![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst | Markeer forums als gelezen |
Buitenland Internationale onderwerpen, de politiek van de Europese lidstaten, over de werking van Europa, Europese instellingen, ... politieke en maatschappelijke discussies. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#21 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
ja en nee. Er zijn inderdaad veel mensen die niet wakker willen worden aan de andere kant merk ik ook heel erg duidelijk dat er meer mensen beginnen te komen die wakker aan het worden zijn. Die kom ik in ieder geval de laatste tijd steeds meer tegen Pin d' Ar |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#22 |
Burger
|
![]() Allé, blijkbaar ontmoet ik dan telkens de verkeerde mensen. Maar ik hoop het van harte dat je gelijk hebt.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#23 |
Burger
|
![]() Het enige zinnige dat je er op kunt zeggen : geweld lokt geweld uit !
|
![]() |
![]() |
![]() |
#24 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
Locatie: Hoofdstad der holbewoners waar de Schelde op z'n mooist is en de gevangenen nog vrij rondlopen
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#25 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() het onderzoek duurt al maanden
ze hebben de aanslagen verijdeld maar de luchthaven is toe. ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#26 |
Burger
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#27 |
Minister
|
![]() Gefeliciteerd. U bent de eerste.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#28 |
Minister
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#29 |
Minister
|
![]() En nu on-topic:
Mooi dat er geen burgerslachtoffers zijn gevallen. Was het overal maar zo. |
![]() |
![]() |
![]() |
#30 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Volgens de eerste berichten gaat het om mensen die geboren en getogen zijn in Groot-Brittanie. ![]() Laatst gewijzigd door kelt : 10 augustus 2006 om 12:13. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#31 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#32 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik wens er verder aan te herinneren dat Saudi-Arabie beenhard optreedt tegen terrorisme.Het feit dat de beroemdste terrorist (OBL),en blijkbaar de meeste van de beruchte 9/11 boys daarvandaan kwamen wordt door de Saudi's niet bepaald als een "punt van eer",maar als een serieuze blamage aan de Al-Saud clan gezien denk ik...
En een "clan" ,zelfs al leven ze niet meer in een tentenkamp in de woestijn,beledig je niet vrijblijvend ![]() Laatst gewijzigd door kelt : 10 augustus 2006 om 12:17. |
![]() |
![]() |
![]() |
#33 | |
Burger
|
![]() Citaat:
Dát is het probleem - en of de aanslag geslaagd of niet maakt naar mijn idee niet uit voor het zoeken naar een passende oplossing. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#34 | |
Minister
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#35 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
Van actie komt reactie. Engeland en de VS zijn staten die oorlog voeren in het Midden-Oosten. Wie een muur bouwt tussen mensen is ook gevangene van zijn eigen muren. Hoe meer oorlog er gevoerd wordt hoe meer de eigen bevolking in angst zal moeten leven en zijn vrijheid zal moeten opgeven. Alleen onderhandelingen over duurzame vrede kan de wereld redden. Oorlog wakkert alleen de haat aan. Peace Brothers !
TOEKOMSTGERICHT tegen zinloos geweld en voor verantwoord ondernemen. VREDE en toekomst voor allen ![]() Het Universum, de Evolutie en Spiritualiteit zijn één . Als God bestaat is hij universeel en zijn alle godsdiensten, religies en filosofiën in de evolutie van de mensheid allicht een onderdeel. Laatst gewijzigd door labyrinth : 10 augustus 2006 om 12:36. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#36 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#37 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Het beste om die toekomstige aanslagen te vermijden is (ben ik nu de derde ? ) A iets vinden dat we geen olie meer vandoen hebben, (topprioriteit) B die islamieten in zandbakiestan gewoon met rust laten en links laten liggen C al diegene die hier zijn, een enkele reis terug naar waar ze vandaan komen. D als ze willen vliegen, wel dat ze dat dan maar met hun eigen vliegers doen. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#38 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#39 | |
Burger
|
![]() Citaat:
(Trouwens, inferieur ten opzichte van wiens brein eigenlijk: het uwe?) Laatst gewijzigd door rroloff : 10 augustus 2006 om 12:53. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#40 | |
Gouverneur
|
![]() Citaat:
dus ja, die terroristen en zij die hen financieren zijn onze vijanden, net als de elite in het westen die evengoed de bevolking als instrumenten in hun onderlinge strijd (oa om olie) beschouwen in plaats van als mensen van vlees en bloed
"Kapitalisme is allerminst een onderdrukkingssysteem, maar veeleer een selectie van de waardevolsten, het bijeenbrengen van de besten en een sterk ontwikkeld gevoel voor individuele verantwoordelijkheid" - Het VBO had het niet beter kunnen zeggen, maar neen: het is Benito Mussolini Laatst gewijzigd door Samsa : 10 augustus 2006 om 12:59. Reden: zin die niet klopte |
|
![]() |
![]() |