![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst | Markeer forums als gelezen |
be.politics Via dit forum kun je alle berichten lezen die worden gepost op de nieuwsgroep be.politics. Je kunt hier ook reageren op deze berichten, reacties worden dan ook in deze nieuwsgroep gepost. Vergeet niet om dit te lezen. |
|
Discussietools |
![]() |
#21 |
|
![]() "I LOVE CLOUSSEAU " <[email protected]> schreef in bericht news:[email protected]... > Koen Godderis wrote: > > >> Ik was vroeger een enorme fan van Springsteen, nu is dat al heel wat >> verminderd. > >> Vroeger was ie tenminste politiek neutraal. > >> Koen > > Koen, > > Een zanger/zangeres/artiest/schrijver, al is het een Vlaamse, heeft recht > op een eigen (politieke) mening. > Hij/zij heeft het recht om die mening te uiten. > Hij doet dat, volledig naar eigen keuze, wel of niet en ook wanneer en > waar hij dat wil. > Dat noemen ze vrije meningsuiting en er is één partij in Belgie die, naar > eigen zeggen, absolute voorstander is van dit recht. > Tenminste, dat beweren ze. > Nu blijkt dat niet zo te zijn en zijn ze plots tegen het recht op vrije > meningsuiting, omdat het een andere mening betreft dan de hunne en omdat > het zal gebeuren één weekje voor de verkiezingen. > Moeten we hieruit afleiden dat het Vlaams Belang ons al jaren bedriegt met > valse slogans ? > Dat van die vrije meningsuiting is dus een dikke blaas ? > Zijn hun andere beloften dan ook allemaal leugens ? > > Ik verwacht een duidelijk antwoord en geen rond de pot gedraai, of een > afwimpeling naar links. > > BELIEGT HET VLAAMS BELANG DE KIEZER WANNEER HET GAAT OVER DE VRIJE > MENINGSUITING, JA OF NEEN ? (WIT OF ZWART) > > Ik ben een enorme fan van Clousseau en een Vlaams Belang stemmer. > Als het VB zich echter keert tegen Koen en Kris, kunnen ze hun stemmetjes > elders gaan bedelen, want dan geef ik mijn stem met plezier aan een andere > partij, en met mij vele andere Clousseau-fans. > Waarschijnlijk is dit ook het geval bij de Will Tura en Helmut Lotti > aanhang, alsook die van Laura Lynn en de ander geviseerde artiesten. > > Ik vind dat Filip De Winter een veel te groot bakkes krijgt. > Hij is de poten vanonder zijn eigen zitje aan het zagen. > Bij mij heeft hij het al zeker verkorven. > Wie hoog wil klimmen kan zeer laag vallen. > Filip Dewinter waarschuwt alleen maar deze artiesten voor de weerbots van hun politieke outing. Overigens, draait Barman iedereen een rad voor de ogen door te zeggen dat het om concerten zou gaan voor verdraagzaamheid. Dat leugentje mag dus best doorprikt worden. Het betreffen onverdraagzame concerten tegen 1 miljoen Vlamingen van linkse kant die het niet kunnen verkroppen dat ze de zoveelste verkiezingsnederlaag tegemoet gaan. Voor de zoveelste maal 1 miljoen Vlamingen onverdraagzaam gestigmatiseerd. Ook de niet-VB stemmers beginnen dat ongetwijfeld beu te worden en stemmen uiteindelik ook voor het VB. Koen |
![]() |
#22 |
|
![]() > >
> > BELIEGT HET VLAAMS BELANG DE KIEZER WANNEER HET GAAT OVER DE VRIJE > > MENINGSUITING, JA OF NEEN ? (WIT OF ZWART) > > Koen Godderis wrote: > Filip Dewinter waarschuwt alleen maar deze artiesten voor de weerbots van > hun politieke outing. > Overigens, draait Barman iedereen een rad voor de ogen door te zeggen dat > het om concerten zou gaan voor verdraagzaamheid. > Dat leugentje mag dus best doorprikt worden. > Het betreffen onverdraagzame concerten tegen 1 miljoen Vlamingen van linkse > kant die het niet kunnen verkroppen dat ze de zoveelste verkiezingsnederlaag > tegemoet gaan. > Voor de zoveelste maal 1 miljoen Vlamingen onverdraagzaam gestigmatiseerd. > Ook de niet-VB stemmers beginnen dat ongetwijfeld beu te worden en stemmen > uiteindelik ook voor het VB. > Koen Dat was precies het rond de pot gedraai dat ik verwachte. Filip De Winter waarschuwt inderdaad voor de weerbots, die van het vlaams belang. Hij heeft dat ooit ook eens gezegd over de rechters die het Vlaams Blok veroordeelden. (of was dat zijn vriendje Annemans ?) Het gaat hier niet over de vraag of Barman ons een rad voor de ogen draait, het gaat over het Vlaams Belang dat iedereen een veel groter rad voor de ogen draait: het rad van de vrije meningsuiting. Concerten die VOOR iets zijn, zijn steeds ook TEGEN iets, da's logisch. Wie voor verdraagzaamheid is, is tegen onverdraagzaamheid. Dat kan je niet vermijden. Misschien vinden jullie het een enge ervaring, om jullie met z'n één miljoenen gestigmatiseerd te voelen. Misschien voelen de allochtonen zich precies zo ongemakkellijk, al kan dat jullie niks schelen. In ieder geval, Koen, ik woon in je buurt en ik doe regelmatig aan sport, maar door je uitlatingen op de nieuwsgroepen, zal ik jouw winkeltje mijden als de pest. Op die manier heb je NOG meer tijd om te zitten verzuren op het internet. -=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=- Posted from http://www.iRadio.be -=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=- |
![]() |
#23 |
|
![]() Koen,
Koen Godderis schreef: > Filip Dewinter waarschuwt alleen maar deze artiesten voor de weerbots van > hun politieke outing. M.a.w. hij dreigt ze af. En, eigenlijk, wat heeft een politicus zich eigenlijk te moeien met de mening van iemand anders? > Koen Cheerio! Kr. Bonne. |
![]() |
#24 |
|
![]() Gegroet,
Ghingis Khan schreef: > .... in het laatste nieuws van 4 juli 2006... op pagina 12. > "Voor meer verdraagzaamheid, > tégen racisme, > en tégen het Vlaams belang " > Wat zei je alweer ? Dat het Vlaams belang een rascistische partij is .. ??? maar dat wisten we toch al lang nietwaar. Bon, het heeft lang geduurd maar blijkbaar durft het laatste nieuws nu eindelijk eens zeggen. Ze zijn anders altijd zo nieuw-politiek-correct om het "gij zult het Vlaams belang niet bekritiseren" principe op-te-houden. Cheerio! Kr. Bonne. |
![]() |
#25 |
|
![]() On 2006-07-09 19:13:56 +0200, [email protected] (I LOVE CLOUSSEAU�*) said:
> > > Ik ben een enorme fan van Clousseau en een Vlaams Belang stemme Leugenaar. -- Mvg, Zafio -- The Source For Premium Newsgroup Access Great Speed, Great Retention 1 GB/Day for only $8.95 |
![]() |
#26 |
|
![]() On 2006-07-09 19:49:41 +0200, Kristoff Bonne
<[email protected]> said: > Koen, > > > Koen Godderis schreef: >> Filip Dewinter waarschuwt alleen maar deze artiesten voor de weerbots >> van hun politieke outing. > > M.a.w. hij dreigt ze af. Flauwekul en je weet het. > En, eigenlijk, wat heeft een politicus zich eigenlijk te moeien met de > mening van iemand anders? Dat vraag ik me ook af. Maar dat slaat dan meer op de niet aflatende bemoeienis van de poco's. -- Mvg, Zafio -- The Source For Premium Newsgroup Access Great Speed, Great Retention 1 GB/Day for only $8.95 |
![]() |
#27 |
|
![]() On 2006-07-09 19:44:15 +0200, [email protected] (Clousseau-fan�*) said:
>>> >>> BELIEGT HET VLAAMS BELANG DE KIEZER WANNEER HET GAAT OVER DE VRIJE >>> MENINGSUITING, JA OF NEEN ? (WIT OF ZWART) >>> > > Koen Godderis wrote: > >> Filip Dewinter waarschuwt alleen maar deze artiesten voor de weerbots >> van hun politieke outing. > >> Overigens, draait Barman iedereen een rad voor de ogen door te zeggen >> dat het om concerten zou gaan voor verdraagzaamheid. > >> Dat leugentje mag dus best doorprikt worden. > >> Het betreffen onverdraagzame concerten tegen 1 miljoen Vlamingen van >> linkse kant die het niet kunnen verkroppen dat ze de zoveelste >> verkiezingsnederlaag tegemoet gaan. > >> Voor de zoveelste maal 1 miljoen Vlamingen onverdraagzaam gestigmatiseerd. > >> Ook de niet-VB stemmers beginnen dat ongetwijfeld beu te worden en >> stemmen uiteindelik ook voor het VB. > >> Koen > > Dat was precies het rond de pot gedraai dat ik verwachte. > Filip De Winter waarschuwt inderdaad voor de weerbots, die van het vlaams > belang. > Hij heeft dat ooit ook eens gezegd over de rechters die het Vlaams Blok > veroordeelden. (of was dat zijn vriendje Annemans ?) > > Het gaat hier niet over de vraag of Barman ons een rad voor de ogen > draait, het gaat over het Vlaams Belang dat iedereen een veel groter rad > voor de ogen draait: het rad van de vrije meningsuiting. > <knip> Wat kom je hier reutelen over de vrije meningsuiting, als je nog niet eens weet wat die vrijheid inhoud? Vertel ons eens waar, in het geval van de brief van FDW, de vrijheid van meningsuiting in gedrang komt. -- Mvg, Zafio -- The Source For Premium Newsgroup Access Great Speed, Great Retention 1 GB/Day for only $8.95 |
![]() |
#28 |
|
![]() "Clousseau-fan " <[email protected]> schreef in bericht news:[email protected]... >> > >> > BELIEGT HET VLAAMS BELANG DE KIEZER WANNEER HET GAAT OVER DE VRIJE >> > MENINGSUITING, JA OF NEEN ? (WIT OF ZWART) >> > > > Koen Godderis wrote: > >> Filip Dewinter waarschuwt alleen maar deze artiesten voor de weerbots van >> hun politieke outing. > >> Overigens, draait Barman iedereen een rad voor de ogen door te zeggen dat >> het om concerten zou gaan voor verdraagzaamheid. > >> Dat leugentje mag dus best doorprikt worden. > >> Het betreffen onverdraagzame concerten tegen 1 miljoen Vlamingen van >> linkse >> kant die het niet kunnen verkroppen dat ze de zoveelste >> verkiezingsnederlaag >> tegemoet gaan. > >> Voor de zoveelste maal 1 miljoen Vlamingen onverdraagzaam >> gestigmatiseerd. > >> Ook de niet-VB stemmers beginnen dat ongetwijfeld beu te worden en >> stemmen >> uiteindelik ook voor het VB. > >> Koen > > Dat was precies het rond de pot gedraai dat ik verwachte. > Filip De Winter waarschuwt inderdaad voor de weerbots, die van het vlaams > belang. > Hij heeft dat ooit ook eens gezegd over de rechters die het Vlaams Blok > veroordeelden. (of was dat zijn vriendje Annemans ?) > > Het gaat hier niet over de vraag of Barman ons een rad voor de ogen > draait, het gaat over het Vlaams Belang dat iedereen een veel groter rad > voor de ogen draait: het rad van de vrije meningsuiting. > > Concerten die VOOR iets zijn, zijn steeds ook TEGEN iets, da's logisch. > Wie voor verdraagzaamheid is, is tegen onverdraagzaamheid. > Dat kan je niet vermijden. > > Misschien vinden jullie het een enge ervaring, om jullie met z'n één > miljoenen gestigmatiseerd te voelen. > Misschien voelen de allochtonen zich precies zo ongemakkellijk, al kan dat > jullie niks schelen. > > In ieder geval, Koen, ik woon in je buurt en ik doe regelmatig aan sport, > maar door je uitlatingen op de nieuwsgroepen, zal ik jouw winkeltje mijden > als de pest. > Op die manier heb je NOG meer tijd om te zitten verzuren op het internet. > > -=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=- > Posted from http://www.iRadio.be > -=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=- > Ik denk dat jij een hele grote fan van clouseau bent, je kunt nog niet eens de naam van je favoriete groep schrijven. Koen |
![]() |
#29 |
|
![]() Koen Godderis wrote:
> "Clousseau-fan " <[email protected]> schreef in bericht > news:[email protected]... > >> > > >> > BELIEGT HET VLAAMS BELANG DE KIEZER WANNEER HET GAAT OVER DE VRIJE > >> > MENINGSUITING, JA OF NEEN ? (WIT OF ZWART) > >> > > > > > Koen Godderis wrote: > > > >> Filip Dewinter waarschuwt alleen maar deze artiesten voor de weerbots van > >> hun politieke outing. > > > >> Overigens, draait Barman iedereen een rad voor de ogen door te zeggen dat > >> het om concerten zou gaan voor verdraagzaamheid. > > > >> Dat leugentje mag dus best doorprikt worden. > > > >> Het betreffen onverdraagzame concerten tegen 1 miljoen Vlamingen van > >> linkse > >> kant die het niet kunnen verkroppen dat ze de zoveelste > >> verkiezingsnederlaag > >> tegemoet gaan. > > > >> Voor de zoveelste maal 1 miljoen Vlamingen onverdraagzaam > >> gestigmatiseerd. > > > >> Ook de niet-VB stemmers beginnen dat ongetwijfeld beu te worden en > >> stemmen > >> uiteindelik ook voor het VB. > > > >> Koen > > > > Dat was precies het rond de pot gedraai dat ik verwachte. > > Filip De Winter waarschuwt inderdaad voor de weerbots, die van het vlaams > > belang. > > Hij heeft dat ooit ook eens gezegd over de rechters die het Vlaams Blok > > veroordeelden. (of was dat zijn vriendje Annemans ?) > > > > Het gaat hier niet over de vraag of Barman ons een rad voor de ogen > > draait, het gaat over het Vlaams Belang dat iedereen een veel groter rad > > voor de ogen draait: het rad van de vrije meningsuiting. > > > > Concerten die VOOR iets zijn, zijn steeds ook TEGEN iets, da's logisch. > > Wie voor verdraagzaamheid is, is tegen onverdraagzaamheid. > > Dat kan je niet vermijden. > > > > Misschien vinden jullie het een enge ervaring, om jullie met z'n één > > miljoenen gestigmatiseerd te voelen. > > Misschien voelen de allochtonen zich precies zo ongemakkellijk, al kan dat > > jullie niks schelen. > > > > In ieder geval, Koen, ik woon in je buurt en ik doe regelmatig aan sport, > > maar door je uitlatingen op de nieuwsgroepen, zal ik jouw winkeltje mijden > > als de pest. > > Op die manier heb je NOG meer tijd om te zitten verzuren op het internet. > > > > -=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=- > > Posted from http://www.iRadio.be > > -=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=- > > > Ik denk dat jij een hele grote fan van clouseau bent, je kunt nog niet eens > de naam van je favoriete groep schrijven. > Koen Clousseau-fan schrijft dan wel een S teveel, en dat is dom. Jij bent een VB aanhanger, dat is nog veel dommer :-) Het kwam je ook goed uit, want door op de schrijffout door te hameren, probeer je de inhoud van het bericht te ontwijken. Ondanks de domheid van de vragensteller, stelde hij toch wel een zeer duidelijke vraag. Kan je dus even bij de les blijven en alsnog een antwoord op de vraag geven ? >> > BELIEGT HET VLAAMS BELANG DE KIEZER WANNEER HET GAAT OVER DE VRIJE >> > MENINGSUITING, JA OF NEEN ? (WIT OF ZWART) -=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=- Posted from http://www.iRadio.be -=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=- |
![]() |
#30 |
|
![]() On 2006-07-09 23:31:18 +0200, [email protected] (Bertje�*) said:
<kinp > >> Ik denk dat jij een hele grote fan van clouseau bent, je kunt nog niet >> eens de naam van je favoriete groep schrijven. > >> Koen > > Clousseau-fan schrijft dan wel een S teveel, en dat is dom. > Jij bent een VB aanhanger, dat is nog veel dommer :-) > > Het kwam je ook goed uit, want door op de schrijffout door te hameren, > probeer je de inhoud van het bericht te ontwijken. > > Ondanks de domheid van de vragensteller, stelde hij toch wel een zeer > duidelijke vraag. > > Kan je dus even bij de les blijven en alsnog een antwoord op de vraag > geven ? > >>>> BELIEGT HET VLAAMS BELANG DE KIEZER WANNEER HET GAAT OVER DE VRIJE >>>> MENINGSUITING, JA OF NEEN ? (WIT OF ZWART) Bewijs jij eens waar het VB de vrijheid van meningsuiting tracht te beknotten. -- Mvg, Zafio -- The Source For Premium Newsgroup Access Great Speed, Great Retention 1 GB/Day for only $8.95 |
![]() |
#31 |
|
![]() "Kristoff Bonne" <[email protected]> schreef in bericht news:[email protected]... > Gegroet, > > Ghingis Khan schreef: >> .... in het laatste nieuws van 4 juli 2006... op pagina 12. > >> "Voor meer verdraagzaamheid, >> tégen racisme, >> en tégen het Vlaams belang " > >> Wat zei je alweer ? > > Dat het Vlaams belang een rascistische partij is .. ??? Dat beweren de PoCo's bij gebrek aan anders. > maar dat wisten we toch al lang nietwaar. Nietwaar, het is de grootste partij van belziek du papa, en dat is gans andere thee > Bon, het heeft lang geduurd maar blijkbaar durft het laatste nieuws nu > eindelijk eens zeggen. > Ze zijn anders altijd zo nieuw-politiek-correct om het "gij zult het > Vlaams belang niet bekritiseren" principe op-te-houden. > Durven ? De Humo nog niet gelezen ? > > Cheerio! Kr. Bonne. |
![]() |
#32 |
|
![]() "Zafio" <[email protected]> schreef in bericht news:[email protected] .com... > On 2006-07-09 19:13:56 +0200, [email protected] (I LOVE CLOUSSEAU ) > said: > >> >> >> Ik ben een enorme fan van Clousseau en een Vlaams Belang stemme > > Leugenaar. > Natuurlijk is dat een leugenaar hij is zo rood als bloed Niet rood geen brood luid zijn leuze. -- Ghingis Khan http://www.lotuschild.org/ http://www.khadag.org/ http://www.snowleopard.org/ |
![]() |
#33 |
|
![]() Zafio wrote:
> > > Bewijs jij eens waar het VB de vrijheid van meningsuiting tracht te beknotten. Daar moet je niet voor gestudeert hebben he Zaf. Nu de artieste hun mening willen uiten, schreeuwt het blok moord en brand. Als hun intimidatie niet helpt, gaan ze even het boekje met jeugdzonden opentrekken met de bedoeling om carriere's te kraken en zo de anderen te doen inbinden. Als dat niet een zware poging is om iemand proberen te laten zwijgen, weet ik het ook niet meer. Da's toch gewoon laag bij de gronds. Maar, we wijken af en mogelijk werd de vraag met een vraag beantwoord om ze te ontwijken. De vraag blijft dus : BELIEGT HET VLAAMS BELANG DE KIEZER WANNEER HET GAAT OVER DE VRIJE MENINGSUITING, JA OF NEEN ? (WIT OF ZWART) Aangezien niemand van jullie wil toegeven, zal ik in jullie plaats antwoorden. JA, HET VLAAMS BELANG BELIEGT DE KIEZER, WANT HET IS NIET VOOR DE VRIJE MENINGSUITING. ALS JE MENING NIET DE HUNNE IS, ZIJN ALLE MIDDELEN GOED OM JE DE MOND TE SNOEREN. Waarschijnlijk ga ik nu het labeltje van sos meekrijgen, maar dan sla je de bal compleet mis. Tot vorige verkiezingen heb ik steeds VB gestemd, maar het VB is de laatste tijd meermaals uit zijn rol gevallen, waardoor mijn ogen opengegaan zijn. Ik weet nu nog niet wie mijn stem gaat krijgen, maar het zal deze keer geeb VB meer zijn. -=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=- Posted from http://www.iRadio.be -=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=- |
![]() |
#34 |
|
![]() On Sun, 09 Jul 2006 18:36:13 -0500, [email protected]
(Bertje�*) wrote: >Zafio wrote: > >> > >> Bewijs jij eens waar het VB de vrijheid van meningsuiting tracht te >beknotten. > >Daar moet je niet voor gestudeert hebben he Zaf. Euh, Nederlands ofzo? >Nu de artieste hun mening willen uiten, schreeuwt het blok moord en brand. Waar doen ze dat? Dewinter waarschuwt de artiesten dat ze vanwege hun anti-belang uitlatingen hun achterban beledigen. dL |
![]() |
#35 |
|
![]() On 2006-07-10 01:36:13 +0200, [email protected] (Bertje�*) said:
> Zafio wrote: > >>> >> Bewijs jij eens waar het VB de vrijheid van meningsuiting tracht te > beknotten. > > Daar moet je niet voor gestudeert hebben he Zaf. > Nu de artieste hun mening willen uiten, schreeuwt het blok moord en brand. > Als hun intimidatie niet helpt, gaan ze even het boekje met jeugdzonden > opentrekken met de bedoeling om carriere's te kraken en zo de anderen te > doen inbinden. > Als dat niet een zware poging is om iemand proberen te laten zwijgen, weet > ik het ook niet meer. > Da's toch gewoon laag bij de gronds. > > Maar, we wijken af en mogelijk werd de vraag met een vraag beantwoord om > ze te ontwijken. > > De vraag blijft dus : BELIEGT HET VLAAMS BELANG DE KIEZER WANNEER HET GAAT > OVER DE VRIJE MENINGSUITING, JA OF NEEN ? (WIT OF ZWART) > > Aangezien niemand van jullie wil toegeven, zal ik in jullie plaats > antwoorden. > > JA, HET VLAAMS BELANG BELIEGT DE KIEZER, WANT HET IS NIET VOOR DE VRIJE > MENINGSUITING. > ALS JE MENING NIET DE HUNNE IS, ZIJN ALLE MIDDELEN GOED OM JE DE MOND TE > SNOEREN. > > Waarschijnlijk ga ik nu het labeltje van sos meekrijgen, maar dan sla je > de bal compleet mis. > Tot vorige verkiezingen heb ik steeds VB gestemd, maar het VB is de > laatste tijd meermaals uit zijn rol gevallen, waardoor mijn ogen > opengegaan zijn. > Ik weet nu nog niet wie mijn stem gaat krijgen, maar het zal deze keer > geeb VB meer zijn. Iemand van je mening trachten te overtuigen heeft niets te maken net het beknotten van het recht op vrije meningsuiting en niemand wordt de mond gesnoerd of bedreigd. Ik ben een voorstander van het absolute recht op vrije meningsuiting en als het VB daar aan raakt dan verliezen ze mijn steun. Maar dat is hier niet het geval. En dat je voorheen een VB-kiezer was, verwijs ik naar het rijk der fabeltjes. Het ligt er te dik op. -- Mvg, Zafio -- The Source For Premium Newsgroup Access Great Speed, Great Retention 1 GB/Day for only $8.95 |
![]() |
#36 |
|
![]() Gegroet,
dL schreef: >> Nu de artieste hun mening willen uiten, schreeuwt het blok moord en brand. > Waar doen ze dat? > Dewinter waarschuwt de artiesten dat ze vanwege hun anti-belang > uitlatingen hun achterban beledigen. Is het niet aan die "achterban" zelf om te bepalen als ze beledigd worden of niet? Ah nee. Niet bij het Vlaams Belang want daar heeft het partijbestuur bepaald dat "de VB-kiezers geen stemadvies (van anderen) nodig hebben" (lees: moeten doen wat het bestuur hun oplegt). > dL Cheerio! Kr. Bonne. |
![]() |
#37 |
|
![]() "Kristoff Bonne" <[email protected]> schreef in bericht news:[email protected]... > Gegroet, > > dL schreef: >>> Nu de artieste hun mening willen uiten, schreeuwt het blok moord en >>> brand. > >> Waar doen ze dat? >> Dewinter waarschuwt de artiesten dat ze vanwege hun anti-belang >> uitlatingen hun achterban beledigen. > > Is het niet aan die "achterban" zelf om te bepalen als ze beledigd > wordt of niet? > > > Ah nee. Niet bij het Vlaams Belang want daar heeft het partijbestuur > bepaald dat "de VB-kiezers geen stemadvies (van anderen) nodig hebben", > dus zal het partijbestuur ook wel bepalen als je beledigd bent of niet. > Ook al een partij geweten welke een advies nodig heeft van de tegenstander ? De VLD mischien wel, die hebben steeds advies nodig van de Sp-a/PS of ze mogen hun regering opdoeken. -- Ghingis Khan http://www.lotuschild.org/ http://www.khadag.org/ http://www.snowleopard.org/ >> dL > Cheerio! Kr. Bonne. |
![]() |
#38 |
|
![]() Gegroet,
dL schreef: >> Nu de artieste hun mening willen uiten, schreeuwt het blok moord en brand. > Waar doen ze dat? > Dewinter waarschuwt de artiesten dat ze vanwege hun anti-belang > uitlatingen hun achterban beledigen. Is het niet aan die "achterban" zelf om te bepalen als ze beledigd wordt of niet? Ah nee. Niet bij het Vlaams Belang want daar heeft het partijbestuur bepaald dat "de VB-kiezers geen stemadvies (van anderen) nodig hebben", dus zal het partijbestuur ook wel bepalen als je beledigd bent of niet. > dL Cheerio! Kr. Bonne. |
![]() |
#39 |
|
![]() On Mon, 10 Jul 2006 09:25:54 +0200, Kristoff Bonne
<[email protected]> wrote: >Gegroet, > >dL schreef: >>> Nu de artieste hun mening willen uiten, schreeuwt het blok moord en brand. > >> Waar doen ze dat? >> Dewinter waarschuwt de artiesten dat ze vanwege hun anti-belang >> uitlatingen hun achterban beledigen. > >Is het niet aan die "achterban" zelf om te bepalen als ze beledigd >worden of niet? > > >Ah nee. Niet bij het Vlaams Belang want daar heeft het partijbestuur >bepaald dat "de VB-kiezers geen stemadvies (van anderen) nodig hebben" >(lees: moeten doen wat het bestuur hun oplegt). Vioila, het hele gebeuren is dus toch stem advies tegen het VB. Blij dat je dat ook beseft. dL |
![]() |
#40 |
|
![]() Koen Godderis schreef: > Walter Grootaers, zanger en tv-presentator : en VLD-gemeenteraadslid in Lier. > ,,Artiesten mogen het podium > gebruiken om een politiek statement te maken. Ik sta volledig achter het > idee. De aandacht voor de problematiek is terecht. Toch zit ik met een > dubbel gevoel. Het initiatief is té georchestreerd en heeft een te zware > politieke kleur gekregen. De timing, een week voor de verkiezingen, is ook > heel jammer. Ik vrees voor een averechts effect in het stemhokje. Men hadde > concerten beter op 11 juli gepland, dan zou de boodschap bij de mensen beter > blijven hangen zijn. Ik denk niet dat ik ga kijken. Nee, de Kreuners zijn > niet gevraagd. We zouden er ook niet op ingaan.'' > > Bron: De Standaard weekend > > --- > > Goed zo, een non-politieke Vlaamse muziekgroep zoals De Kreuners verdient > elks waardering. Walter is een politicus. Van de VLD. De partij waar men het meeste roept om het cordon te laten voor wat het is. Deze uitspraak van Walter verbaast mij niet. |