![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst | Markeer forums als gelezen |
Buitenland Internationale onderwerpen, de politiek van de Europese lidstaten, over de werking van Europa, Europese instellingen, ... politieke en maatschappelijke discussies. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#21 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
De laatste groep vallen onder misdadigers. Ik kan best begrijpen dat je graag op een forum een beetje de stoere moslimheld wilt uithangen, maar je mag niet gaan verwachten dat ik een goedpraten van terrorisme zal tolereren. Dit is exact wat gebeurd met wat jij beschrijft als herdenking. Herdenk in alle stilte, maar kom er aub niet mee naarbuiten.
![]() |
![]() |
#22 | |
Staatssecretaris
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#23 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Wat wil je? Dat we ons verlagen tot hetzelfde terroristen-niveau en een (mini?)genocide organiseren onder alle moslims?
![]() |
![]() |
![]() |
#24 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#25 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Tegelijk toont het ons dillemma aan : de achillespees van de 'Westerse beschaving' (democratie, vrijheid, voorspoed,..) is inderdaad haar onmacht ten opzichte van de barbaarsheid van bijvoorbeeld de Moslim-dictaturen, hun immoreel terrorisme en vooral hun haatpredikende imams en ayatolla's. Een genocide (zelfs mini-genocide) is een beetje ovedreven. Maar een hardere aanpak zou moeten kunnen. Het probleem is dat een democratische leider in een democratisch land meteen wordt bekritizeerd en teruggefloten door eigen publiek en eigen democratische collega-landen . (Kijk maar naar de V.S. en Israel) |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#26 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Waarom islam"fobie"? Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#27 | |
Parlementslid
|
![]() Citaat:
Maar dan moet je achteraf niet komen klagen. Ik stel voor om een van volgende gebeurtenissen te vieren. De dag waarop........ Mohammed zijn laatste adem uitblies. De val van Grenada De nederlaag nabij Wenen De oorlogen waarbij Israël 6 buurlanden in het stof doet kruipen De dood van Khomeini of koning Hassan enz enz .....
![]() |
![]() |
#28 |
Minister-President
|
![]() Wat een schitterend stukje demagogie:
Islam terroristen vergelijken met verzetsstrijders tegen de Duitse bezetter... Effe de puntjes op de i zetten: Wat mij betreft zijn die psychos de bezetters en zouden wij verzet moeten plegen tegen hen! Maar de gemiddelde autochtoon is daar net een beetje te braaf voor. Verstandig rechtse groeten. |
![]() |
![]() |
![]() |
#29 |
Burgemeester
|
![]() hier heb ik geen woorden voor,ik kan enkel zeggen DIT IS BUITENGEWOON SCHANDALIG!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!ja dat is het een schandaal,een schandaal en nog eens een schandaalPOLITIEKES TREK JULLIE OGEN ES OPEN PLEAZE
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]()
![]() |
#30 | |||
Banneling
|
![]() Citaat:
Je hebt nu heel mooi uitgelegd wat ze hadden kunnen misdoen, dat je ze niet wil hebben hier, maar kan je nu (voor de volledigheid en de geloofwaardigheid) ook zeggen wat ze écht misdeden? Welke aanslag ze pleegden? Wie ze vermoorden? |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#31 |
Provinciaal Statenlid
|
![]() Neen, Filosoof, ik kan daar hier niet over uitweiden, zijt ge zot geworden, op uwen kop gevallen, blijven botsen? Hebde gij goesting dat ik morgen dood lig? Ge hebt nog altijd niet door precies om wat voor een ellendelingen het hier gaat hé?
Enfin, als ge dan toch wil weten wat die mannen misdaan hebben, vraag het dan eens aan ene Melika (weduwe van één van de moordenaars van Massoud die jankend op het belgisch consulaat in Islamabad politiek asiel gaan vragen is na de zelfmoordaanslag van haar man). Onder andere... En onze flikken weten daarvan, en buiten mijzelf weten nog veel mensen daarvan, maar wij houden onze mond want wij hebben kinderen en hebben best wel goesting om nog wat verder te leven... Zo goed? Nerd. Ah, nog iets, van verscheidene ooggetuigen heb ik gehoord hoe het er in Jellalabad in het kamp van de Bin-Laden clan (waar ook mensen uit het Trabelsi-proces aanwezig waren) aan toe ging op 12,13 en 14 september na de aanslagen : groot feest, kalashnikovs afgevuurd, schapen geslacht en geroosterd, tevredenheid, wat zeg ik, geluk alom wegens het slagen van waar Bin Laden al zo lang van droomde... Trouwens, deze mensen wisten op voorhand dat er zoiets ging gebeuren... Dan is het toch maar doodnormaal dat deze grootse gebeurtenis jaarlijks wordt herdacht? Enfin, op islamplaneet dan toch... Dutch
http://www.faithfreedom.org http://dutch.faithfreedom.org/forum islamisme is een waanzinnige, fascistische cultus en gematigde islam is hun paard van Troje In islam erft een vrouw slechts de helft van wat haar broer krijgt |
![]() |
![]() |
![]() |
#32 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#33 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Bof ,een aanslag op Kleine Brogel had een hoop Belgische militairen het leven kunnen kosten, doordat het plan van onze Moslim partizanen het opblazen van een kantine betrof.
Nu 2 hersencellen van mij vertellen dat dit een afleidingsmaneuver zou kunnen zijn, met Kleine Brogels publieke geheim in het achterhoofd.De opslag van atoombommetjes om onder gevechtstoestellen te hangen. Deze dingen zijn echt verplaatsbaar met een paar man en een bestelwagen.(wel goeie radio-afscherming voorzien, om de GPStracing ,en de occasionele straling tegen te houden) Maar kom, dat is wat te ver gedacht? Of nog een beter idee, kompleet van de pot gerukt, maar ook mogelijk. Door een aanslag te plegen op Kleine Brogel de Amerikanen(en de Belgische overheid) verplichten hun grootschalig speelgoed te verplaatsen,en zo de natte droom van een hele hoop groentjes te verwezelijken.Islam als Milieuterroristen....
![]() |
#34 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
wees gerust, ik ben NIET op mijn kop gevallen en blijven botsen ![]() 1)Wat in Afghanistan gebeurt is het andere eind van de wereld... en daar hebben de Marokkanen of Turken (thuis of hier!) bitter weinig mee te maken, op enkele uiterst zeldzame uitzonderingen na. 2) de USA hebben daar in Afghanistan zéér smerig spel gespeeld, (door juist de achterlijkste clanhoofden te steunen tegen de regering die hervormingen begon door te voeren, doch op de guerilla van de clans stootte en dan russische hulp inriep), onder andere door vervalste (of uit hun verband gerukte) korancitaten in de scholen te verspreiden, om een Jihad tegen Rusland te ontketenen, met miljarden $$, met de modernste bewapening (Stingerrakketten), recrutering en opleiding van de mujaheddin over de ganse wereld door Bin Laden(zakenrelatie van Bush!), met steun van de CIA en de engelse SAS. Toen ze gestopt zijn die mannen te steunen omdat de USSR er idd. aan tenonder is gegaan en de "oudstrijders" van Afghanistan in hun thuislanden niet als helden werden onthaald ![]() Neem van gerust me aan dat in de wereld ook véél niet-moslims op 11 september een smakelijk binnenpretje gehad hebben (wat dacht je van Cubanen, al tientallen jaren onder een wrede blokkade, wat dacht je van Chili, Argentinië, Guatemala en andere zuid en midden amerikaanse landen, waar de US hun dictators geïnstalleerd hebben?Wat dacht je van de Angolezen, die al tientallen jaren in burgeroorlog leven, omdat de US de verkiezingsuitslagen niet wilden aanvaarden en het UNITA van wijlen Savimbe rijkelij van wapens voorzagen om een burgeroorlog te beginnen?) Sta er ook eens bij stil dat de fameuze "anthraxbrieven" uiteindelijk niets met islamieten te maken hadden, maar dat het virus wel degelijk uit een US militair laboratorium kwam. Als jouw ex niet in iets als de aanslag op Massoud betrokken was riskeer je niet meer dan scheldwoorden denk ik. (anders zouden de straten van Europa al lang rood van bloed zien.... dan zouden allang islamietische commandos de Harkis in Frankrijk aan 't opruimen zijn, om zich te wreken voor het verraad van de Harkis, wat dus niet gebeurde..)Trouwens, wat is er uiteindelijk met de weduwe van die moordenaar gebeurd? Ik volgde dat niet. (is het wel gebruikelijk dat België politiek asiel verleent aan familieleden van terroristische moordenaars?) Gewoon politiek doorzicht gebruiken en niet van alles een potje maken omdat het in je kraampje past. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#35 | ||
Banneling
|
![]() Citaat:
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#36 | |||
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#37 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#38 |
Parlementsvoorzitter
|
![]() er zijn weinig zekerheden in dat verhaal.. Zo is het nog steeds niet volledig duidelijk wat nu precies het doelwit was. Trabelsi mag dan wel zeggen Kleine Brogel, maar er zijn serieuze indicaties dat de Amerikaanse ambassadein Parijs het eigenlijke doelwit was. Een mogelijk motief om hierover te liegen is dat Trabelsi en co liever niet worden uitgewezen aan Frankrijk, waar de straffen sowieso een stuk hoger liggen.
Dit gezegd zijnde denk ik dat het over het algemeen correct is te stellen dat Belgie géén doelwit op zich vormt voor Islamterroristen. Natuurlijk, zoiets kan snel veranderen, dus waakzaamheid is geboden. het grote probleeem dat zich stelt is natuurlijk dat diue mannen met plezier naar hier afgezakt komen, omdat het een relatief veilige toevluchtshaven is. De dreiging is in mijn ogen in elk geval niet echt acuut. Wel is er een middenlange tot lange termijn dreiging van Islamisten die meer en meer allochtonen willen bekeren tot een extreme vorm van godsdienstbeleving. Dat is volgens mij dan ook een van de grootste uitdagingen waarmee de Belgische democratie tussen dit en de volgende dertig jaar mee te maken gaat krijgen. Preventie, gelijke kansen en voldoende hard aanpakken van zij die een regelrechte bedreiging vormen voor ons staatsbestel, en dan maar hopen dat de boodschap overkomt..
![]() |
#39 | |
Burgemeester
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#40 | ||
Banneling
|
![]() [quote="Seba"]
Citaat:
Citaat:
Mindpolice dus... Toch enkele principes uit ons recht voor jou: -iemand kan enkel veroordeeld worden voor misdaden die hij bedreven heeft, anders moet jij nu direct veroordeeld worden ..... -en 't moet nog bewezen zijn ook: een "bekentenis" na "aftoeken" of onder bedreiging volstaat zeker niet.... helaas lopen er nog mensen als jij rond die dat niet begrijpen. Waarom lette je niet beter op in de klas? |
||
![]() |
![]() |