![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst | Markeer forums als gelezen |
be.politics Via dit forum kun je alle berichten lezen die worden gepost op de nieuwsgroep be.politics. Je kunt hier ook reageren op deze berichten, reacties worden dan ook in deze nieuwsgroep gepost. Vergeet niet om dit te lezen. |
|
Discussietools |
![]() |
#21 |
|
![]() Vitae forma vocatur "vava" <[email protected]>, die Thu, 18 Jan 2007
09:39:27 GMT, in littera <[email protected]> in foro be.politics(et aliis) vere scripsit quod sequitur: > >"Fustigator" <[email protected]> schreef in bericht >news:[email protected].. . >> Vitae forma vocatur "vava" <[email protected]>, die Wed, 17 Jan 2007 >> 18:43:48 GMT, in littera >> <[email protected]> in foro >> be.politics(et aliis) vere scripsit quod sequitur: >> >>> >>>"Fustigator" <[email protected]> schreef in bericht >>>news:[email protected] ... >>>> >>>> Dit las ik in de Krant voor wakker Nederland: >>>> ====== >>>> Gruweldaad zoveelste in een lange rij >>>> ___________________________________ >>>> door Johan van den Dongen >>>> >>>> AMSTERDAM, woensdag[17 jan 2007] >>>> Met het bijschrijven van de naam Henk van D. is het lugubere >>>> lijstje kinderverkrachters en -moordenaars opnieuw langer geworden. De >>>> 45-jarige pedofiel schaart zich onder regelrechte monsters. >>>> Dat kinderverkrachtingen geen zeldzaamheid zijn, wordt >>>> pijnlijk duidelijk in de agenda van de Utrechtse rechtbank van deze >>>> week. Gisteren verscheen een pedo uit Zeist (55) voor de rechter >>>> wegens het verkrachten van elf meisjes uit de buurt. Vandaag staat een >>>> plaatsgenoot van de man terecht wegens gedwongen seks met zeven >>>> buurtjongetjes. >>>> Maar ook monsters die hun seksslachtoffertjes ombrengen, duiken >>>> regelmatig op. Zo verkrachtte en wurgde Michel S. in 1991 Jessica >>>> Laven (11) en vermoordde hij twee Duitse jongetjes. >>>> De trucker uit Assen stierf in 2001 een pijnlijke dood door een >>>> brandongeval in de bajes. >>>> >>>> Kruipruimte >>>> Jan S. kreeg in 1999 de bijnaam 'het monster van Assen' wegens >>>> de gruwelijke pedomoord op Chanel-Naomi Eleveld (7). Jan S. >>>> verkrachtte het meisje minstens tien keer voor hij haar wurgde en in >>>> de kruipruimte dumpte. >>>> In 2005 werd Wik H. ontmaskerd als de verkrachter en moordenaar >>>> van Nienke Kleiss (10) in 2000. Nienkes vriendje Maikel raakte >>>> zwaargewond in het Beatrixpark in Schiedam. >>>> Vorig jaar werd ex-tbs'er Peter H. (41) uit Geldrop opgepakt >>>> wegens de verkrachting en moord op zijn stiefdochter Melanie Sijbers >>>> (15). >>>> Hoewel H. te boek stond als een berucht verkrachter, mocht dit >>>> monster vrij rondlopen. >>>> >>>> http://telegraaf-i.telegraaf.nl/dail...0117_1_306.php >>>> ======================= >>>> >>>> En dan maar "zagen" over België als pedofielen-land... >>>> >>>> Bestaat er nog iets als Justitie in Nederland? >>>> -- >>>> Fusti >>>> >>>> >>>Eigenlijk hebt U gelijk maar nu laten we ons verleiden om zo belachelijk >>>te >>>doen als die Nederlanders, die ons Dutroux verwijten. >> >> Nee, ik wilgewoon aanduiden dat ze daarmee moeten ophouden. >> >>>De doorsnee Nederlander is evenmin als de doorsnee Belg een pedofiel. >> >> Dat is ook mijn opinie. >> >>> Ik >>>vermoed dat elke westerlijke normale persoon die daden afkeurt, het is >>>alleen spijtig dan het westerse rechtsysteem hen steeds opnieuw de kans >>>geeft om steeds opnieuw kleine kinderen te doden of geestelijk te >>>verminken >>>voor de rest van hun leven. >> >> Daar ligt het knelpunt. Daarom hier hoge rmijn vraag: "Bestaat er nog >> iets als Justitie in Nederland?", vraag die ook voor België geldig is. >> >> Vergeet niet dat over ± 10 jaar of zelfs minder, Dutroux vrij komt. > >Inderdaad, dat is juist het hele probleem, hoeveel kansen moeten die mannen >krijgen om kinderen te verkrachten en te vermoorden??? Linksen kijken meer naar de daders (tja potentiële kiezers) dan aan de slachtoffers. In hun utopisch denken , menen ze dat daders na een straf tot inkeer zijn geworden, terwijl bij de slachtoffers niets meer kan veranderen: het kwaad is geschied. -- Fusti |
![]() |
#22 |
|
![]() Karel Jansens wrote:
> boutros gali schreef: >> [email protected] wrote in >> news:[email protected] ups.com: >> >> >> >>> Duits-geïmporteerd franskiljons Worstenhuis. Ik herhaal, Dutroux was >>> een *Waal*. >>> >>> mvg, H.M. >>> >>> >> >> >> Jep, Gie Laenen, de geliefde schrijver van kinderboeken, ook. > > Bedoelt ge die schrijver die, na zijn eerste veroordeling voor > pedofiele praktijken, rustig aan de slag kon bij de VRT? Die > extreem-linkse kinderboekenschrijver die publiek verkondigde dat > pedofilie moest kunnen? Die linkse troetel die de linkse kerk nu zo > wanhopig probeert uit te wissen? Zoeen die vindt dat pedofilie gewoon moet kunnen; ja, dat kinderen er zelfs om vragen en naar verlangen hebben wij hier in Nederland ook eens gehad. Hij heette Brongersma en was nota bene senator, uiteraard ook voor een linkse partij: de PvdA. |
![]() |
#23 |
|
![]() Op Thu, 18 Jan 2007 12:37:57 +0100 kwam uit het klavier van Michael de Visser
onderstaande in (onder andere) de groep nl.politiek terecht: > Karel Jansens wrote: >> boutros gali schreef: >>> [email protected] wrote in >>> news:[email protected] ups.com: >>> >>> >>> >>>> Duits-geïmporteerd franskiljons Worstenhuis. Ik herhaal, Dutroux was >>>> een *Waal*. >>>> >>>> mvg, H.M. >>>> >>>> >>> >>> >>> Jep, Gie Laenen, de geliefde schrijver van kinderboeken, ook. >> >> Bedoelt ge die schrijver die, na zijn eerste veroordeling voor >> pedofiele praktijken, rustig aan de slag kon bij de VRT? Die >> extreem-linkse kinderboekenschrijver die publiek verkondigde dat >> pedofilie moest kunnen? Die linkse troetel die de linkse kerk nu zo >> wanhopig probeert uit te wissen? > > Zoeen die vindt dat pedofilie gewoon moet kunnen; ja, dat kinderen er zelfs > om vragen en naar verlangen hebben wij hier in Nederland ook eens gehad. Hij > heette Brongersma en was nota bene senator, uiteraard ook voor een linkse > partij: de PvdA. > Een andere bekende pleitbezorger was kandidaat minister president met een eigen partij: De moderne schandpaal 30 oktober 1999 - Door Pim Fortuyn De moderne schandpaal Het onderwerp pedofilie is niet van de krantenpagina's te slaan. Na Dutroux in België heeft Nederland zo zijn eigen affaires, rijp en groen. Van moord tot het elkaar seksueel betasten van kinderen onderling. Toen ik jong was, viel dat laatste onder het hoofdstuk 'doktertje spelen'. Geen moeder die daar een woord aan vuil maakte. Wij hadden een groot huis met een zolder en gingen daar met vriendjes en vriendinnetjes op spelen, en als vanzelf ontaardde dat in doktertje spelen. Als het te stil werd, kwam mijn moeder snel met een dienblad vol glazen ranja binnenlopen. Zij deed dan of ze niets zag. Ons spel ging daarvan op een natuurlijke wijze over op iets anders. Sedert de kolonisatie van de wereld van het kind door volwassenen zijn dergelijke eenvoudige oplossingen nog zelden voorhanden. Het valt onmiddellijk onder het hoofdstuk ongeoorloofde en ongewenste intimiteiten, en voordat de kinderen het doorhebben, is er een stoet van gogen die zich over hen ontfermt. Daardoor wordt iets wat geen probleem was - het ontdekken van de wereld van de andere sekse - ineens een levensgroot probleem. En als die kinderen ergens van getraumatiseerd zouden kunnen raken, is het wel van deze bespottelijke aandacht en zorg om niets. Inmiddels houdt ook de premier zich met dit gewichtige vraagstuk bezig, weliswaar niet uit eigen beweging, maar toch. En dan gaat het vooral over pedoseks: seksuele aandacht van een volwassene voor en handelingen met een kind, jongetje of meisje. Al snel komt daar tegenwoordig justitie aan te pas, en als het kan worden aangetoond, verdwijnt de desbetreffende volwassene voor een tijdje in de lik. Pedofilie is net als hetero- of homoseksualiteit. Het is iets dat in de genen zit, je kunt er dus weinig of niets aan en tegen doen, je bent wie je bent. De sociale context doet er nauwelijks toe, vroeg of laat komt de neiging onweerstaanbaar naar boven. Het is net zomin als hetero- of homoseksualiteit te genezen. De kans op herhaling is dus levensgroot aanwezig. Daar wringt precies de schoen. Tijdens en na het verblijf in de lik wordt de pedofiel er weliswaar op gewezen dat dit niet kan en dat hij of zij zich moet zien te beheersen, maar ja het zijn mensen als u en ik. Dus 100 procent zekerheid dat de pedofiel niet in herhaling valt, is niet te geven. In Amerika hebben ze daar, als zo vaak, iets op gevonden. De naam van de dader wordt, na terugkeer in de maatschappij, bekendgemaakt in de buurt waar hij gaat wonen opdat de ouders zijn gewaarschuwd en ze hun kroost bij deze mogelijke recidivist weg kunnen houden. Barbaarse toestanden natuurlijk, maar het werkt, en in Amerika draaien ze hun hand niet om voor de strafrechtelijke vervolging van een jongetje van elf jaar dat het broekje van zijn zusje omlaag heeft getrokken en zijn beklede kruis tegen haar ontblote bipsje heeft aangedrukt. Dit alles op basis van een getuigenis van een buurvrouw, foei toch! Inmiddels is het niet meer nodig dat de autoriteiten de naam van de dader aan de buurt bekendmaken, internet bewijst zijn moderne diensten, de ouders kunnen het zelf. In geval van verhuizing van de dader is ook dat karwei via internet zo gepiept. Goed voorbeeld doet goed volgen, dus is er nu ook in Nederland het burgerinitiatief om veroordeelde pedofielen op het internet te zetten. Een moderne schandpaal! In reactie op een aantal uit de hand gelopen affaires denkt de minister van Justitie nu na over mogelijke vormen van begeleiding van pedofielen die hun straf hebben uitgezeten. Gedacht wordt aan de inschakeling van de wijkagent en verplichte begeleiding door de reclassering. Maar ja, de minister ziet de eisen om meer geld al op zijn bordje liggen, en dus zal er wel niks van komen. Dat het land maar weinig veroordeelde pedofielen telt, zal op politie en reclassering weinig indruk maken, zij kunnen deze taak er onmogelijk bij doen, zo gaat dat hier. Intussen verzet de premier zich krachtig tegen de publieke schandpaal van internet, maar hij kan daar ten eerste helemaal niets aan doen - het medium is terecht vrij - en ten tweede staat hij met lege handen, daar van begeleiding van de gestrafte pedofiel geen sprake kan zijn in verband met de kosten. Het gezonde verstand zal zegevieren en de bewoners zullen het via dit publieke meldsysteem zelf wel oplossen. Verschrikkelijk, maar waar! De rechtsfilosoof en pedofiel Brongersma, jarenlang senator voor de PvdA, heeft zijn leven lang gestreden voor begrip voor de pedofiele medemens. Hij begon daar onverschrokken aan na het uitzitten van een gevangenisstraf voor ongewenste intimiteiten met een minderjarige. De desbetreffende minderjarige had het helemaal niet ongewenst gevonden, maar justitie oordeelde in de jaren vijftig anders. In de jaren zestig en zeventig kreeg Brongersma langzaam maar zeker voet aan de grond. Na de uitvinding van de pil was er de bevrijding van de seks. Homoseks werd geaccepteerd, en waarom zou dan - onder de strikte voorwaarde dat het kind het wil en dat het niet wordt gedwongen - pedoseks niet zijn toegestaan? Dit verlichte standpunt is inmiddels verlaten en onder invloed van de gogen is het kind neergezet als geheel en al vrij van seksuele lusten, in elk geval tegenover volwassenen. We zijn ver verwijderd van het begrip dat Brongersma trachtte te kweken, overigens tot schade van onszelf, want alles wat bespreekbaar is, is in beginsel ook beheersbaar, moet u maar denken! Pim Fortuyn (http://www.meervrijheid.nl/pfschandpaal.htm) > -- 'Graus wil het fatsoen terug in Nederland. Desnoods met harde hand'. (Op de website van de PVV). Die 'harde hand' heeft zijn vrouw wel gevoeld ja! (commentaar NH) NH. http://www.nholtz.dds.nl |
![]() |
#24 |
|
![]() On Thu, 18 Jan 2007 12:36:52 +0100, Fustigator <[email protected]>
wrote: >Vitae forma vocatur [email protected], die 17 Jan 2007 17:49:15 >-0800, in littera ><[email protected] .com> in foro >be.politics(et aliis) vere scripsit quod sequitur: > >>vava schreef: >> >>> De doorsnee Nederlander is evenmin als de doorsnee Belg een pedofiel. >> >>Dutroux was een Waalse uitkeringstrekker uit Charleroi. Een Waal dus. >>Met Vlaanderen heeft dat niks te maken. Er bestaan geen Belgen. Belgie >>is een naam voor een hoe langer hoe fictiever wordende unie die op heel >>weinig gemeenschappelijks meer berust, tenzij een corrupt >>Duits-geïmporteerd franskiljons Worstenhuis. Ik herhaal, Dutroux was >>een *Waal*. > >Oeioeioei.... >Ik bemerk hier een verergering van je splitsofrenie... > >>mvg, H.M. Is Dutroux geen waal dan misschien? |
![]() |
#25 |
|
![]() Karel Jansens <[email protected]> wrote in
news:[email protected]: > boutros gali schreef: >> [email protected] wrote in >> news:[email protected] ups.com: >> >> >> >>>Duits-geïmporteerd franskiljons Worstenhuis. Ik herhaal, Dutroux was >>>een *Waal*. >>> >>>mvg, H.M. >>> >>> >> >> >> Jep, Gie Laenen, de geliefde schrijver van kinderboeken, ook. > > Bedoelt ge die schrijver die, na zijn eerste veroordeling voor pedofiele > praktijken, rustig aan de slag kon bij de VRT? Die extreem-linkse > kinderboekenschrijver die publiek verkondigde dat pedofilie moest > kunnen? Die linkse troetel die de linkse kerk nu zo wanhopig probeert > uit te wissen? > Sjoeke, ik heb geen inzicht in de aanwervingscriteria van de VRT en ik vermoed dat ze daar afgegaan zijn op 's mans credentials als jeugdboekenschrijver. Ik zal nog meer zeggen: ik heb met die man tijdens een tuinfeestje van een gemeenschappelijke vriendin behoorlijk lang geconverseerd en ik kan me met de beste wil van wereld mij niet herinneren dat ie, zelfs maar in bedekte toespelingen, enige scheve opmerking ten aanzien van de aanwezige "potentiele" slachtoffers zou hebben gemaakt, integendeel. Waarmee nog maar eens bewezen is dat you can't judge a book by its cover. Trouwens, je moet me maar eens uitleggen waarom GL een "linkse troetel van de linkse kerk" zou zijn, of heb je - zoals gebruikelijk - maar wat uit de Zuidoostaziatische duim gezogen? |
![]() |
#26 |
|
![]() "Fustigator" <[email protected]> schreef in bericht news:[email protected]... > Vitae forma vocatur "vava" <[email protected]>, die Thu, 18 Jan 2007 > 09:39:27 GMT, in littera > <[email protected]> in foro > be.politics(et aliis) vere scripsit quod sequitur: > >> >>> Vergeet niet dat over ± 10 jaar of zelfs minder, Dutroux vrij komt. >> >>Inderdaad, dat is juist het hele probleem, hoeveel kansen moeten die >>mannen >>krijgen om kinderen te verkrachten en te vermoorden??? > > Linksen kijken meer naar de daders (tja potentiële kiezers) dan aan de > slachtoffers. In hun utopisch denken , menen ze dat daders na een > straf tot inkeer zijn geworden, terwijl bij de slachtoffers niets meer > kan veranderen: het kwaad is geschied. > -- > Fusti > > Waarom de lijn hier tussen links en rechts? Ik zou hier eerder de lijn trekken tussen nuchtere, realistische mensen en naiëvelingen. Vava |
![]() |
#27 |
|
![]() Curieuzeneus wrote:
> On Thu, 18 Jan 2007 12:36:52 +0100, Fustigator <[email protected]> > wrote: > >> Vitae forma vocatur [email protected], die 17 Jan 2007 17:49:15 >> -0800, in littera >> <[email protected]. com> in foro >> be.politics(et aliis) vere scripsit quod sequitur: >> >>> vava schreef: >>> >>>> De doorsnee Nederlander is evenmin als de doorsnee Belg een >>>> pedofiel. >>> >>> Dutroux was een Waalse uitkeringstrekker uit Charleroi. Een Waal >>> dus. Met Vlaanderen heeft dat niks te maken. Er bestaan geen >>> Belgen. Belgie is een naam voor een hoe langer hoe fictiever >>> wordende unie die op heel weinig gemeenschappelijks meer berust, >>> tenzij een corrupt Duits-geïmporteerd franskiljons Worstenhuis. Ik >>> herhaal, Dutroux was een *Waal*. >> >> Oeioeioei.... >> Ik bemerk hier een verergering van je splitsofrenie... >> >>> mvg, H.M. > > Is Dutroux geen waal dan misschien? Buisseret is een Vlaming. zoef |
![]() |
#28 |
|
![]() zoef wrote:
> Curieuzeneus wrote: >> On Thu, 18 Jan 2007 12:36:52 +0100, Fustigator <[email protected]> >> wrote: >> >>> Vitae forma vocatur [email protected], die 17 Jan 2007 17:49:15 >>> -0800, in littera >>> <[email protected]. com> in foro >>> be.politics(et aliis) vere scripsit quod sequitur: >>> >>>> vava schreef: >>>> >>>>> De doorsnee Nederlander is evenmin als de doorsnee Belg een >>>>> pedofiel. >>>> >>>> Dutroux was een Waalse uitkeringstrekker uit Charleroi. Een Waal >>>> dus. Met Vlaanderen heeft dat niks te maken. Er bestaan geen >>>> Belgen. Belgie is een naam voor een hoe langer hoe fictiever >>>> wordende unie die op heel weinig gemeenschappelijks meer berust, >>>> tenzij een corrupt Duits-geïmporteerd franskiljons Worstenhuis. Ik >>>> herhaal, Dutroux was een *Waal*. >>> >>> Oeioeioei.... >>> Ik bemerk hier een verergering van je splitsofrenie... >>> >>>> mvg, H.M. >> >> Is Dutroux geen waal dan misschien? > > Buisseret is een Vlaming. > > zoef Buisseret is een andere naam voor Dutroux? |
![]() |
#29 |
|
![]() On Thu, 18 Jan 2007 12:36:52 +0100, Fustigator <[email protected]>
wrote: >Vitae forma vocatur [email protected], die 17 Jan 2007 17:49:15 >-0800, in littera ><[email protected] .com> in foro >be.politics(et aliis) vere scripsit quod sequitur: > >>vava schreef: >> >>> De doorsnee Nederlander is evenmin als de doorsnee Belg een pedofiel. >> >>Dutroux was een Waalse uitkeringstrekker uit Charleroi. Een Waal dus. >>Met Vlaanderen heeft dat niks te maken. Er bestaan geen Belgen. Belgie >>is een naam voor een hoe langer hoe fictiever wordende unie die op heel >>weinig gemeenschappelijks meer berust, tenzij een corrupt >>Duits-geïmporteerd franskiljons Worstenhuis. Ik herhaal, Dutroux was >>een *Waal*. > >Oeioeioei.... >Ik bemerk hier een verergering van je splitsofrenie... > >>mvg, H.M. Niet nodig hiervoor een neologisme te ontwerpen, Fusti. Schizein betekent al splitsen - dat zou jij als Hellenicus toch moeten weten - dus schizofrenie is ruim voldoende om van splitsing der geest(en) te kunnen spreken. De Belgische schizofrenie. Ah, wat een toepasselijk pleonasme! Fullator |
![]() |
#30 |
|
![]() Vitae forma vocatur "vava" <[email protected]>, die Thu, 18 Jan 2007
13:43:16 GMT, in littera <[email protected]> in foro be.politics(et aliis) vere scripsit quod sequitur: > >"Fustigator" <[email protected]> schreef in bericht >news:[email protected].. . >> Vitae forma vocatur "vava" <[email protected]>, die Thu, 18 Jan 2007 >> 09:39:27 GMT, in littera >> <[email protected]> in foro >> be.politics(et aliis) vere scripsit quod sequitur: >> >>> >>>> Vergeet niet dat over ± 10 jaar of zelfs minder, Dutroux vrij komt. >>> >>>Inderdaad, dat is juist het hele probleem, hoeveel kansen moeten die >>>mannen >>>krijgen om kinderen te verkrachten en te vermoorden??? >> >> Linksen kijken meer naar de daders (tja potentiële kiezers) dan aan de >> slachtoffers. In hun utopisch denken , menen ze dat daders na een >> straf tot inkeer zijn geworden, terwijl bij de slachtoffers niets meer >> kan veranderen: het kwaad is geschied. >> -- >> Fusti >> >> >Waarom de lijn hier tussen links en rechts? Ik zou hier eerder de lijn >trekken tussen nuchtere, realistische mensen en naiëvelingen. Merk dat deze naïevelingen meestal in de linkse hoek te vinden zijn. >Vava > -- Fusti |
![]() |
#31 |
|
![]() Vitae forma vocatur curieuzeneus <[email protected]>, die
Thu, 18 Jan 2007 16:05:43 +0100, in littera <[email protected]> in foro be.politics(et aliis) vere scripsit quod sequitur: >zoef wrote: > >> Curieuzeneus wrote: >>> On Thu, 18 Jan 2007 12:36:52 +0100, Fustigator <[email protected]> >>> wrote: >>> >>>> Vitae forma vocatur [email protected], die 17 Jan 2007 17:49:15 >>>> -0800, in littera >>>> <[email protected]. com> in foro >>>> be.politics(et aliis) vere scripsit quod sequitur: >>>> >>>>> vava schreef: >>>>> >>>>>> De doorsnee Nederlander is evenmin als de doorsnee Belg een >>>>>> pedofiel. >>>>> >>>>> Dutroux was een Waalse uitkeringstrekker uit Charleroi. Een Waal >>>>> dus. Met Vlaanderen heeft dat niks te maken. Er bestaan geen >>>>> Belgen. Belgie is een naam voor een hoe langer hoe fictiever >>>>> wordende unie die op heel weinig gemeenschappelijks meer berust, >>>>> tenzij een corrupt Duits-ge?orteerd franskiljons Worstenhuis. Ik >>>>> herhaal, Dutroux was een *Waal*. >>>> >>>> Oeioeioei.... >>>> Ik bemerk hier een verergering van je splitsofrenie... >>>> >>>>> mvg, H.M. >>> >>> Is Dutroux geen waal dan misschien? >> >> Buisseret is een Vlaming. >> >> zoef > >Buisseret is een andere naam voor Dutroux? Nee. http://nl.wikipedia.org/wiki/Xavier_Buisseret http://nl.wikipedia.org/wiki/Marc_Dutroux -- Fusti |
![]() |
#32 |
|
![]() Vitae forma vocatur Curieuzeneus <[email protected]>, die
Thu, 18 Jan 2007 12:58:54 +0100, in littera <[email protected]> in foro be.politics(et aliis) vere scripsit quod sequitur: >On Thu, 18 Jan 2007 12:36:52 +0100, Fustigator <[email protected]> >wrote: > >>Vitae forma vocatur [email protected], die 17 Jan 2007 17:49:15 >>-0800, in littera >><[email protected] s.com> in foro >>be.politics(et aliis) vere scripsit quod sequitur: >> >>>vava schreef: >>> >>>> De doorsnee Nederlander is evenmin als de doorsnee Belg een pedofiel. >>> >>>Dutroux was een Waalse uitkeringstrekker uit Charleroi. Een Waal dus. >>>Met Vlaanderen heeft dat niks te maken. Er bestaan geen Belgen. Belgie >>>is een naam voor een hoe langer hoe fictiever wordende unie die op heel >>>weinig gemeenschappelijks meer berust, tenzij een corrupt >>>Duits-geïmporteerd franskiljons Worstenhuis. Ik herhaal, Dutroux was >>>een *Waal*. >> >>Oeioeioei.... >>Ik bemerk hier een verergering van je splitsofrenie... >> >>>mvg, H.M. > >Is Dutroux geen waal dan misschien? Jawel, maar een Vlaming had dat evengoed kunne wanpresteren. En kijk naar al die Nederlanders ....(zie beginpost van deze draad) -- Fusti |
![]() |
#33 |
|
![]() Vitae forma vocatur Fullator <[email protected]>, die Thu,
18 Jan 2007 15:55:03 GMT, in littera <[email protected]> in foro be.politics(et aliis) vere scripsit quod sequitur: >On Thu, 18 Jan 2007 12:36:52 +0100, Fustigator <[email protected]> >wrote: > >>Vitae forma vocatur [email protected], die 17 Jan 2007 17:49:15 >>-0800, in littera >><[email protected] s.com> in foro >>be.politics(et aliis) vere scripsit quod sequitur: >> >>>vava schreef: >>> >>>> De doorsnee Nederlander is evenmin als de doorsnee Belg een pedofiel. >>> >>>Dutroux was een Waalse uitkeringstrekker uit Charleroi. Een Waal dus. >>>Met Vlaanderen heeft dat niks te maken. Er bestaan geen Belgen. Belgie >>>is een naam voor een hoe langer hoe fictiever wordende unie die op heel >>>weinig gemeenschappelijks meer berust, tenzij een corrupt >>>Duits-geïmporteerd franskiljons Worstenhuis. Ik herhaal, Dutroux was >>>een *Waal*. >> >>Oeioeioei.... >>Ik bemerk hier een verergering van je splitsofrenie... >> >>>mvg, H.M. > >Niet nodig hiervoor een neologisme te ontwerpen, Fusti. Natuurlijk niet, maar ik vond het mooi klinken: het is een bijazonder vorm van schizofrenie: eentje die meer politiek gericht is. > Schizein >betekent al splitsen - dat zou jij als Hellenicus toch moeten weten - >dus schizofrenie is ruim voldoende om van splitsing der geest(en) te >kunnen spreken. > >De Belgische schizofrenie. Ah, wat een toepasselijk pleonasme! Ik hou het liever bij Belgische surrealisme. Lijkt me nog meer toepasselijk. -- Fusti |
![]() |
#34 |
|
![]() Fustigator wrote:
> Vitae forma vocatur curieuzeneus <[email protected]>, die > Thu, 18 Jan 2007 16:05:43 +0100, in littera > <[email protected]> in foro be.politics(et aliis) > vere scripsit quod sequitur: > >>zoef wrote: >> >>> Curieuzeneus wrote: >>>> On Thu, 18 Jan 2007 12:36:52 +0100, Fustigator <[email protected]> >>>> wrote: >>>> >>>>> Vitae forma vocatur [email protected], die 17 Jan 2007 17:49:15 >>>>> -0800, in littera >>>>> <[email protected]. com> in foro >>>>> be.politics(et aliis) vere scripsit quod sequitur: >>>>> >>>>>> vava schreef: >>>>>> >>>>>>> De doorsnee Nederlander is evenmin als de doorsnee Belg een >>>>>>> pedofiel. >>>>>> >>>>>> Dutroux was een Waalse uitkeringstrekker uit Charleroi. Een Waal >>>>>> dus. Met Vlaanderen heeft dat niks te maken. Er bestaan geen >>>>>> Belgen. Belgie is een naam voor een hoe langer hoe fictiever >>>>>> wordende unie die op heel weinig gemeenschappelijks meer berust, >>>>>> tenzij een corrupt Duits-ge?orteerd franskiljons Worstenhuis. Ik >>>>>> herhaal, Dutroux was een *Waal*. >>>>> >>>>> Oeioeioei.... >>>>> Ik bemerk hier een verergering van je splitsofrenie... >>>>> >>>>>> mvg, H.M. >>>> >>>> Is Dutroux geen waal dan misschien? >>> >>> Buisseret is een Vlaming. >>> >>> zoef >> >>Buisseret is een andere naam voor Dutroux? > > Nee. > http://nl.wikipedia.org/wiki/Xavier_Buisseret > http://nl.wikipedia.org/wiki/Marc_Dutroux Nogal goed dat je de voornaam erbij zet, anders had ik kunnen denken dat het over Louis of Auguste ging, en dan niet gevonden wat ik moest zoeken natuurlijk ;-) |
![]() |
#35 |
|
![]() Fustigator wrote:
> Merk dat deze naïevelingen meestal in de linkse hoek te vinden zijn. Leuk dat links en rechts, boven en onder, voor en achter, schuin tussendoor en recht er doorheen etc.. Beschouw jij jezelf als rechts, Fusti? -- Vr.Gr. Jahira Het hoofd is rond om ideeen te circuleren. (Luiz Ignacio Lula da Silva) |
![]() |
#36 |
|
![]() Fustigator wrote:
> Vitae forma vocatur Curieuzeneus <[email protected]>, die > Thu, 18 Jan 2007 12:58:54 +0100, in littera > <[email protected]> in foro be.politics(et > aliis) vere scripsit quod sequitur: > >>On Thu, 18 Jan 2007 12:36:52 +0100, Fustigator <[email protected]> >>wrote: >> >>>Vitae forma vocatur [email protected], die 17 Jan 2007 17:49:15 >>>-0800, in littera >>><[email protected] ps.com> in foro >>>be.politics(et aliis) vere scripsit quod sequitur: >>> >>>>vava schreef: >>>> >>>>> De doorsnee Nederlander is evenmin als de doorsnee Belg een pedofiel. >>>> >>>>Dutroux was een Waalse uitkeringstrekker uit Charleroi. Een Waal dus. >>>>Met Vlaanderen heeft dat niks te maken. Er bestaan geen Belgen. Belgie >>>>is een naam voor een hoe langer hoe fictiever wordende unie die op heel >>>>weinig gemeenschappelijks meer berust, tenzij een corrupt >>>>Duits-geïmporteerd franskiljons Worstenhuis. Ik herhaal, Dutroux was >>>>een *Waal*. >>> >>>Oeioeioei.... >>>Ik bemerk hier een verergering van je splitsofrenie... >>> >>>>mvg, H.M. >> >>Is Dutroux geen waal dan misschien? > > Jawel, maar een Vlaming had dat evengoed kunne wanpresteren. > En kijk naar al die Nederlanders ....(zie beginpost van deze draad) Nederlanders of hollanders? |
![]() |
#37 |
|
Fri, 19 Jan 2007 00:02:25 +0100, in littera <[email protected]> in foro be.politics(et aliis) vere scripsit quod sequitur: >Fustigator wrote: > >> Vitae forma vocatur curieuzeneus <[email protected]>, die >> Thu, 18 Jan 2007 16:05:43 +0100, in littera >> <[email protected]> in foro be.politics(et aliis) >> vere scripsit quod sequitur: >> >>>zoef wrote: >>> >>>> Curieuzeneus wrote: >>>>> On Thu, 18 Jan 2007 12:36:52 +0100, Fustigator <[email protected]> >>>>> wrote: >>>>> >>>>>> Vitae forma vocatur [email protected], die 17 Jan 2007 17:49:15 >>>>>> -0800, in littera >>>>>> <[email protected]. com> in foro >>>>>> be.politics(et aliis) vere scripsit quod sequitur: >>>>>> >>>>>>> vava schreef: >>>>>>> >>>>>>>> De doorsnee Nederlander is evenmin als de doorsnee Belg een >>>>>>>> pedofiel. >>>>>>> >>>>>>> Dutroux was een Waalse uitkeringstrekker uit Charleroi. Een Waal >>>>>>> dus. Met Vlaanderen heeft dat niks te maken. Er bestaan geen >>>>>>> Belgen. Belgie is een naam voor een hoe langer hoe fictiever >>>>>>> wordende unie die op heel weinig gemeenschappelijks meer berust, >>>>>>> tenzij een corrupt Duits-ge?orteerd franskiljons Worstenhuis. Ik >>>>>>> herhaal, Dutroux was een *Waal*. >>>>>> >>>>>> Oeioeioei.... >>>>>> Ik bemerk hier een verergering van je splitsofrenie... >>>>>> >>>>>>> mvg, H.M. >>>>> >>>>> Is Dutroux geen waal dan misschien? >>>> >>>> Buisseret is een Vlaming. >>>> >>>> zoef >>> >>>Buisseret is een andere naam voor Dutroux? >> >> Nee. >> http://nl.wikipedia.org/wiki/Xavier_Buisseret >> http://nl.wikipedia.org/wiki/Marc_Dutroux > >Nogal goed dat je de voornaam erbij zet, anders had ik kunnen denken dat het >over Louis of Auguste ging, en dan niet gevonden wat ik moest zoeken >natuurlijk ;-) Inderdaad: daarom... -- Fusti |
![]() |
#38 |
|
![]() Vitae forma vocatur Jahira Remani <[email protected]>, die
Thu, 18 Jan 2007 23:12:18 +0000 (UTC), in littera <[email protected]> in foro be.politics(et aliis) vere scripsit quod sequitur: >Fustigator wrote: > >> Merk dat deze naïevelingen meestal in de linkse hoek te vinden zijn. > >Leuk dat links en rechts, boven en onder, voor en achter, schuin >tussendoor en recht er doorheen etc.. > >Beschouw jij jezelf als rechts, Fusti? Niet echt: voor sommige standpunten wel en andere weer niet. -- Fusti |
![]() |
#39 |
|
Fri, 19 Jan 2007 00:05:36 +0100, in littera <[email protected]> in foro be.politics(et aliis) vere scripsit quod sequitur: >Fustigator wrote: > >> Vitae forma vocatur Curieuzeneus <[email protected]>, die >> Thu, 18 Jan 2007 12:58:54 +0100, in littera >> <[email protected]> in foro be.politics(et >> aliis) vere scripsit quod sequitur: >> >>>On Thu, 18 Jan 2007 12:36:52 +0100, Fustigator <[email protected]> >>>wrote: >>> >>>>Vitae forma vocatur [email protected], die 17 Jan 2007 17:49:15 >>>>-0800, in littera >>>><[email protected] ups.com> in foro >>>>be.politics(et aliis) vere scripsit quod sequitur: >>>> >>>>>vava schreef: >>>>> >>>>>> De doorsnee Nederlander is evenmin als de doorsnee Belg een pedofiel. >>>>> >>>>>Dutroux was een Waalse uitkeringstrekker uit Charleroi. Een Waal dus. >>>>>Met Vlaanderen heeft dat niks te maken. Er bestaan geen Belgen. Belgie >>>>>is een naam voor een hoe langer hoe fictiever wordende unie die op heel >>>>>weinig gemeenschappelijks meer berust, tenzij een corrupt >>>>>Duits-geïmporteerd franskiljons Worstenhuis. Ik herhaal, Dutroux was >>>>>een *Waal*. >>>> >>>>Oeioeioei.... >>>>Ik bemerk hier een verergering van je splitsofrenie... >>>> >>>>>mvg, H.M. >>> >>>Is Dutroux geen waal dan misschien? >> >> Jawel, maar een Vlaming had dat evengoed kunne wanpresteren. >> En kijk naar al die Nederlanders ....(zie beginpost van deze draad) > >Nederlanders of hollanders? Ik schreef toch Nederlanders... -- Fusti |
![]() |
#40 |
|
![]() On Fri, 19 Jan 2007 14:40:40 +0100, Fustigator <[email protected]>
wrote: >Vitae forma vocatur curieuzeneus <[email protected]>, die >Fri, 19 Jan 2007 00:05:36 +0100, in littera ><[email protected]> in foro be.politics(et aliis) >vere scripsit quod sequitur: > >>Fustigator wrote: >> >>> Vitae forma vocatur Curieuzeneus <[email protected]>, die >>> Thu, 18 Jan 2007 12:58:54 +0100, in littera >>> <[email protected]> in foro be.politics(et >>> aliis) vere scripsit quod sequitur: >>> >>>>On Thu, 18 Jan 2007 12:36:52 +0100, Fustigator <[email protected]> >>>>wrote: >>>> >>>>>Vitae forma vocatur [email protected], die 17 Jan 2007 17:49:15 >>>>>-0800, in littera >>>>><[email protected] oups.com> in foro >>>>>be.politics(et aliis) vere scripsit quod sequitur: >>>>> >>>>>>vava schreef: >>>>>> >>>>>>> De doorsnee Nederlander is evenmin als de doorsnee Belg een pedofiel. >>>>>> >>>>>>Dutroux was een Waalse uitkeringstrekker uit Charleroi. Een Waal dus. >>>>>>Met Vlaanderen heeft dat niks te maken. Er bestaan geen Belgen. Belgie >>>>>>is een naam voor een hoe langer hoe fictiever wordende unie die op heel >>>>>>weinig gemeenschappelijks meer berust, tenzij een corrupt >>>>>>Duits-geïmporteerd franskiljons Worstenhuis. Ik herhaal, Dutroux was >>>>>>een *Waal*. >>>>> >>>>>Oeioeioei.... >>>>>Ik bemerk hier een verergering van je splitsofrenie... >>>>> >>>>>>mvg, H.M. >>>> >>>>Is Dutroux geen waal dan misschien? >>> >>> Jawel, maar een Vlaming had dat evengoed kunne wanpresteren. >>> En kijk naar al die Nederlanders ....(zie beginpost van deze draad) >> >>Nederlanders of hollanders? > >Ik schreef toch Nederlanders... Juist ja. |