![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst | Markeer forums als gelezen |
Gemeenteraadsverkiezingen 2006 In dit forum kun je alles kwijt dat verband houdt met de gemeenteraadsverkiezingen van 8 oktober 2006. |
|
Discussietools |
![]() |
#21 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
ra·cis·me (het ~)1 het uiten van minachting, vijandigheid of haat van het ene ras jegens een ander, voortkomend uit een gevoel van meerwaarde => rassendiscriminatie, rassenhaat2 rassentheorie dis·cri·mi·na·tie (de ~ (v.))1 ongeoorloofd onderscheid dat gemaakt wordt op grond van bepaalde kenmerken => achterstelling2 onderscheiding |
|
![]() |
![]() |
#22 |
Partijlid
|
![]() vorige keer ook bijzitter geweest , was ne keer plezant , ook goed "geholpen" met de ouwe pallullen die aan dien computer nie aanuit konden
|
![]() |
![]() |
#23 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
#24 | |
Provinciaal Gedeputeerde
|
![]() Citaat:
Coekie |
|
![]() |
![]() |
#25 |
Partijlid
|
![]() beetje sturen , he , da ze het juste bolleke zwart maken
![]()
#26 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
#27 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ik dacht dat rassen niet bestonden in het PC taalgebruik, ... racisme kan dus ook niet bestaan, als ge het zo wilt spelen, spelen we mee hé... ![]() |
|
![]() |
![]() |
#28 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
#29 |
Partijlid
|
![]() vooral snel zijn
![]() ![]() ene oosteuropeaan maakte het wel heel gemakkelijk : die vroeg gewoon wat hij moest stemmen volgens mij en hij deed het nog ook begot ![]() ![]() ![]()
#30 |
Banneling
|
![]() Ge kunt altijd om er onderuit te komen een splinterpartijke oprichten genaamd 'WDNM' of 'Wij Doen Ni Mee'.
Dan zijt ge uwe dag niet kwijt aan dat gezever. |
![]() |
![]() |
#31 |
Banneling
|
![]() Of trakteer jezelf en je vrouw op een reisje in het buitenland.
![]() |
![]() |
![]() |
#32 | |
Staatssecretaris
|
![]() Citaat:
Kan er iemand snel antwoorden, want ik ga vanavond de brieven eens schrijven. en reken maar dat de telaatkomers in "mijn" bureau het zéker vlaggen zullen hebben ![]() |
|
![]() |
![]() |
#33 |
Vreemdeling
|
![]() Ik ben ook opgeroepen om te fungeren als bijzitter (stembureau met manuele stemming).
Ik heb hierover wel een vraagje. Ik word gevraag om 7.15 aanwezig te zijn, maar wil dat dan ook zeggen dat ik na sluiting van de stembureau's nog stemmen moet tellen? Of zijn dat andere opgeroepenen? Indien ik naderhand ook nog moet tellen dan snap ik niet goed waarom bijzitters van elektronische stembureau's meer betaald krijgen... |
![]() |
![]() |
#34 | |
Staatssecretaris
|
![]() Citaat:
bijzitters in electronische stembureau's worden meer betaald omdat die bureaus langer openblijven (tot 16 u) |
|
![]() |
![]() |
#35 |
Europees Commissaris
|
![]() De urnen worden verzegeld en gaan dan naar een telbureau. en dat kan laat, of heel vroeg in de morgen worden. afhankelijk of het aantal stemmen klopt.
|
![]() |
![]() |
#36 |
Vreemdeling
|
![]() tipje voor de bijzitters in een elektronisch buro:
zeg nooit dat je iets van computers kent, en doe alsof je nog nooit een muis hebt gezien. Er zijn plezantere jobkes dan het 'geldig' maken van rond de 500 stemkaartjes. Dit gebeurt op volgende efficiënte wijze: Neem een kaartje van de stapel, stop in de kaartlezer van de PC, wacht een paar seconden tot het machien het kaartje heeft geldig gemaakt, haal het kaartje uit de kaartlezer, leg het op een ander stapelke. Fun gegarandeerd ![]() Maar verder was het wel eens een leuke ervaring... voor 1 keer. |
![]() |
![]() |
#37 |
Banneling
|
![]() als je het allemaal eens wil meemaken, kan je beter als getuige gaan; je kan dan mee met de voorzitter openen en de controles doen, maar de rest van de dag ga en sta je waar en wanneer je wil
kan je wat mensen helpen stemmen (let wel dat mag eigenlijk niet, maar we zijn van goede wil ...) en wat keuvelen met de bijzitters en de kiezers ... |
![]() |