![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst | Markeer forums als gelezen |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#21 |
Parlementslid
|
![]() Ik heb Karel De Gucht ook ontmoet in de Zevende Dag. Hij is inderdaad nors, koel en uiterst arrogant. Hij praat enkel en alleen met zijn eigen fanclub, voor al de rest trekt hij zijn neus op.
Bovendien heeft eens ooit iemand van de CD&V gezegd dat hij de kille blik van een moordenaar had. En ook dat moet ik bevestigen. Maar hem een volbloed democraat noemen is echt wel overdreven. Hoe dikwijls heeft hij al geen mensen op het matje geroepen die een mening hadden, die niet met de zijne overeen kwam? Hoe dikwijls hebben ze het VLD schaamlapje, Hugo Coveliers al niet misbruikt? Ook nu weer, met het migrantenstemrecht mag Hugo Coveliers weer de 'rechtse' kastanjes uit het vuur halen, maar niet aan de alarmbel trekken als het te heet wordt. Enkel een geheime stemming in het parlement zal het migrantenstemrecht kunnen tegenhouden, anders komt het er gewoon wél! Wat de bevolking er ook mag over denken. Voor de VLD is het een verkiezingsstunt! Meer niet. |
![]() |
![]() |
![]() |
#22 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Mijn persoonlijke indruk over Kabouter Karel: zowat de grootste machtswellusteling in de politiek en een dikke hypocriet. Ik moet er niks van hebben.
* Erfopvolging: een ander woord voor discriminatie op basis van afkomst * Solidariteit is een gevoel van samenhorigheid en kan niet opgelegd worden. De N-Z transfers zijn dus per definitie geen solidariteit, want niet vrijwillig * Democratie = demos + kratein (het volk heerst). Een land waar het laatste woord bij politici en niet bij de bevolking ligt, is dus per definitie geen democratie * Er bestaat evenveel bewijs voor het bestaan van god als voor het bestaan van gele ruimtekaboutertjes |
![]() |
![]() |
![]() |
#23 | ||
Gouverneur
|
![]() Citaat:
![]()
"January 15, 1916 - To the Government of Aleppo - We are informed that certain orphanages which have opened also admitted the children of the Armenians. [...]the Government will view the feeding of such children or any effort to prolong their lives as an act completely opposite to its purpose, since it regards the survival of these children as detrimental. - Minister of the Interior, TALAAT." |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#24 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Da zal ik maar geloven, als de vier jaar om zijn, want, : Bertje is de wind van voor aan 't krijgen voor de vliegerkes De NMBS moet nog afslanken of failliet gaan De Post moet nog afslanken of failliet gaan Het migrantenstemrecht, ... Het tekort op de begroting dat er zogezegd niet is, maar er eigenlijk wel is, ... De verkieziningen die eraan komen, ... Het wordt nog ne straffe winter, ... |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#25 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
een politieker mag nors en arrogant zijn, maar moet oprechte en integere standpunten innemen, en dat doet karel de klucht niet. Hij functioneerd enkel als stromannetje van de loge |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#26 |
Minister-President
|
![]() Eigenlijkmoet ik deze omhoog gevallen hypocriet dankbaar zijn!
Dankzij hem zijn de echte liberalen uit de VLD gestapt. En zijn ze met het Liberaal Appel begonnen. Nu enkel nog afwachten wanneer Hugo Coveliers die overstap ook maakt. Als hij helemaal als VLD-trukendoos heeft afgedaan misschien, in de ogen van Kareltje? |
![]() |
![]() |
![]() |
#27 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#28 | ||
Minister-President
|
![]() Citaat:
De aanhouder wint, is het spreekwoord. Deze verkiezingen zal U ons zien groeien! |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#29 | |||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Maar wat ik bedoelde is dat je een beetje rap concludeert dat de echte liberalen zijn vertrokken en dat Coveliers ook komt. Er zijn een klein aantal liberalen overgestapt, that's all. Volgens mij moeten eerst ook wat kiezers de stap doen. En dat mist het Liberaal Appel nog. |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#30 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#31 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
Deze kiezers zoeken dan een liberaal alternatief. Ik ben van mening dat zij ook wel weten wie dat alternatief is. Daarom zullen wij beter doen dan de vorige verkiezingen. Mijn conclusie over de overstap, zal nog wel uitkomen. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#32 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#33 |
Banneling
|
![]() U mist waarschijnlijk inderdaad iets...
![]() Nee, t'is maar dat Fernand blijkbaar consequent bepaalde schrijffouten maakt zodanig dat ik vermoed dat hij het met opzet doet : Een geniaal en duivels masterplan a la James Bond om bepaalde nederlandse woorden voor altijd te veranderen. De meeste mensen hebben dat wel door maar aangezien het arrogant, intellectualistisch en vooral heel links overkomt om hem op zijn fouten te wijzen, passen ze toch liever zelf hun schrijfwijze aan. Dus niet racist maar rassist, niet resist maar recist, niet fascist maar fassist, niet istanbul maar istamboul. 8) Go with the flow.... |
![]() |
![]() |
![]() |
#34 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Maar ik begrijp jouw stelling. ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#35 | ||
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
maar in het vervolg zal ik eerst alles in Words zetten , laten controleren, en dan hier terug zetten. (geeft dan den indruk da'k goe bezig ben ![]() Maar dat zal ik ook maar bij de goede voornemens van nieuwjaar zetten. anders duurt het te lang om te antwoorden. en mijn eigen schrijfsels lees ik toch niet meer. Dus ik heb er ook geen last van. ![]() |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#36 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#37 | ||
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
![]() |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#38 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Maar : toen zag men en hoorde men Ward Beysen veel meer dan vandaag. De reden hiervoor interesseert mij niet, wel het feit dat het er bij de komende verkiezingen in feite nog slechter uitziet dan toen voor het Liberaal Appel. ![]() |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#39 | |||
Minister-President
|
![]() Citaat:
Het feit dat deze standpunten niet bekend waren bij de vorige verkiezingen, is de hoofdoorzaak geweest van onze (bar)slechte uitslag. Ook willen we nu niet meer op de man spelen: Het is geen verkiezing TEGEN de VLD, maar een verkiezing VOOR een echt alternatief. Daar gaan wij ons op concentreren! Dat levert stemmen op, niet het gezicht van de partijvoorzitter! |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#40 | ||||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ik weet dat jullie een site hebben, en dat ik jou ook een brochure mag vragen. Maar ik denk dat ongeveer 99% van de Vlamingen die naam ook niet meer zijn tegengekomen, laat staan het programma. |
||||
![]() |
![]() |