![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst | Markeer forums als gelezen |
Over koetjes en kalfjes... Op verzoek van de gebruikers van dit forum: een hoekje waarin je over vanalles en nog wat kan praten... De boog moet namelijk niet altijd gespannen staan hé. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#21 | ||||
Parlementsvoorzitter
|
![]() Citaat:
-kosten gehandicapte kinderen ten gevolge van het roken tijdens de zangerschap -Publieke plaatsen voorzien van asbakken + leeghalen van asbakken -Opkuisen van sigarettenpeuken in de openbare ruimte -Branden ten gevolge van smeulende sigaretten -Extra verbruik van water en electriciteit voor het draaien van wasmachines na nachtje uit -kosten sensibilisatiecampagnes -kosten opruimingsdient van in sigarettenpuikjes gestikte stadsduiven -extra bezoeken aan tandarts omwille van rotte tanden -... ![]() |
||||
![]() |
![]() |
![]() |
#22 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() Ik denk dat die duiven dat ondertussen ook wel al kennen hoor. Da zijn geen domme beesten.
![]() |
![]() |
![]() |
#23 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Maar dat gaat evenzeer op voor de opbrengsten. Het ware alleen al interessant om precies te weten hoe de verhouding kosten baten is wat betreft de gezondheidszorg. Let wel, ik ben zelf geen roker, noch voorstander ervan, maar ik weet graag wat feit of fictie is.
![]() |
![]() |
![]() |
#24 | ||
Parlementsvoorzitter
|
![]() Citaat:
Wat als men een uitkering geniet van de staat? Is de verhouding rokers niet-rokers hier dezelfde? |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#25 | ||
Parlementsvoorzitter
|
![]() Citaat:
![]() |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#26 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Dan moeten die duiven ook taksen betalen! Iedereen gelijk!
![]() |
![]() |
#27 | |
Parlementsvoorzitter
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#28 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Mijn wedde is steeds op, hoewel ik niet rook. Normaal zou ik dus een gigantische spaarpot moeten hebben, als ik het bedrag aan roken besteed zou opzijhebben, maar dat is niet zo, want ik spendeer het en dat komt neer op eenzelfde bijdrage als een roker....
![]() |
![]() |