![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst | Markeer forums als gelezen |
Over koetjes en kalfjes... Op verzoek van de gebruikers van dit forum: een hoekje waarin je over vanalles en nog wat kan praten... De boog moet namelijk niet altijd gespannen staan hé. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#21 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
Ik vraag mij trouwens af waar iedereen de info haalt dat de muziek-industrie in zijn geheel massaal minder geld verdient dan vroeger en dat dit dan ook nog eens bijna exclusief te wijten valt aan het downloaden. Cijfers van RIAA spreken dit nochtans tegen (bron)
![]() |
![]() |
![]() |
#22 | |
Staatssecretaris
|
![]() Citaat:
1996 : 12.533 2005 : 12.269 lijkt me toch een achteruitgang. Vergeet immers ook de inflatie niet. Geen idee hoe de situatie in het buitenland is, amar Belgische platenmaatschappijen hebben tegenwoordig minder volk in dienst dan 10 jaar terug. en een hele hoop Belgische artiesten kan enkel nog CD's uitbrengen als ze er zélf genoeg geld voor op tafel leggen. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#23 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() een goede evolutie dus. Hoe meer de muziekindustrie verliest, hoe meer muziek terug kunst en cultuur gaat worden.
Doe zo voort, piraten ![]()
![]() |