![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst | Markeer forums als gelezen |
Buitenland Internationale onderwerpen, de politiek van de Europese lidstaten, over de werking van Europa, Europese instellingen, ... politieke en maatschappelijke discussies. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#21 |
Minister-President
|
![]() Een heel interressante poster. In Amerika zijn er zo weinig bruinhemden dat je fake posters moet maken om ze in beeld te krijgen. In een ander land veel dichter bij ons thuis kan je fascisten gewoon fotograferen tijdens een van hun massa-meetings. Maar die zien jullie niet.
![]() Laatst gewijzigd door Kaal : 4 september 2006 om 10:28. |
![]() |
![]() |
![]() |
#22 |
Minister-President
|
![]() Sorry maar in mijn ogen gaat het hier om een onzinnige ongeïnformeerde thread. You invite it.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#23 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Hoeveel van die 'rommelinfo' is hier ondertussen al verschenen? Van holle aarde en holle maan tot reptielen-verhaaltjes. Waarom zou het verhaal van een waanzinnige serieus moeten onderzocht worden? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#24 | |
Gouverneur
|
![]() Citaat:
Papavervelden in die hoeveelheid zijn makkelijk opspoorbaar per sateliet. Dan sproeien met een soort "agent orange" en weg papaver. Alleen een kleine hoeveelheid voor medische doeleinden, onder streng internationaal toezicht met elk jaar een ander management (anders begint de vriendjespolitiek weer). |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#25 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() De CIA is een van de grootste drugsimport en exporteurs in de wereld. Enorme inkomsten dat ze eruit halen.
Denk je dat de regeringen niet weten waar die papavervelden liggen en er geen korte metten mee zouden kunnen maken? Ze willen het geld, het is een luctratief handeltje.
![]() |
![]() |
#26 | |
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#27 | |
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#28 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Ondertussen blijft the bottomline nog altijd hetzelfde : Put your money where your mouth is (maw : staaf je beweringen met ernstige bronnen of verwacht een koeievlaai in your face.) Spijtig als je dat ambetant vindt maar ik heb er effectief een probleem mee om de gratuite vuilspuiterij van Exodus en Pindar hier te verdragen. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#29 | |
|
![]() Citaat:
Laatst gewijzigd door Heftruck : 4 september 2006 om 12:51. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#30 |
|
![]() Wij doen niet aan vuilspuiterij, ernstige allegaties moeten onderzocht worden, zeker wanneer het publieke figuren een een enorm verantwoordelijk functie betreft.
![]() |
![]() |
#31 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Dat noem ik gratuite en beledigende vuilspuiterij. Onderzoek het zoveel je wil en als je een onderbouwde aantijging hebt : post die dan Maar tot die tijd : stfu. Nonsens copy/pasten van roddel-websites is GEEN verdienste. ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#32 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
Zie je echt niet in hoe onredelijk jouw betoog is? Fascistische oorloggstokers die heel hard hun best doen om al de sumboliek van de nazi's over te nemen, nazi-groet en negatie van de holocaust incluis, daar heb je niets over te zeggen. Maar de Bush administratie, die noem je fascistisch. We hebben daar geen enkel bewijs van, maar we moeten het absoluuut onderzoeken. Sorry maar ik begrijp die houding niet. Het lijkt een obsessie. Amerika moet blijkbaar fascistisch zijn. Wij moeten altijd het ergste geloven over Amerika. Moest je nu zeggen : "Bush is corrupt en verkocht aan het grote kapitaal", dan ben ik nog steeds niet akkoord, maar daar zijn tenminste aanwijzingen voor. We kunnen erover discussiëren. We kunnen ook praten over de catastrofale gevolgen van het buitenlands beleid van Bush. Ik geloof niet dat die catastrofaal zijn, maar ik kan begrijpen waarom mensen dat zouden denken. Maar van Bush een fascist maken? Sorry, neen. Ik heb na de eerste zwarte zondag heel bewust een aantal dikke boeken gekocht over de jaren 30, omdat ik wou weten hoe het zat met die banden tuissen het VB en de nazi-periode. Ik denk dus dat ik iets weet over "fascisme". En ik zie niets in Amerika of in de Amerikaanse regering die mij aan fascisme doet denken. Echt niets. Sorry. Verder volg ik Parcifal 100% als hij het over jullie "bronnen" heeft. Van dezelfde bronnen hebben wij vernomen dat de maan hol is. Hoe wil jij nu in Godsnaam ernstig genomen worden als je het van die bronnen moet hebben? Laatst gewijzigd door Kaal : 4 september 2006 om 13:46. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#33 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
Kan je dat begrijpen? Dat mensen die sprookjes lezen rond 9-11 en die niet overtuigend vinden? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#34 | ||
|
![]() Citaat:
![]() Trouwens, er zijn aanwijzingen ervoor waardoor wetenschappers al geopperd hebben dat de maan hol kan zijn. Het komt niet zomaar uit de lucht vallen. Citaat:
![]() |
![]() |
![]() |
#35 | |
|
![]() Citaat:
2) Ik heb niets tegen de Amerikanen zelf hoor. Maar de manier waarop de VS wordt geregeerd is gewoonweg schandalig naar democratische en vrijheidsgerichte normen. Waarom richt ik mijn boog op de VS en niet op bijvoorbeeld Libanon? Omdat de VS een wereldmacht is. Maar als je tegenwoordig ook maar iets kritiek durft te geven, dan wordt je uitgemaakt voor anti-amerikaans en weet ik veel wat voor zever. 3) Maar dat zeg ik niet. 4) Dan had ik graag uw argumenten gehoord. 5) Ik heb het niet van die bronnen. Ik ben het beu dat jullie iedereen over één kam scheren, ik ben Exodus niet, ik ben Pindar niet, ik ben 2004gun niet. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#36 | ||
Minister-President
|
![]() Citaat:
Citaat:
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#37 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
Laatst gewijzigd door Kaal : 4 september 2006 om 14:52. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#38 | |
|
![]() Citaat:
Ik vind dat de VS op een fascistische manier door de Bush-administratie bestuurd wordt. Daar zit ik inderdaad deels mee in het vaarwater van Exodus. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#39 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
Tentweede, jij die hier wel eens durft te beweren goed geinformeerd te zijn over de US, en jij gaat hier nu het drugsgebruik van Clinton en Bush in twijfel trekken??? Erger nog , de mensen die deze FEITEN vertellen beledigen??? ![]() Jezus zeg. Van Bush is er ooit zelfs een deel van eentelfoongesprek als bewijs. Sorry he vriend, maar hier scoor je slechte punten hoor. Waarom toch altijd dat hokjesdenken. Jij doet me in al je naiviteit een beetje denken aan links tentijde van de opkomst van het VB. Zelfs als De Winter beweerde dat één en één twee is, zouden Jos Geysels of Yves de Smet nog moeite gedaan hebben om het volk (en vooral zichzelf )te overtuigen dat hij toch niet helemaal gelijk had. Jij bent net hetzelfde als het om pindar en exodus gaat. Ze hebben daar een woord voor: bevooroordeeld. Dit is denk nu al de derde vierde keer dat Ik het gezien heb dat je exodus bij een bewering uitkafferd, waarvan later blijkt dat die bewering klopte. In geen enkel van de gevallen had je zelfs de decency je achteraf te excuseren. In dit geval maak je de fout de topicstarter af te rekenen op een bewering van exodus. (want mocht nu nog Bush of Clinton, of welke hoge pief dan ook NIET aan de drugs zitten of hebben gezeten, dan nog is de tekst van de topicstarter (en z'n bemerking) zeker op z'n plaats. De CIA runt bepaalde drugcartels!!! Daar zijn BEWIJZEN van . ON RECORD. Een van de eersten die ermee naar buitenkwam heeft btw NIET de Pullitzer prijs gewonnen, maar is vermoord. Dus je mag dan wel een technish en wetenschappellijk en wiskundig wonderkind zijn, van de War on Drugs in de VS en welke rol de DEA en de CIA daarin spelen, heb je blijkbaar niet veel soep gegeten. Dus laat je denigrerend toontje in deze topic over dit onderwerp maar even achterwege. 't Is in dit geval nogal érg misplaatst, begrijp je.
![]() |
![]() |
#40 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |