![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst | Markeer forums als gelezen |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
Bekijk resultaten enquête: Hoe evolueert uw belastingsinvordering tov vorig jaar? | |||
Ik moet MEER belastingen betalen dan vorig jaar |
![]() ![]() ![]() |
23 | 82,14% |
Ik moet MINDER belastingen betalen dan vorig jaar |
![]() ![]() ![]() |
5 | 17,86% |
Aantal stemmers: 28. Je mag niet stemmen in deze enquête |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#21 |
Banneling
|
![]() ik vind het goed dat jullie meer belastingen betalen.
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#22 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik vind het vooral fijn om belastingen te betalen in andere landen.
Zoals Spanje.
![]() |
![]() |
#23 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#24 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik begin te denken in polen te gaan wonen, en hier te werken natuurlijk.
t' schijnt dat ik er dan vanaf ben met 18% Ik heb iets horen waaien van "basketspelers" die dat ook doen, met wat steun van de overheid zelfs.
![]() |
#25 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Wel, wel, net mijn loonbriefje gekregen, direkt even gecheckt op mijn rekening.
vorige wedde: 3.195 € huidige ontvangen wedde : 3.232 € uitleg op het loonbriefje: vermindering bedrijfsvoorheffing voor beroepskosten. Een goede 35 € meer dus. ps: ik herhaal, wat telt is hoeveel in in totaal betaald hebt over gans het jaar testamen: de maandelijkse afhoudingen, evt. voorafbetalingen, en de afrekening van terugkrijgen of bijbetalen.
Vlaanderen is niet van iedereen. Vlaanderen is enkel van hen die een inspanning doen om ertoe te behoren. De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd. Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA) |
![]() |
![]() |
![]() |
#26 |
Lokaal Raadslid
|
![]() Ik betaal liever meer BTW op producten dan meer belastingen op arbeid & allerlei wild-taksen aan milieu-konijnen.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#27 |
Parlementslid
|
![]() Ik heb ongeveer 30% meer mogen betalen.
Maar daar zal die 5 € opslag per maand wat mee te maken hebben gehad. Weet ik tenminste waarom ik opslag gekregen heb. |
![]() |
![]() |
![]() |
#28 | |
Gouverneur
|
![]() Citaat:
IK MINDER, hoe ik dat gedaan heb? IK BEN VERANDERD VAN LAND ![]() ![]()
![]() |
![]() |
#29 | |
Burgemeester
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#30 |
Minister-President
|
![]() Wat Verafstoot en Disnoepo allemaal uitkramen weet ik niet, het enige is dat ik m'n spaarboekje de laatste jaren heb zien dalen, tot een huidig absoluut vriespunt, dus de algemene taksen op levensonderhoud zijn zeker en vast gestegen, waardoor je op het einde van de rit minder of zelfs helemaal niks overhoudt.