![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst | Markeer forums als gelezen |
Maatschappij en samenleving Dit subforum handelt over zaken die leven binnen de maatschappij en in die zin politiek relevant (geworden) zijn. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#21 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
In mijn verbeelding zie ik geen gevangenissen. Tja dan zou je mij wellicht ergens anders treffen vrees ik. ![]()
![]() |
![]() |
#22 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() Loopt niet zo handig, hoor.
![]() |
![]() |
#23 |
Vreemdeling
|
![]() Hm ik begrijp wel dat sommigen gekant zijn tegen een humane aanpak in de gevangenis. Maar wat wil je dan? Dat men 40 jaar achter tralies zit, zonder comfort of afleiding? Wat voor mens/beest wordt dan vanuit zijn cel de gemeenschap in gecatapulteerd?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#24 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Deze monsters zouden van mij nog de vrijwillige keuze krijgen. Levenslang rotten in een werkkamp. Wel met propere matrassen en werkend sanitair- zolang de gevangen deze dingen niet zelf vernielen. Of anders een spuitje en de verdeling van de organen naar mensen die wel nuttig zijn voor de samenleving. De andere gestraften , tja, werkstraffen lijken me een "echte" straf. dat verdrijft de gewraakte verveling nietwaar. Comfort, een propere matras en werkend sanitair lijkt me een prachtige start. Misschien een boek voor hen die zichzelf voorbeeldig gedragen.
![]() |
![]() |
#25 | |
Gouverneur
|
![]() Citaat:
En dat ze werken om hun verblijf daar te betalen. ![]()
![]() |
![]() |
#26 | |
Gouverneur
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#27 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
En niet eens voor moord of pedo praktijken.
![]() |