![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst | Markeer forums als gelezen |
Staatsinrichting Vlaanderen versus Wallonië? Een unitaire, federale, confederale staat of meteen Vlaanderen onafhankelijk. Dit is het forum bij uitstek voor discussies over de Belgische staatsinrichting. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#21 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#22 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#23 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Insgelijks, al ben ik van mening dat de direct troonopvolger (zijnde prins Filip en Mathilde) daar ook bij hoort.
Laurent en Astrid (en hun kinderen later) kunnen perfect gaan werken. Fabiola heeft ondertussen al wel genoeg bijeen gespaard, ik zie niet in waarom ze nog jaarlijks een hoge dotatie moet ontvangen. Ze legt bij mijn weten geen officiële staatsbezoeken meer af (lees: vertegenwoordigt België al lang niet meer naar het buitenland en anderen toe).
![]() |
#24 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
hoor mij royalisten gratis tips geven ... tsssss leve de republiek natuurlijk !!! |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#25 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#26 |
Europees Commissaris
|
![]() Hé ze missen op Laken een struisvogelei...8)
![]() |
#27 |
Minister-President
|
![]() sh.t
Laatst gewijzigd door longhorn : 10 augustus 2006 om 02:33. |
![]() |
![]() |
![]() |
#28 |
Minister-President
|
![]() edit
Laatst gewijzigd door longhorn : 10 augustus 2006 om 02:36. |
![]() |
![]() |
![]() |
#29 |
Minister-President
|
![]() De enige Fabiola die ik graag zag, was die op de oude briefkes van 50 fr. Hoe meer Fabiola's toen, hoe beter...
Laatst gewijzigd door longhorn : 10 augustus 2006 om 02:34. |
![]() |
![]() |
![]() |
#30 |
Minister-President
|
![]() Sh.t. het Fabiola virus is mijne computer aan het ambeteren.
Laatst gewijzigd door longhorn : 10 augustus 2006 om 02:37. |
![]() |
![]() |
![]() |
#31 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Intussen kan niemand van ons beletten dat Fabiola haar jaarlijkse anderhalf miljoen euro's binnenrijft. Wat wij over die royale geldklopperij denken kan degenen die ons het geld aftroggelen immers worst wezen.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#32 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
Ik moet wel zeggen dat die Sexen-Coburgers niet van de domste zijn, als het om geldzaken gaat. Want waarom hebben ze Fabi gewoon niet in een klooster gedumpt, waar ze vast het liefst van al haar laatste jaren zou willen doorbrengen, nadat Baudie de pijp aan Maarten gaf? Juist, omdat ze dan later gewoon al de centen van jaren dotatie zullen binnenrijven. Laatst gewijzigd door jOOSt : 10 augustus 2006 om 09:19. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#33 | |
Gouverneur
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#34 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Dat is toch normaal, dacht ik? Stel nu dat Elisabeth koningin wordt. Wanneer zij trouwt, zal haar man 'prins-gemaal' zijn, geen 'koning'.
Love yourself. You have to love yourself. If we don't love ourselves, how can we love others? And when we know what we are, then we can find the truth about others, see what they are, the truth about them. And you know what the truth is, the truth about them, about you, about me. Do you? The truth is we are all perfect. Just as we are. It’s the one place on earth that Heaven has kissed with melody, mirth and meadow and mist. |
![]() |
![]() |
![]() |
#35 |
Minister-President
|
![]() Wat me eigenlijk verbaast aan Fabiola, is dat noch toen, noch nu iemand viel over de contacten die haar familie onderhield met el caudillo, Franco. Het koppel legde zelfs een aantal beleefdheidsbezoekjes af bij de generalissimo, die dan wel vaak als controversieel bestempeld werden, maar waarover doorgaans wel gezwegen wordt. Heeft tante Faby eigenlijk ooit afstand genomen van dat regime, om eens een dezer dagen populaire eis te stellen?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#36 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Omdat haar man dan wel gestorven is, zij haar titel niet verliest. Vergelijk VK: queen-mother.
![]() |
![]() |
#37 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Et alors? Wat let die van Laken als ze toch niet door het volk kunnen worden weggestemd?
![]() |
![]() |
#38 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#39 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Lol!
|
![]() |
![]() |
![]() |
#40 |
Minister-President
|
![]() De ene is koningin der Belgen en de andere koningin van België...heb ik ergens gelezen.
|
![]() |
![]() |