Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Algemeen > Buitenland
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst Markeer forums als gelezen

Buitenland Internationale onderwerpen, de politiek van de Europese lidstaten, over de werking van Europa, Europese instellingen, ... politieke en maatschappelijke discussies.

Bekijk resultaten enquête: gaat u?
Ik ben zeker van niet 15 75,00%
Ik moet er nog eens over nadenken 2 10,00%
Ik ga zeker 3 15,00%
Aantal stemmers: 20. Je mag niet stemmen in deze enquête

Antwoord

Discussietools
Oud 17 september 2003, 20:19   #21
eigeeltje
Burgemeester

eigeeltje's schermafbeelding

Standaard

[quote="ICE-MAN"]een vriend van me heeft 5 jaar in irak gewerkt voor een belgisch bedrijf dat er "ondergrondse bunkers om vliegtuigen in te stallen en fabrieken om weet ik veel wat te produceren" gebouwd hebben midden in de woestijn, waarom hoor ik hierover niets in de media, zouden die fabriekjes er zijn om pantoffels of schoentjes te produceren voor de iraakse kindjes of om chemische troep te maken..... of erger ? [/quote

Heeft u vriend daar bewijzen van? Als hij die heeft waarom zend hij ze dan niet door naar de bevoegde instanties? U verhaal heeft heel weinig geloofwaardigheid.
eigeeltje is offline   Met citaat antwoorden
Oud 18 september 2003, 10:31   #22
Jorge
Gouverneur

Jorge's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door eigeeltje
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door ICE-MAN
een vriend van me heeft 5 jaar in irak gewerkt voor een belgisch bedrijf dat er "ondergrondse bunkers om vliegtuigen in te stallen en fabrieken om weet ik veel wat te produceren" gebouwd hebben midden in de woestijn, waarom hoor ik hierover niets in de media, zouden die fabriekjes er zijn om pantoffels of schoentjes te produceren voor de iraakse kindjes of om chemische troep te maken..... of erger ?
Heeft u vriend daar bewijzen van? Als hij die heeft waarom zend hij ze dan niet door naar de bevoegde instanties? U verhaal heeft heel weinig geloofwaardigheid.
De hele westerse wereld heeft mee gewerkt aan de (herop)bouw van Iraq. Belgische bedrijven hebben er ook oa hotels & olie-rafinaderijen neergepoot. En hierover is al eens een reportage geweest op Canvas.

Helaas is er een congres van Agalev de 27ste, dus kan ik niet aanwezig zijn op de betoging.
Jorge is offline   Met citaat antwoorden
Oud 18 september 2003, 17:38   #23
Antoon
Secretaris-Generaal VN

Antoon's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Jorge
Helaas is er een congres van Agalev de 27ste, dus kan ik niet aanwezig zijn op de betoging.
Je moest dus een keuze maken tussen mee te gaan lopen in een pathetische anti-amerika en anti-israel demonstratie, of te gaan zitten op een congres van de afgeschreven Agalev.

Exciting choices !

Discussietools

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 20:50.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be