4 augustus 2006, 21:31   #33
Uh-Huh
Banneling

Standaard

Citaat:
Een vriendelijke moslima vanop kifkif die dezelfde tekst gebruikt als jij bij haar postings.
Ah zo, wat een toeval, nee ik ken haar niet.
Oud 4 augustus 2006, 21:33   #34
smiley

Standaard

Citaat:
Aha, dus omdat één of andere "moslim" dat op het internet ergens heeft gezegd, denken alle moslims zo?

Ik zeg toch ook niet dat álle Belgen racisten zijn omdat ik af en toe iets op het internet heb gelezen?

Ach, laat ook maar. I quit, have fun.
Neen niet iedereen die zichzelf moslim noemt denkt zo... jij bent daar een goed voorbeeld van. Wel alle moslims denken zo. Jij kunt blijkbaar geen verschil maken tussen moslims en moslims in naam.

De 'integratie'problemen met moslims (werelwijd) komen echt niet uit de lucht vallen.

Laatst gewijzigd door smiley : 4 augustus 2006 om 21:34.
Oud 4 augustus 2006, 21:48   #35
smiley

Standaard

Citaat:
Ah zo, wat een toeval, nee ik ken haar niet.
Lees dit hier eens. Dit is ook iemand die in het begin niet al te veel over de islam wist en zich heeft laten verleiden moslima te worden, later is ze daar echter achter gekomen, achter de ware aard van de islam... en nu is ze ex-moslima en schreef ze samen met ons TEGEN de islam tot ze met de dood werd bedreigd. De religion of peace weet je wel....

http://islamstrueface.blogspot.com/

In the beginning......

My story is like the story of thousands of other converts. I grew up somewhat rebellious, spiritually anyway, and I hated going to church each sunday. I was the type of person who loved learning about other people, other cultures, and other religions. When i started studying Islam, i was utterly fascinated. The books that were created for those interested in the religion showed the perfection of the religion. "To kill one man is the same as killing all of humanity" I really loved that one.

I got deeply involved in studying, the sites I studied from had been delicately created by those knowing exactly what a convert hopes to find. A convert is looking for something not disputing science generally, a peaceful religion, and the idea of 1 God. The creators of these sites know this, and they foster towards those on a spiritual search and naive mind. I was indeed one on a spiritual search, i wanted to feel connected to something larger than myself, and I wanted to be surrounded by moral people, with strong convictions against immoral things. Islam was all of this for me. I became very involved in the religion, and whenever i happened to stumble upon "radical" or as i refer to them today Islamically correct sites i simply said "those are the ones with fucked up views, every religion has them, and they're ashamed of them." I found many Muslims on chat rooms, and we all united in the cause that Israel stole Palestines land, the West was corruptive and yes evil, Jews were behind all evil acts. Funny, how easily you can get convinced with eloquent words....

http://islamstrueface.blogspot.com/2...e_archive.html

I was a Muslim for around 2 years. When I first became one, I was drawn to the little I knew and the peace it supposedly brought. So i started with that.

I already knew many many muslims as i have stated 30% at least of my school was Muslim. You think I would live in an area of the US where i see at least 1,000 different Muslims in a 5 minute walk? You think if i really hate Muslims i would keep up going to a school with that large percentage? I am trying to show those that Islam has the potential to breed terrorism if practiced in full. The biggest threats are those people wanting to return to Shariah. Iran and Saudi Arabia are the closest places to practicing it. As far as saying those searching for the ultimate truth are weak minded, Do you not feel its weak minded to have blind faith, or whatever you have,and attack those who question theirs?

What happened is, I was only shown the pretty part of Islam while learning, and as i grew very close to MO over a period of 6 months, I started studying some more, but still ignoring the parts of Islam I didn't like, because I mean as long as I agree with most of what it teaches correct? Well the important part MO plays is allowing me to also see what I had missed, and his opinions are agreed upon by the large majority of all scholars. 1st, he is allowed other wives, 2nd, I should not leave the house unless a male relative or husband is with me, 3rd, Jihad is something to strive for in Islam, 4th, We should not take Christians or Jews as friends, 5th, we are allowed to lie for the sake of Allah, 6th and finally what really got me.....The prophet married Aisha at the age of 6 and had sex with her at age 9, he killed many many people throughout his life, and he lived a vile life not one like that of a Godly man. Really after reading the life of Muhammed I did not believe that Muhammed the prophet of Islam was a true prophet. This could be proven through the acts he commited in his life. If i cannot accept its prophet then of course i cannot accept the religion. Mo, himself is not wrong in anything, he is following his faith. I asked at least 50 other Muslim Women and about 20 other Men....only 1 agreed with me....and that person was a "secular muslim" They said, all of his demands were allowed by Islam, and as a good Muslimah I would follow every one of them.

I ask all of those who tell me to stop being so intolerant to learn what the quran and hadith teach, and learn about Muhammeds life and also know that muslims are supposed to strive to live exactly like him. The thing is, most muslims do not, because they know that they're Muslim but they've really never studied their religion. If many Muslims actually studied their religion deeply, I am convinced they would leave quickly if they didnt fear the reprecussions, i.e being killed.

I respect Muslims as people, I do not however, agree with what their religion teaches. As I have said most Muslims don't even follow Islam, and we should be grateful for that. Islam is the only religion that still tries to live in the 6th century world, that is why you see the conditions of the Islamic world like they are currently. Progress will never occur there until major changes come about.

Realizing this is what makes me need Medical help? Please lets be above childish personal attacks.

Death is the punishment for those who renounce Allah

"Slay the disbelievers wherever ye find them" Remember that non-muslims next time you call me intolerant for saying Islam is intolerant....

http://islamstrueface.blogspot.com/

Laatst gewijzigd door smiley : 4 augustus 2006 om 22:17.
Oud 4 augustus 2006, 21:59   #36
Ploertendoder
Banneling

Ploertendoder's schermafbeelding

Standaard

Citaat:

En 68 oorlogen? Probeer je soms de geschiedenis te herschrijven?

Ah u bent ook bekeerd tot de islam zie ik. Ging dat gemakkelijk? Want ik ben ook geïnteresseerd weetjewel. Die vier vrouwen dat zie ik wel zitten weetjewel. Leve de profeet (vrede zij met hem).
Ploertendoder is offline   Met citaat antwoorden
Oud 4 augustus 2006, 23:14   #37
drosophila
Eur. Commissievoorzitter

drosophila's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Die gevaarlijke nonsens zou het VB waarschijnlijk ook gebruiken als excuus om mij samen met de moslims te vervolgen.

Citaat:
Krék dezelfde gevaarlijke nonsens vormen het excuus van het Afghaanse ministerie van binnenlandse zaken om de christelijke Koreanen buiten te gooien:

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door HLN
de werkelijke activiteiten van de Zuid-Koreanen gingen in tegen de islamitische cultuur en de Afghaanse gewoontes.
drosophila is offline   Met citaat antwoorden
Oud 4 augustus 2006, 23:22   #38
smiley

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door drosophila Bekijk bericht
Die gevaarlijke nonsens zou het VB waarschijnlijk ook gebruiken als excuus om mij samen met de moslims te vervolgen.

Krék dezelfde gevaarlijke nonsens vormen het excuus van het Afghaanse ministerie van binnenlandse zaken om de christelijke Koreanen buiten te gooien:
Jij maakt dezelfde fout. Uw nonsens is gevaarlijk, niet de mijne. Lees mijn reactie op Nynorsk eens...

"Zie jij nu echt geen verschil? Islam is uit op verovering van de hele wereld. Islam valt een land binnen en heeft tot doel het (gast)land over te nemen en de oorspronkelijke bewoners in het beste geval tot 2de rangsburgers te herleiden en hun oorspronkelijke cultuur te vernietigen.
Het Vlaams Belang daarentegen is ons land helemaal niet binnengevallen doch vraagt enkel van diegenen die in ons land komen wonen (de inwijkelingen) dat zij zich aan onze westerse maatschappij aanpassen (die overnemen). GROOT verschil toch? Of ben jij tegen hetgeen wat wij hier hebben opgebouwd? Zij die onze westerse maatschappij afwijzen of willen vernietigen... daar is de deur !

Hoe jij het Vlaams Belang kunt vergelijken met islamofascisten die overal moordaanslagen plegen en de wereld willen veroveren is me een raadsel.

Waarschijnlijk te veel naar kifkiffers zitten luisteren..."

Niet het Vlaams Belang is gevaarlijk. De islam is gevaarlijk.

Laatst gewijzigd door smiley : 4 augustus 2006 om 23:23.
Oud 4 augustus 2006, 23:28   #39
laurensje
Burgemeester

Standaard

foutje

Laatst gewijzigd door laurensje : 4 augustus 2006 om 23:29.
laurensje is offline   Met citaat antwoorden
Oud 5 augustus 2006, 10:14   #40
Basy Lys
Minister

Basy Lys's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Hellfigger Bekijk bericht
Toch ni in men kot
Wat bedoel je met "men kot"? Je slaapkamer, je huis, je straat, je wijk, stad, land ...?

In Europa doen ze wat ze willen, en met uw belastinggeld.

Onder meer in Vlaanderen http://site.kifkif.be/

Je hebt al veel minder te vertellen dan je zelf denkt.
Basy Lys is offline   Met citaat antwoorden
Antwoord

Discussietools

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 21:00.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be