![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst | Markeer forums als gelezen |
Over koetjes en kalfjes... Op verzoek van de gebruikers van dit forum: een hoekje waarin je over vanalles en nog wat kan praten... De boog moet namelijk niet altijd gespannen staan hé. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#21 | ||||
Minister
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#22 |
Banneling
|
![]() effe tussendoor; ('k wist niet dat de topic gesplitst was...)
Paulus de Boskabouter schreef: Het is duidelijker en duidelijker geworden de laatste tijd; mijn vrouw en ik groeien uiteen. (…) Toen ik vandaag alleen mijn weegs ging, tegen de tijd dat de zon ondergaat, kwam ik een oud vrouwtje tegendat aldus tot mij sprak: “Vaak sprak Zarathustra ook tot ons vrouwen maar nooit sprak hij over ons de vrouw.” (…) En ik liep het oude vrouwtje tegemoet en sprak aldus tot haar: 'Alles aan de vrouw is een raadsel, en alles aan de vrouw heeft één oplossin en dat is: zwangerschap. De man is voor de vrouw een middel: het doel is altijd het kind. Maar wat is de vrouw voor de man? Twee dingen wil de echte man: gevaar en spel. Daarom wil hij de vrouw als het gevaarlijkste speelgoed. De man moet opgevoed worden tot oorlogvoeren en de vrouw ter ontspanning van de krijgsman: al het andere is dwaasheid. (...) De man dient de vrouw te vrezen als zij liefheeft; dan brengt ze om het even welk offer en heeft al het andere voor haar geen waarde. De man dient de vrouw te vrezen als zij haat: want de man is in de grond van zijn hart alleen maar kwaadaardig, maar de vrouw is dan slecht. Wie wordt door de vrouw het meest gehaat?—Aldus sprak het ijzer tot de magneet: "ik haat je het meest omdat je me aantrekt, maar niet sterk genoeg bent om me naar je toe te trekken!" Het geluk van de man luidt: ik wil. Het geluk van de vrouw luidt: hij wil.'(...) Toen antwoordde mij het oude vrouwtje: 'Veel aardige dingen heeft Zarathustra mij gezegd en vooral voor hen die er jong genoeg voor zijn. (...) En neem nu als dank een kleine waarheid in ontvangst! Daar ben ik toch oud genoeg voor! Een kleine waarheid. Wikkel ze in en snoer haar.de mond: anders schreeuwt ze luidkeels, deze kleine waarheid!' 'Geef me je kleine waarheid, vrouw!' zei ik. En het oude vrouwtje sprak aldus: 'Ga je naar een vrouw? [size=6]Vergeet dan de zweep niet!' [/size] Also sprach Zarathustra. ( Vom alten undjungen Weiblein)¨Friedrich Nietzsche |
![]() |
![]() |
![]() |
#23 | |||
Staatssecretaris
|
![]() Citaat:
![]() ![]() ![]() ![]() Sex tijdens de regels "kleurt je dag" toedoem toedoem!!!!
![]() |
![]() |
#24 |
Staatssecretaris
|
![]() Sex tussen de regels?
Veel fantasie, droom maar verder.
![]() |
#25 | |
Staatssecretaris
|
![]() Sex tussen de regels????
Veel zoekplezier. Citaat:
![]() |
![]() |
#26 | ||
Minister-President
|
![]() Citaat:
![]() ![]() ![]() |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#27 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Eén groot pleidooi voor vunzigheden, tot en met necrofilie toe........
![]() |
![]() |
![]() |
#28 | |||
Staatssecretaris
|
![]() Citaat:
![]() ![]()
![]() |
![]() |
#29 | |
Burgemeester
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#30 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() bende **** ** ******* van een *** ***** *** maniakken!
![]() |
![]() |
#31 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
De oorzaken van liberalisme staan uitgebreid beschreven in de DSM-5 Een dag niet gelachen is een dag dichter bij uw N-VA lidmaatschap. De motivatie van een N-VA kiezer: https://forum.politics.be/showpost.p...7&postcount=54 |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#32 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() al eens andere posts van mij gelezen?
![]() |
![]() |
#33 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() ![]()
De oorzaken van liberalisme staan uitgebreid beschreven in de DSM-5 Een dag niet gelachen is een dag dichter bij uw N-VA lidmaatschap. De motivatie van een N-VA kiezer: https://forum.politics.be/showpost.p...7&postcount=54 |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#34 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
![]() |
#35 |
Minister-President
|
![]() De sterretjes en andere opvallende tekens zijn soms ook een manier om gebrek aan inspiratie te verdoezelen.
Godv**§%##£&@%µ##$ !