![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst | Markeer forums als gelezen |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
Bekijk resultaten enquête: Wie stemt er nog op de N-VA? | |||
Ik wel |
![]() ![]() ![]() |
9 | 18,00% |
Ik niet |
![]() ![]() ![]() |
41 | 82,00% |
Aantal stemmers: 50. Je mag niet stemmen in deze enquête |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#21 |
Vreemdeling
|
![]() ik heb het nog wel overwogen om voor nva te stemmen, maar nu weet ik dat toch niet meer hoor.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#22 |
Banneling
|
![]() ik ben niet van plan om nog op n-va te stemmen. Tenzij ze mijn ongelijk bewijzen in de volgende legislatuur en inderdaad die "grote stap in de staatshervorming " zetten. Maar eerlijk gezegd geloof ik daar geen zak van. Ik ben er kapot van, ik word weg en weer gegooid tussen woede en verdriet. Waar ik nu naartoe moet weet ik nog niet. Ik hoop dat dedecker toch nog opkomt, voor hem zou ik wel stemmen. Anders zal het blanco worden vrees ik.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#23 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Raf en Everytime bewezen ondertussen al wat ik vermoedde. Fisherman motiveerde zijn stemkeuze met:
Citaat:
![]() Wel frappant dat deze drie er zonder uitzondering voor kozen om de tweede optie te boycotten en niet de eerste, hé? ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#24 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Een onafhankelijke N-VA had van mij een steunstem gekregen. Nu dus niet.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#25 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#26 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() Natuurlijk stem ik niet voor een partij die ons mooie landje wil verscheuren en opvreten.
Stuyckisme 1: "Positieve discriminatie is immers ook racisme" ![]() Stuyckisme 2: "Iemand op mijn werk probeerde me wijs te maken dat onze prins in Wallonië altijd al als prince Philippe door het leven ging." ![]() De langverwachte outing van duveltje382 |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#27 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() ALs ze alleen waren zouden ze er samen met het vb alleen voor staan want ze zouden net als het vb toch overal uitgesloten worden. De nva heeft de beste manier gezocht om haar standpunten te kunnen realiseren want alleen zeker niet zou gaan!
|
![]() |
![]() |
![]() |
#28 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() De vraagstelling was anders duidelijk:
Wie stemt en NOG op de N-VA? Jij stemde tot gisteren dus wél op een partij die 'ons mooie landje wil verscheuren en opvreten'? |
![]() |
![]() |
![]() |
#29 |
|
![]() Elke niet - traditionele partij is hier oververtegenwoordigd, niet alleen het VB.
![]() |
#30 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#31 |
|
![]() Bij je peiling had je misschien voor de moeilijk doenders op dit forum nog een keuze meer moeten maken, iets in de aard van; wie heeft er nooit op gestemd en zal dat ook nooit doen!
|
![]() |
![]() |
![]() |
#32 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Dus jij gelooft écht dat de N-VA iets binnenboord kan halen via de communautaire onderhandelingstafel terwijl ze er niet eens in slaagde de stemmentrekker die haar onafhankelijk kon maken van de CD&V binnenboord te houden?
![]() |
#33 |
Europees Commissaris
|
![]() Ik stem nog, maar ik bekijk het in 2007 langs de zijlijn. Als het nodig is, dan sta ik maar zelf recht.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#34 |
|
![]() Waarom onafhankelijk worden als je er aleen maar slechter (zwakker) op wordt!
|
![]() |
![]() |
![]() |
#35 |
Europees Commissaris
|
![]() Ik weet het even niet meer...Vlaams Belang: nooit nog, maar nu...hopen dat de CD&V toch maar eens ontploft?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#36 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Maar op dit forum kennen we elkaars politieke voorkeur, dus van jou weet ik dat er niet dezelfde bedoeling achterzat als bij Raf en Fisherman. Van Everytime neem ik aan dat hij de vraag niet met opzet onjuist interpreteerde.
![]() |
![]() |
#37 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Bovendien heeft het geen enkele zin dat de CD&V zou ontploffen. Of verwacht jij soms meer heil van de rooien en de blauwen?
![]() |
![]() |
#38 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Ik ben geen partijslaaf. Ik geloof in de idealen van de partij, maar als er een revolutie nodig is om die idealen te behouden, het zij zo.
![]() |
![]() |
#39 |
Staatssecretaris
|
![]() de nva kiest voor de macht, voor de postjes en niet voor haar standpunten, belgië zal blijven bestaan dankzij de steun van nva
|
![]() |
![]() |
![]() |
#40 |
|
![]() Zonder macht heb je niets aan je standpunten hé. Als je geen macht hebt kan je niets met je standpunten doen, kijk maar naar het vb!!!
Laatst gewijzigd door baseballpolitieker : 10 december 2006 om 13:18. |
![]() |
![]() |