![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst | Markeer forums als gelezen |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
Bekijk resultaten enquête: Bent u van oordeel dat we de staatsschuld op korte tijd drastisch moeten terugdringen door een aanta | |||
ja |
![]() ![]() ![]() |
5 | 45,45% |
neen |
![]() ![]() ![]() |
6 | 54,55% |
Aantal stemmers: 11. Je mag niet stemmen in deze enquête |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#21 | ||
Banneling
|
![]() Citaat:
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#22 | ||
Banneling
|
![]() Citaat:
Citaat:
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#23 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#24 | |||
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
2) Waarom zouden zij geen sociale uitgaven mogen krijgen?
![]() |
![]() |
#25 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Citaat:
![]() |
![]() |
![]() |
#26 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#27 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik heb eigenlijk toch een veel beter voorstel.
Als we in plaats van eenmalige fiscale amnestieën uit te delen nu eens fiscale superaanslagen voor fraudeurs bij het grootkapitaal (ik heb het dus niet over dien bakker in mijn straat) uitdelen. Het geld dat ze van belastingsbetalers hebben afgeluisd in tien voud terugbetalen. En dat niet één jaar clang of vier, maar altijd. Ge zult zien: d�*n gaat de staatsschuld rap weg zijn.
![]() |
![]() |
#28 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#29 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Dus moet de kleine man maar weer opdraaien? Niet dat het ooit anders is geweest.
![]() |
![]() |
#30 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() De gewone man draait altijd voor alles op in de geschiedenis. het is ons lot. ik hoor muziek...en gezang .... ontwaak verworpenen der aarde.....
't zal de prehistorie zijn op de radio. genoeg gelachen ach ook die kleine man pikt zijn zwart graantje mee hoor. en vele graantjes maken een groot brood. Vraagt maar eens aan de gemiddelde arbeider hoe hij het liefste zijn overuren uitbetaald ziet. We zijn dus allemaal wel ergens verantwoordelijk voor wat fiscale fraude.
IK betaal 6.570,00 euro per jaar aan Wallonië en dit al meer dan 20 jaar.... Dat is 131.400 euro in totaal....of in oude franken... 5.300.662 fr. HET IS STILAAN GENOEG GEWEEST! Als ik nog 20 jaar verder werk dan betaal ik nog eens 131.400 euro. In totaal zou dat dan 262.800 euro of 10.616.857 oude franken zijn. PEOPLE WHO WANT TO BAN HATE SPEECH, JUST HATE SPEECH. VRIJE MENINGSUITING !!! |
![]() |
![]() |
![]() |
#31 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Met dank aan: TomB, Supe®Staaf, Brabo, Sato, boer_bavo, @lpha, Knuppel, Raf, Antoon, Tantist, Distel, Pelgrim, Paulus, nou nou, Bobke, Griffin, Spetsnaz, oriana, C uit W, Seba, ingenious, Zeno!, zorroaster, alpina, dejohan, circe, Kotsmos, S., luc broes, Aangebrande, solidarnosc, maddox,Tzuvar Raemborr, Spelev, Mieke 79, DaBlacky, numarx,Vlaanderen Boven, bartje, Turkje, ossaert, Fribre, de Vexille, Groot Bakkes, Jos Verhulst, Bece, Babeth, Nynorsk, driewerf, wb, cuboidz, sancho, Dimitri, e.a. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#32 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#33 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#34 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Uiteraard bedoel ik de fraudeurs. Als eerlijke mensen er voor moeten opdraaien zou wel héél belachelijk zijn. Nu ja, het gebeurt nu sowieso.
![]() |
![]() |
#35 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#36 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik veralgemeen nooit of te nimmer, dus:
Nee, er zitten ook fraudeurs bij nee, niet �*lle socialeuitkeringstrekkers zijn fraudeurs.
![]() |
![]() |
#37 | ||
Banneling
|
![]() Citaat:
1972: petroleumschok, loonblokkering 1976: Tindemans ontdekt de staatschuld(gevolg van oa massale NATO-wapenaankopen, om de USSR te dwingen, hetzelfde te doen, wat tot haar faillissement in 1990 leidde): inleveren 1°, 2°,3° inleveringsronde, indexsprongen, "gezondheidsindex", solidariteitsbijdrage etc En dat is niet gestopt sindsdien Ik heb genoeg "ingeleverd": count me out, zakken leeg en toegenaaid! |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#38 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() ziet dat uw ogen niet uit uw kas vallen en houdt uw mond goed dicht dan vallen uw valse tanden niet uit en kunt ge niet onnozel beginnen roepen ![]() kom eens naar de "real world" en zet uw roze bril eens af ![]()
Stop het geknoei ! Vlaanderen op eigen kracht ! Volk wordt staat. Vlaanderen mijn land. Vlaanderen onafhankelijk. Gedaan met geven en toegeven ! 12 miljard euro Vlaams geld in Vlaamse handen ! Mooie woorden zijn zelden waar, ware woorden zijn zelden mooi. "Niets lijkt zo op fascisten als de huidige antifascisten. Nultolerantie is een begin, rechtbank het einde. "De mening van een moslim heet geloofsovertuiging, die van een Vlaming is racisme. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#39 | ||
Banneling
|
![]() Citaat:
wel véél vrouwen en ouderen. Dat is natuurlijk maar een locaal gegeven op die bepaalde dag, maar dus wel in complete tegenstelling met de heersende vooroordelen |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#40 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Maar uiteindelijk zal het pompen of verzuipen zijn. De vraag is alleen wanneer het ballontje van de goed nieuws show definitief gaat doorgeprikt worden (of wanneer men ernstige begrotingen gaat opmaken ?). Trouwens, nu zijn er ook al ellenlange wachtlijsten voor gehandicapten... en terwijl sommige ocmw's het als hun politiek correcte plicht beschouwen om illegalen huisvesting te bezorgen, krijgen belgen dan weer geen onderdak... Dus zo ideaal is het nu ook niet. Trouwens in de ziekteverzekering zal vroeg of laat iets moeten gebeuren. Of gaat de vermogenbelasting belgie redden ? Twijfel eraan. |
|
![]() |
![]() |