![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst | Markeer forums als gelezen |
Buitenland Internationale onderwerpen, de politiek van de Europese lidstaten, over de werking van Europa, Europese instellingen, ... politieke en maatschappelijke discussies. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#21 | |
Minister
|
![]() Citaat:
Maar toevallig heb ik die gave ja ![]()
![]() |
![]() |
#22 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() De ENIGE Islamstaat met een scheiding "kerk-staat" is toch nog volgens mij Turkije. Maar ik kan mij vergissen.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#23 |
Minister
|
![]() Haja, ze moeten toch eerst Europa overtuigen om lid te worden zeker! Je weet toch wat voor soort figuur daar aan de macht is. Het leger wordt er serieus afgeslankt, net de beschermers van die scheiding
"It is dangerous to be right when the government is wrong" -voltaire- Laatst gewijzigd door Gorefest : 15 augustus 2006 om 09:50. |
![]() |
![]() |
![]() |
#24 |
Europees Commissaris
|
![]() edit
Laatst gewijzigd door Kay_ : 15 augustus 2006 om 09:53. |
![]() |
![]() |
![]() |
#25 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() het ging hem over een ENGELSE ambtenaar, in ENGELAND en een paspoortfoto van een ENGELS kindje. De ENGELSEN wilden naar FRANKRIJK
Waarom islam"fobie"? Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o |
![]() |
![]() |
![]() |
#26 | |
Minister
|
![]() Citaat:
![]() Men heeft dus inderdaad gelijk als men stelt dat Frankrijk verloren is aan de islam ![]()
"It is dangerous to be right when the government is wrong" -voltaire- Laatst gewijzigd door Gorefest : 15 augustus 2006 om 09:51. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#27 | |
Minister
|
![]() Citaat:
Wat jante zegt slaat nergens op. Hoe had die krant het dan moeten weergeven? "Nieuw geval van islamofobie : familie schendt gevoeligheden van land waar ze niet naar toe willen"? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#28 |
Europees Commissaris
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#29 |
Minister
|
![]()
![]() |
#30 | |
|
![]() Citaat:
Heeft trouwens weinig met hypocrisie te maken. Je vraagt een moslim ook niet zich te scheren vooraleer hij het vliegtuig neemt. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#31 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Om dan terug op topic te komen. Wie heeft eigenlijk beslist dat die foto zo choquerend was? Wie zegt dat de moslims daar echt aanstaat aan hadden genomen? Wat is overigens de kans dat op een uitje in Frankrijk je een moslims tegenkomt die: a) je pasfoto vraagt of te zien krijgt (WTF??) b) daar dan ook nog eens aanstaat aan geeft ![]() Ik denk dat de official die deze foto heeft verboden eerder de bekrompen geest is als je het mee vraagt. ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#32 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Een paar wetten uit een land waar ik ben geweest.
Geen alcohol op openbare plaatsen. Geen naakt op TV of openbare plaatsen. Fotos die te veel naakte huid tonen zijn verboden op openbare plaatsen. Minderjarige mogen niet binnen in zaken waar alcohol word geschonken. Rook waren zijn verboden voor minderjarigen Nee, het was geen Moslimland waar ik toen was en deze wetten te lezen kreeg. Het was in de USA |
![]() |
![]() |
![]() |
#33 | |
Minister
|
![]() Citaat:
![]()
"It is dangerous to be right when the government is wrong" -voltaire- Laatst gewijzigd door Gorefest : 15 augustus 2006 om 10:04. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#34 |
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#35 |
Minister
|
![]() ![]()
![]() |
#36 |
Europees Commissaris
|
![]() In zekere maten wel. Want zoals je weet is de Amerikaanse bevolking zeer christelijk en worden dingen als naakt gewoon niet getoleerd volgens die godsdienst.
Al is de amerikaanse bevolking daar soms wel zeer hypocriet in. Laatst gewijzigd door Kay_ : 15 augustus 2006 om 10:08. |
![]() |
![]() |
![]() |
#37 | |
Minister
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#38 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Man,
zelf meer dan 3/4 van de Belgische wetten zijn wetten die direct uit de Bijbel komen. |
![]() |
![]() |
![]() |
#39 |
Minister
|
![]() U weet duidelijk niet waarover u spreekt in welk geval het verstandiger is er het zwijgen toe te doen. Daarenboven is het compleet naast de kwestie. De kern van de zaak draait erom of wij onze voorschriften moeten richten naar gevoeligheden die mogelijk bestaan in andere landen.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#40 |
Minister
|
![]() Nu, ik ken alleen zoiets als de tien geboden. En voor mijn part mag iedere godsdienstige verwijzing in een wet onmiddelijk geschrapt worden. Trouwens staat dat niet in de handleiding 'hoe denk ik correct links' : godsdienst is opium voor het volk?