![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst | Markeer forums als gelezen |
Buitenland Internationale onderwerpen, de politiek van de Europese lidstaten, over de werking van Europa, Europese instellingen, ... politieke en maatschappelijke discussies. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#21 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#22 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Ik stel vast dat u niet ontkent dat Israël de facto even terroristisch is.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#23 |
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#24 | |
|
![]() Citaat:
Israël is een herkend land Hesbollah is een criminele organisatie. Ze doen beiden gruwelijke dingen maar het eerder besproken verschil maakt al veel verschil... Israël heeft al veel te verduren gehad van zijn buren dat stel ik vast. Zij ook van Israël maar het effect is veel minder door de omvang van terrein en aantal... |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#25 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
Hoedanook, het zal een onschuldige burger worst wezen (vergeef me de uitdrukking) of zijn kindjes uiteengereten werden al gevolg van "terrorisme" dan wel van de acties van een "legitieme" staat. Maar daar maakt uw christelijk geweten maar al te graag abstractie van, zo bleek uit die vorige thread. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#26 | |
|
![]() Citaat:
Als er toch doden vallen laat ze vallen voor een goeie zaak (ontwapenen van een bende gevaarlijke criminelen) en niet voor niks (katuchas op joodse nederzettingen). |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#27 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Misschien dat onze Fruitvlieg het beter begrijpt als die perfesser voor zou stellen om het Vlaams Belang te bewapen als staat binnen de staat, en aan de internationale gemeenschap te vragen zich tot het Vlaams Belang te richten indien ze iets willen zeggen over België;
Ben ervan overtuigd dat de Fruitvlieg dit een schitterend voorstel vindt, vermits het Vlaams Belang een politieke partij is die in het parlement zit. Laatst gewijzigd door circe : 29 augustus 2006 om 15:12. |
![]() |
![]() |
![]() |
#28 |
|
![]() Syrië heeft de Sheeba-boederijen als Libanees grondgebied erkend. De VN heeft daar weliswaar anders over beslist. (En Israël houdt zich sinds het begin qua militaire acties zelf al niet aan de VN-grens van 2000.)
Verder heeft Nasrallah in 2000 ook gezegd dat hij zal blijven strijden tot (Oost-)Jeruzalem en de Bezette Palestijnse Gebieden bevrijd zijn. Ik meen trouwens ook dat Israël nog steeds Zuid-Libanon als gebiedsuitbreiding op oog heeft, of dat ze toch zeker de controle daarover willen. |
![]() |
![]() |
![]() |
#29 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Zo rechtvaardigen u en Ostyn en de Angelsaksische warlords de gruwelijkheden tegenover zichzelf. Maar hoe leggen jullie dat uit aan de slachtoffers zélf?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#30 |
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#31 | |
|
![]() Citaat:
Ik begrijp uit uw posting dat u een grondige afkeer hebt van internationaal recht en de wetten van de jungle verkiest. Ik ben het daar niet met u eens. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#32 | |
|
![]() Citaat:
![]() ![]() ![]() ![]() angelsaksische warlord?? Zeg euhm kijk eens in je geschiedenis boeken he wat oorlog is... Was Hesbollah ontwapend een paar jaar geleden zoals werd voorgesteld en aanvaard dan waren deze doden niet nodig! |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#33 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
![]() Overigens: (om maar één ongerijmdheid in uw ridicule vergelijking te noemen) w�*�*r precies toon ik mij voorstander om om het even wie te BEWAPENEN? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#34 | |
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#35 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#36 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Er is helemaal niet zoveel verschil tussen de staat Israël en Hezbollah. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#37 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#38 | |
|
![]() Citaat:
Een leuke techniek daarvoor is antwoorden met een vraag. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#39 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Daar gaat het dus wél over, zie de quote van die prof die je zélf meermaals aanhaalt. Israël heeft zich teruggetrokken, er zijn gevangenen uitgewisseld (niet allemaal, maar dat is normaal), maar Hezbollah is niet ontwapend, en heeft Israëlische soldaten ontvoerd. Pas daarna is de oorlog (en de nieuwe situatie nu) ontstaan.
![]() |
#40 |
|
![]() |
![]() |
![]() |