![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst | Markeer forums als gelezen |
Buitenland Internationale onderwerpen, de politiek van de Europese lidstaten, over de werking van Europa, Europese instellingen, ... politieke en maatschappelijke discussies. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#21 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#22 |
Banneling
|
![]() Meer over Robert Redeker op deze sites
http://www.debriefing.org/ http://www.primo-europe.org/ http://www.libertyvox.com/phpBB/viewtopic.php?t=1695 http://www.resiliencetv.fr/modules/n...p?storyid=1271 Het werd ook in de engelstalige blogs overgenomen: http://www.jihadwatch.org/archives/013333.php http://www.jihadwatch.org/archives/013350.php Het is dus een schande dat er gisteren GEEN woord over hem gerept werd op de 0110 concerten. |
![]() |
![]() |
![]() |
#23 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
De holocaust industrie wordt trouwens ook vooraanstaande joden als pervers aangeklaagd. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#24 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#25 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
was het concert in Brussel ook 'slegs vir blankes' ? ... die mannen zullen zich toch niet geviseerd gevoeld hebben ?! ... doe al eens iets voor allochtonen ... komen ze niet opdagen ... nog volgens DS was het eigenlijk een elitair publiek ... dat moet toch steken bij de SP-a, niet ? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#26 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() Maar ik zag toch een behoorlijk aantal zwarthuidige medemensen, welliswaar geen turken of marokkanen. (ik heb ze althans niet gezien). En dit was geen evenement voor allochtonen, maar voor verdraagzaamheid... waarom er zo weinig turken of marokkanen waren kan ik moeilijk inschatten. Misschien horen die dat soort muziek niet graag? ![]() (Ik ben ook absoluut geen fan van dat gekweel dat ik soms hoor op TRT en uit de boomcars van die mannen.) Laatst gewijzigd door parcifal : 2 oktober 2006 om 12:15. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#27 |
Minister-President
|
![]() ramadan??
|
![]() |
![]() |
![]() |
#28 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#29 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#30 |
Banneling
|
![]() geef gewoon toe dat je weer niet buiten mocht ! (wilde hier een smiley zetten, maar is dat wel gepast ? maw mag dat wel, lachen met onze eigen vooroordelen)
Laatst gewijzigd door Anna List : 2 oktober 2006 om 12:34. |
![]() |
![]() |
![]() |
#31 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Om te bewijzen dat ze wél verdraagzaam zijn dreigen ze hem van kant te maken. Denkt ge dat iemand nu overtuigd is van hun verdraagzaamheid ? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#32 |
Banneling
|
![]() Hij beweert dat haat en geweld leven in de koran, "het boek der boeken" voor �*lle moslims, en dat Mohamed zichzelf omschrijft als een barbaar daarin. Dat is zo'n beetje de hele islam beledigen... Nou ja, mij laat het eigenlijk wel behoorlijk koud maar hij moet maar de gevolgen kunnen dragen van zijn eigen onverdraagzaamheid.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#33 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
En van mij mag je twijfelen aan het precieze aantal doden. Maar al dat geneuzel maakt er jou geen mindere zielepoot om.
Maar juist omdat ik weinig van de menselijke gesteldheid, de tijden van voorspoed, de partiële vooruitgang verwacht, schijnen de pogingen tot wederaanvang en voortzetting mij evenzovele wonderen toe die de ontzaglijke massa van de kwalen, mislukkingen, zorgeloosheid en dwaling bijna goedmaken. De catastrofen en de ruïnes zullen komen; de wanorde zal zegevieren, maar de orde zal dit ook van tijd tot tijd. Marguerite Yourcenar, Hadrianus' gedenkschriften (1951) |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#34 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Omdat hij de waarheid zegt? Heb je het leven van die "profeet" al eens goed onder de loep genomen? Hoeveel mensen heeft deze apostel van de vredesleer eigenhandig om zeep geholpen of laten helpen? Durf je het zeggen op de duizend juist? Mag dat dan écht niet gezegd worden? Het is niet omdat moslims niet kritisch kunnen nadenken dat de rest van de wereld dat toch ook moet doen? Of is dat onverdraagzaam van de rest van de wereld?
Maar juist omdat ik weinig van de menselijke gesteldheid, de tijden van voorspoed, de partiële vooruitgang verwacht, schijnen de pogingen tot wederaanvang en voortzetting mij evenzovele wonderen toe die de ontzaglijke massa van de kwalen, mislukkingen, zorgeloosheid en dwaling bijna goedmaken. De catastrofen en de ruïnes zullen komen; de wanorde zal zegevieren, maar de orde zal dit ook van tijd tot tijd. Marguerite Yourcenar, Hadrianus' gedenkschriften (1951) |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#35 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#36 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#37 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#38 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#39 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Een niet-moslim, die zelf niet kritisch kan nadenken , moet mij daarover ook niet de les lezen. En sinds wanneer ben jij al de rest van de wereld? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#40 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |